Ik denk dat we gisteren een nieuw record gevestigd hebben: 41,727 punten
Gelukkig, dan vouw ik niet voor niks. :eusa_whistle: (Vouwen is sowieso nuttig, ik weet het, maar zo is het wel leuker.)
Moderator: Jan van de Velde
Ik denk dat we gisteren een nieuw record gevestigd hebben: 41,727 punten
Inderdaad! Ik vermoed echter dat het voornamelijk te maken heeft met een achterop gelopen server, vooral als je kijkt naar de productie van de dag ervoor. Maar desalniettemin:Ik denk dat we gisteren een nieuw record gevestigd hebben: 41,727 punten
Dat is voor het eerst bij mijn weten: meer dan 100 WSF- processoren actief in de laatste 50 dagen. :eusa_whistle:Report generated on 13:10:52 October 17, 2009
Date of last work unit 2009-10-17 12:16:48
Active CPUs within 50 days 101
Team Id 48658
Eigenlijk heb ik net zo lief dat dat "van nature" komt. Anders is het niet eens een echt record voor mijn gevoel.ik wil wel even helpen een mooi nieuw record neer te zetten als richtpunt voor de toekomst
okeEigenlijk heb ik net zo lief dat dat "van nature" komt. Anders is het niet eens een echt record voor mijn gevoel.
Is niet echt een nieuw record te noemen
Uhm, jij hebt zojuist in één update 1/3 van de gangbare weekproductie ingeleverd. :eusa_whistle: Ik zie vanuit jouw beredenering het verschil tussen de betekenis van een dag record en een week record niet. ](*,)Een weekrecord of maandrecord lijkt mij daarom een betere weergave