Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
rodeo.be
Artikelen: 0
Berichten: 647
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 20:37

Re: Post je foto!

ik versta het toch niet hoor. Iedereen uploadt hier afbeeldingen maar is bang dat iemand zijn gezicht gaat herkennen. Toch uploadt iedereen met imageshack of photobucket, dus zal die afbeelding "eeuwig" op internet blijven!

Tip: plaats die afbeeldingen op eigen hosting, je doet ze na verloop van tijd weer weg dan.
???

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: Post je foto!

@Revelation: Ooh, als Apollo!! Ik dacht dat je mij als Bra-man wou zien....Sorry, dat Apollo-kostuum heb ik niet tot mijn beschikking, ik werk er niet meer (aangezien de zomer nogal voorbij is, zo rond de kerst)
Appareo decet nihil munditia?
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Revelation
Artikelen: 0
Berichten: 2.362
Lid geworden op: do 24 mar 2005, 20:56

Re: Post je foto!

Bra-man is ook goed hoor [rr]
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde
Gebruikersavatar
Hoogvlieger
Artikelen: 0
Berichten: 267
Lid geworden op: do 20 jul 2006, 22:18

Re: Post je foto!

@Lala: Afbeelding

Heel makkelijk met Irfanview [rr]
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: Post je foto!

@hoogvlieger: Dankjewel!! [rr]
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
aaargh
Artikelen: 0
Berichten: 1.279
Lid geworden op: do 23 dec 2004, 00:12

Re: Post je foto!

Er is onlangs toch een nieuwe Bra-man boek verschenen. Ik volg LICD.
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: Post je foto!

Whaa, vet:) Ik niet meer, toen Lartist begon als tekenaar vond ik het allemaal wat minder worden. Ik had een tijd niets meer gezien van Bra-man, mijn oude avatar is ook van de vorige tekenaar.
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
Cycloon
Artikelen: 0
Berichten: 4.810
Lid geworden op: ma 24 jan 2005, 20:56

Re: Post je foto!

Zijn we trouwes niet een heel klein beetje erg veel van de topic aan het afwijken?
Gebruikersavatar
RopequalsGod
Artikelen: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: za 08 jul 2006, 19:53

Re: Post je foto!

Afbeelding

Foto van een half jaartje geleden [rr]
Non scholae sed vitae discimus
Gebruikersavatar
Dr. Who?
Artikelen: 0
Berichten: 304
Lid geworden op: vr 02 jun 2006, 12:59

Re: Post je foto!

Zo. Ik kijk wat raar, maar het was ook vroeg, die ochtend...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Assassinator
Artikelen: 0
Berichten: 4.546
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 21:42

Re: Post je foto!

en waar sta jij als ik vragen mag? ik kan trouwens geen foto can mezelf posten, gebrek aan een digitale camara >.<
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -
Gebruikersavatar
Dr. Who?
Artikelen: 0
Berichten: 304
Lid geworden op: vr 02 jun 2006, 12:59

Re: Post je foto!

Wel, de linkerfoto is naast de Ariane 5; de tweede foto is ín de Ariane 5. :)
Ruben Kwast
Artikelen: 0
Berichten: 824
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 17:57

Re: Post je foto!

Jij mag gewoon foto's maken in de Ariane 5??? Stoer...

Ik denk niet dat veel mensen dat kunnen zeggen, dat ze in een ruimteschip hebben gezeten. Props!

-EDIT- Ik moet er ook aan geloven; foto van mij, met muts want ik had geen zin om m'n haar te doen. Hij is trouwens gemaakt met m'n webcam, vandaar de grote...

Afbeelding
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: Post je foto!

Jedi master Ruben :) .

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g - 2500 vellen (Doos met 5 pakken van 500 vel)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Ruben Kwast
Artikelen: 0
Berichten: 824
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 17:57

Re: Post je foto!

Jedi master Ruben :) .
:)

Ssst, don't tell them my true identity! :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!