Moderator: Rhiannon
mijn mogelijkheid staat er niet eens bij (15 precies) dus verander dat maar even want nu istie onbetrouwbaarIk ben benieuwd hoe oud wij op dit forum zijn.
wel jammer dat die gast die dat hongerdieet deed dood is... had dat niet toevallig iets van doen met zijn dieet? .Lijkt me wel leuk om te weten hoe dat is...zo'n dieet...misschien ga ik het ook wel volgen. Lang op deze planeet blijven lijkt me nml wel cool.veertje schreef:Hoewel ietsje off-topic toch nog even dit:
Dr. Roy Walford is op 28 april 2004 (2 maanden vóór zijn 80ste verjaardag) overleden aan een zeldzame spierziekte (A.L.S.). Helaas! Crying or Very sad
Dat kan niet, je bent of ouder of jonger dan vijftien, dat wil zeggen, ik denk dat jij bedoelt dat je nu 15 wordt genoemd, je bent dus in je 16e levensjaar.mijn mogelijkheid staat er niet eens bij (15 precies) dus verander dat maar even want nu istie onbetrouwbaarBro schreef:Ik ben benieuwd hoe oud wij op dit forum zijn.
Wat voor vooroordelen bedoel je dan?Ik ben 87 en waarschijnlijk de oudste op dit forum. Ik schrijf onder verschillende namen om vooroordelen te voorkomen. Mijn kleinzoon is ook actief op dit forum! (zelfde PC zelfs)
Haha, zo goed ga ik niet mee, want ik zie niet waar ik kan 'stemmen'.Bas schreef:87![]()
![]()
Waarschijnlijk dan ook uberhaupt een van de oudste internetters...
Ik heb hier wel bewondering voor, om op die leeftijd nog zo met de tijd mee te gaan.