mariska schreef:Anonymous schreef:heee,,woodstock..
Hallo mens zonder hersen,, wie heeft pim dan vermoord,, jullie toch, ooh ik mag jullie niet over een kam scheren, maar de islam mag j wel over een kam scheren, ga eerst goed bijje zelf na denken,,, weet je wat van withe power, weet je wie pim vermoorde, die zijn net zo extremist,,maar zo als ik al eerder heb gezegd, democratie geld alleen voor jullie,,,,,,, hahahh
oke voor de duidelijkheid pim is niet vermoord door een moslim.
ik ben ook moslim geworden en heb een relatie met een moslim.
en inderdaad moet je als je doelt op de moorden van de laatste tijd ons niet over 1 kam scheren. deze mensen zijn in hun eigen islam gaan geloven. de islam van de echte moslims zegt dat je je geloof wel mag verdedigen maar dat je niet mag moorden! wat heeft white power te maken met de islam heel veel moslims zijn overigens blank. verdiep je wat meer hier in en beledig niet zomaar omdat je toevallig dingen op die manier hebt gehoord niet alles wat mensen zeggen is waarheid.
groetjes mariska
Beste Mariska,
Jij waarschijnlijk niet maar veel vrouwen worden door hun Islamitische man in de richting van de Islam gepushed. Om een breuk te voorkomen volgt dan een bekering tot die zelfde Islam.
Helaas blijkt dan pas de ellende te ontstaan. Hoevaak zie je niet dat dan de gelijkheid zoals wij dat hier in Europa gewend zijn tussen man en vrouw verdwijnt. Kinderen krijgen een opvoeding die niet Europees is, vrouwen raken steeds verder in de verdrukking en het eindigt toch in een scheiding.
De uitzonderingen natuurlijk daargelaten.
Dan even in zijn algemeenheid over de Moslims.
Nog steeds hoor ik maar erg weinig afkeuring in Nederland en daarbuiten vanuit de Moslimwereld over het geweld dat uit hun eigen midden oplaait.
Wanneer komen de Moslims nu zelf eens in opstand tegen hun agressieve en geestelijk wat minder bedeelde broeders ?
Mondjesmaat zie je een Moslim die openlijk de problemen durft aan te kaarten.
Helaas staat hij wel onder permanente politie-bewaking.
Zolang de Moslims niet laten zien dat zij een zelfreinigend vermogen bezitten zal het nooit wat worden.