Zwaartekracht heeft te maken met virtuele quantumdeeltjes genaamd gravitronen
gerard schreef:nou hij heeft wel gelijk want zwaartekracht is namelijk iets wat ineens weg zou kunnen vallen en dan wat heb je dan nog aan een auto
ik denk dat de regering iets moet ontwikkelen dat nog meer aantrekking kracht heeft dan de aarde
Dus je wilt jezelf gaan splitsen ofzo? Je wordt toch ook deels bij elkaar gehouden door de zwaartekracht? 8)KNAL schreef:Ik als voorzitter van de anti zwaartkracht commisie (Fz) of AFz vind dat jullie goed bezig zijn om de zwaartekracht zijn welverdiende lesje te leren!!
en dat van die trappen daarnet beviel mij ook wel doordat het een soort van kinetische energie opslag was!!
Het zal echter de zwaartekracht niet uitschakelen! eh dat is ook haast onmogelijk want alles trekt elkaar aan, man vrouw groote massa klijne massa. Maar wellicht licht er nog een weg bij atoomspilsing die constand verloopt. blijven zoeken!!
groet AFz commisie!! met 1 missie!!
Men bedoeld waarschijnlijk een zwaar magnetisch veldt die krachtiger is als de zwaartekracht en dus op deze wijze massa laat zweven.peterdevis schreef:Het is opmerkelijk dat er steeds theorien opduiken over antizwaartekracht, sneller dan het licht, antimaterie en dergelijke.
Blijkbaar filosoferen mensen hier graag over.
Blijkbaar ogen de oorspronkelijke theorieën (SR en ART en quantummechanica) spectaculair en zijn tot op zekere hoogte toch nog bevattelijk genoeg om er over te filosoferen (al zullen filosofen gruwelen bij de gedachte dat deze discussies als filosofie worden omschreven).
Nooit wordt de werking van de transistor in vraag gesteld, nog het bestaan van de sterke wisselwerking, de dna stuctuur.