Moderator: Rhiannon
Ik ben het niet met u eens. Met de wetenschap die u nu heeft, zou u dan iets van hem willen? Het is erg dat hij mensen zover heeft gekregen.Anno Nymia schreef:Ergens...diep in mij, vind ik bewondering voor Adolf Hitler. Ja ik weet wat hij allemaal heeft aangericht, of nou ja....bijna. Ik zeg ook niet dat hij een goed mens was, integendeel. Maar ergens heb ik bewondering voor Hitler als leider. Ondanks dat hij er wat ongure praktijken op nahield om mensen achter zich te krijgen, bleek het een groot leider. Charismatisch, 'revolutionair', geniaal (ja echt) en noem maar op. Zijn er mensen die mijn mening delen??
Aub. geen reacties in de trend van : Neo Nazi! etc.
Aub. geen reacties in de trend van : Neo Nazi! etc.
Naar aanleiding van dit verhaal blijf ik denk ik liever kortzichtig......Xardas schreef:Bekijk het nu even ontzettend vierkant. (ik wil alleen maar aan Veertje duidelijk maken waarom massamoorden niet slecht hoeft te zijn) Stel, Hitler had overal gelijk in alles wat hij zei. Stel dat het Teutonische, Nordische, Arische opperras ervoor zorgt dat de wereldbevolking sterk evolueert en dat de Joden, zigeuners, gehandicapten er alleen maar voor zorgen dat de wereldbevolking devolueert. Het is een natuurproces dat de zwakke uitsterven en de sterke soort overleeft. Net als een moedervogel als zij moet kiezen het sterkste jong te eten geeft en het zwakste jong krijgt niets. Het is zinloos om deze zwaktes in stand te houden, dus dienden volgens Adolf de ubermenschen sterk te produceren en de untermenschen flink in aantal af te nemen. Hitler gaf niet om eigenwaarden, Hitler behoorde volgens zichzelf ook nadrukkelijk NIET tot dat opperras. Hitler leefde uit liefde voor zijn ideeen, uit liefde voor het arische ras, dat volgens hem moest zorgen voor een betere wereld, wat zijn vijf jaren van vernietiging tegenover vijf miljoen van eventuele menselijke evolutie en een betere wereld? De mens moet niet vergeten dat hijzelf ook een dier is, hij dient niet te vergeten dat het leven geen zwaktes vergeeft.
Weet je waarom ik eigenlijk zo'n grote bewondering heb voor Hitler? Omdat hij genoeg had van die modale luie en domme mensen, hij schiep de Hitlerjugend, de Germaanse SS (later de Waffen SS) en zorgde voor een gedisciplineerd en sterk leger. Hetgeen volgens een stricte code tewerk moest gaan, het marcheerde als een lopende machine. Dat is wel wat anders dan die weekendsoldaatjes van tegenwoordig. Na zijn dood gaven Duitse soldaten het niet op, omdat ''Befell ist Befell" nog altijd ergens diep tussen de hartkleppen vast was blijven steken. Niet alleen het leger, maar om een voorbeeld te noemen de arbeiders die onder de bombardementen van de Engelsen toch het Nationaal Product fors te kunnen laten toenemen.
En er is nog een reden, de eugenetica. De eugenetica, opgezet door Francis Galton (neef van Darwin) beweert dat veel verschillende rassen en culturen door elkaar niet 'werkt'. Het is simpelweg ook zo, hoewel wij allemaal tot de Homo Sapiens behoren zijn de verschillen groten dan ooit. Dit leidt tot continu tot botsing en dus onveiligheid, oorlogen etc.
Ik vind het trouwens ook prachtig om te zien (nu twee generaties later) wat voor commotie ontstaat als er een hakenkruis wordt gesignaleerd.
Velen (niet kortzichtigen) hebben een bewondering voor Hitler, als je bijvoorbeeld alleen al kijkt hoeveel aandacht een programma als Discovery besteedt aan programma's als Hitlers Henchmen.
Ga eens zelf een keertje in Auswitz kijken, mogelijk kunt u daar de waarheid vinden. Uw gedachtes zullen mogelijk dan 'pas' veranderen.Xardas schreef:Nee, dit is juist een groep mensen die de waarheid over "de holocaust" spreekt en over hoe de massa een eerlijk beeld kan verdraaien.
Vooral dit stuk: http://www.polinco.net/forum/showthread.php?t=2964 benadrukt zeer goed de feiten.
Dat is waar Tjampie, het ontkennen van die andere genocides is in Belgie niet strafbaar. Ik neem aan dat de wetgever dat niet nodig vond, omdat er geen of slechts een marginaal aantal mensen en organisaties zijn die zich daaraan bezondindigen en er bijgevolg weinig gevaar is dat dergelijke (gevaarlijke) desinformatie zich onder de bevolking verspreid.