Moderator: Jan van de Velde
Die site had ik ook gevonden maar op het moment dat ik de statistieken wou bekijken (dag na de Foldathon) waren ze reeds geupdate en kon ik dus niet meer zien of de 1000 Teraflops bereikt waren.HuntWarrior schreef:Ruben01,
Hier kan je de teraflops bekijken: http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats
Ik dacht al dat er iets was foutgelopen, anders zou ik er wel veel meer over teruggevonden hebben. Op het F@H forum had ik wel ergens gelezen dat er een server was uitgevallen maar voor de rest was er niks terug te vinden.HuntWarrior schreef:Nee helaas niet Ruben,
Naar mijn idee is hij ook niet gehaald (Petaflop), dit is een "momentopname"
Er waren Beta clienten die vernieuwd mosten worden bv GPU en SMP, omdat die maar een bepaalde geldigheidsduur hebben waren er problemen voor sommige vouwers.
Op naar de volgende keer !
Gerardus Johannes Mulder - Wikipedia
Gerardus Johannes Mulder (Utrecht, 27 december 1803 - Bennekom, 18 april 1880)
Heb je misschien een voorstel voor een gunstige week ?Misschien kunnen we beter eerst bedenken wat de meest gunstige week is wat vouwcapaciteit betreft en de gelegenheid er daarna bij verzinnen.
"We hebben nú zin in een feestje. Dus zoeken we een aanleiding ervoor..."Misschien kunnen we beter eerst bedenken wat de meest gunstige week is wat vouwcapaciteit betreft en de gelegenheid er daarna bij verzinnen.
Ik heb het idee dat er het meest gevouwen wordt in de herfst/winter, maar dan buiten de vakanties.Ruben01 schreef:Heb je misschien een voorstel voor een gunstige week ?
Ik zou niet direct kunnen zeggen wanneer er veel gevouwen gaat worden.