Wat moet ik zeggen? Ik ben een filosoof, 25j en sinds 1987 begonnen er vreemde dingen te gebeuren.
Ik heb de keuze gemaakt niet de wetenschappelijk maar de spirituele weg te kiezen.
Ik was toen zeven en iets in dat jaar zorgde ervoor dat een wezen in mij wakker werd. Een wezen dat me naar 'iets' trachtte te leiden.
Ik denk dat ik sindsdien alleen maar dat gevoel of dat ontwaakte wezen trachtte te volgen en te vertrouwen.
Boeken als 'de alchemist' en 'de kleine prins' maakte daar een groot deel van uit.
Ik ontwikkelde een gevoel dat me op zo'n nuchter mogelijke manier de dingen liet bekijken.
Ik nam dingen in me op op basis van het enthousiasme van dat wezen.
Alles dwaalt nu zo'n beetje in het rond in m'n achterhoofd wachtend op een soort samenhang der dingen.
Ik houd me niet specifiek bezig met deze dingen, het komt vaak vanzelf naar me toe.
Soms zie ik iets gebeuren in een film of zo voor dat het gebeurd en dan blijft dat gevoel hangen. Alsof de scriptschrijver me iets trachtte te vertellen. Pas op, we hebben het hier niet over belachelijk voorspelbare filmfragmenten. Tracht me alsjeblieft niet te paaien met het hele 'conplexiteit van het brein'- en 'elektronische pulsen'-concept.
Ik acht het een belediging op menig intellect.
Tracht het intellect ook niet te plaatsen op het materiele of het spirituele, maar op beiden.
filosofie en wetenschap kunnen hand in hand gaan.
Het gaat verder dan films...
Beelden, foto's, schilderijen.
Rust...vooral variaties op rust.
5 minuten geleden kwam ik op de '2012- the revealing'- site terecht.
Toen viel het me op dat 1987 inderdaad niet zomaar een jaar was.
Het heeft geen zin me lichtgelovig te noemen, want dat ben ik niet.
Ik geloof in tekens, niet in media en theorieen.
Het was door deze site dat ik nu dit schrijf.
veel plaats is er niet om te vertellen wat er allemaal gebeurt rondom me, ik ga trouwens ook niemand trachten te overtuigen van de echtheid van deze site. Wat we denken dat echt is of niet is niet relevant. Wel de gave van ontvankelijkheid. Maak je geest leeg van vooroordelen en ga niet specifiek op zoek naar een boek of een artikel. Ik heb uit ervaring geleerd dat alles vanzelf komt.
Als het tijd is om iets welbepaald te lezen of ergens dieper op in te gaan zal je dat wel vanzelf merken. Geef informatie de kans zich toonbaar te maken. Alles is energie en informatie. Je bent energie en de informatie zal je vormen. Creeer niet zelf je personnlijke interpretatie van deze informatie. Je maakt minder kans er op uit te komen.
dat is voorlopig zo een beetje alles wat ik nu te zeggen had.
Puzzels