Puzzel Puzzels
Vortex29
Artikelen: 0

Re: [Trivia] Hoe oud zijn we?

En deze poll is nu al meer dan een jaar oud...

ads

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

OneStepForward

Tijd voor een nieuwe denk ik.

Of eentje die met jaartallen werkt ipv leeftijd...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

eleen

Ik ben benieuwd hoe oud wij op dit forum zijn.
mijn mogelijkheid staat er niet eens bij (15 precies) dus verander dat maar even want nu istie onbetrouwbaar
timwaagh

17, op 18 oktober 1987 kwam ik op de wereld waar ik tot nog toe nog geen ene fluit heb uitgevoerd 8) , behalve school dan.
veertje schreef:Hoewel ietsje off-topic toch nog even dit:

Dr. Roy Walford is op 28 april 2004 (2 maanden vóór zijn 80ste verjaardag) overleden aan een zeldzame spierziekte (A.L.S.). Helaas! Crying or Very sad
wel jammer dat die gast die dat hongerdieet deed dood is... had dat niet toevallig iets van doen met zijn dieet? .Lijkt me wel leuk om te weten hoe dat is...zo'n dieet...misschien ga ik het ook wel volgen. Lang op deze planeet blijven lijkt me nml wel cool.
Bean

Bro schreef:Ik ben benieuwd hoe oud wij op dit forum zijn.
mijn mogelijkheid staat er niet eens bij (15 precies) dus verander dat maar even want nu istie onbetrouwbaar
Dat kan niet, je bent of ouder of jonger dan vijftien, dat wil zeggen, ik denk dat jij bedoelt dat je nu 15 wordt genoemd, je bent dus in je 16e levensjaar.

Ik ben 14 (30-11-1990, als het zo lang blijft staan :wink: )
I never wanted to change the world, but the world changed me...
Anonymous

Ik ben 87 en waarschijnlijk de oudste op dit forum. Ik schrijf onder verschillende namen om vooroordelen te voorkomen. Mijn kleinzoon is ook actief op dit forum! (zelfde PC zelfs :shock: )
Bas

87 ;) :shock:

Waarschijnlijk dan ook uberhaupt een van de oudste internetters...

Ik heb hier wel bewondering voor, om op die leeftijd nog zo met de tijd mee te gaan.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Wouter_Masselink

Ik ben 87 en waarschijnlijk de oudste op dit forum. Ik schrijf onder verschillende namen om vooroordelen te voorkomen. Mijn kleinzoon is ook actief op dit forum! (zelfde PC zelfs :shock: )
Wat voor vooroordelen bedoel je dan?
"Meep meep meep." Beaker
StrangeQuark

Lijkt me leuk (is al eerder gezegd) als er ff een Gauss kromme uit komt.

Ik wordt iig over 3 uur en 32 minuten 21 jaar. (hoera) Mijn moeder zou op dit moment naar het ziekenhuis gespurt worden 21 jaar geleden.

Voordat die Curve er is, kan ik best even met mijn rekenmachine aan de slag. Zoals het er nu naar uitziet (kheb de middelste jaren gekozen van de leeftijdsgroepen, en 1 maal 87 vanwege onze wijze oude man, en 1 maal 12 wegens onze wijze jonge man. (zie vorige bladzijdes en posts)

Gemiddeld: 23.01 jaar

Standaarddeviatie: 10.8 jaar.

Dus er moeten nog flink wat mensen bij, om het een beetje representatief te laten zijn. :shock: (of de leeftijdscategorieen moeten precieser.)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Antoon

Intressante topic.

Er stemmen veel mensen. maar eigenlijk zouden ze er ook een berichte moeten bij zetten hoe oud ze zijn, dat is pitty intressant.

Ik ben 16, vanaf 25 feberuari.
Revelation

Ik ben dus 15, maar ik kan blijkbaar niet stemmen op 15. Die staat er niet bij :shock:

Edit Math: aangepast, nu kan iedereen stemmen en valt niemand meer buiten de boot
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde
Anonymous

Bas schreef:87   :?:   :shock:  

Waarschijnlijk dan ook uberhaupt een van de oudste internetters...

Ik heb hier wel bewondering voor, om op die leeftijd nog zo met de tijd mee te gaan.
Haha, zo goed ga ik niet mee, want ik zie niet waar ik kan 'stemmen'.
Revelation

Misschien heb je al gestemd. Zie je de uitslagen? Dan heb je al gestemd of je hebt een null vote gebruikt, dat houdt in dat je niet wil stemmen. Anders zou je bolletjes moeten kunnen aanklikken en dan op verzenden duwen of iets in die richting.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde
StrangeQuark

Waarschijnlijk heeft uw kleinzoon al gestemd, u deelde toch een zelfde computer begreep ik?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Anonymous

Als Gast kan je toch niet stemmen

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!