Grappig, dat de reacties van de dissidenten precies zo gaan als ze voorspeld zijn. Feiten die eerder zijn weerlegd, opnieuw herhalen alsof ze nieuw zijn (Ms. Papadopulos heeft GEEN afgeronde universitaire opleiding en is WEL een radiologisch laborant (zie Parenzee, waarin ze afgebrand wordt door de rechter en duidelijk wordt gemaakt dat ze geen kennis van zaken heeft).
Patman haalt opnieuw Dhr. Bauer erbij, terwijl al vastgesteld is dat de man verkeerde aannames doet en zijn cijfers niet onderbouwt. Daarnaast wordt het artikel nu opeens een geaccepteerd journaal genoemd, terwijl hier eerder al is gesteld dat het dat niet is.
Inconclaster en Joroen blijven weer hameren op het "perth" protocol, dan wordt het weer isolatie genoemd, dan weer opzuiveren. Deze twee dingen zijn in de wereld van de dissidenten trouwens gelijk. Dat Jeroen het in 1 artikel geeneens uit elkaar kan houden blijkt uit zijn bespreking van het HIV core artikel. Waarin hij steld dat het artikel spreekt over isolatie van HIV, bij de opzuivering, terwijl ze het hebben over isolatie van cores uit HIV.
De "onderbouwing" is ridicuul, de dissidenten durven een artikel uit "spectra" op te geven, als ondersteuning dat iets "dé methode is , waarmee duizenden retrovirussen zijn geïsoleerd". Het tijdschrift "spectra" ben ik nog alleen maar tegengekomen op dissidenten sites. Volgens de dissidenten is het zo verschrikkelijk belangrijk, dat "spectra" de methode omschrijft (moet je maar vanuit gaan, want je kan het niet controleren), maar Science, Nature, Nature Methodology, Nature immunology, Immunology, Journal of Immunology, Virology, Journal of Virology hebben hier nooit iets over gepubliceerd.
Dissidenten vragen ons logisch na te denken, maar willen ons laten geloven, dat een handje vol mensen, die geen enkel onderzoek praktisch doen naar HIV of AIDS, het ware inzicht over HIV en AIDS bezitten, terwijl tien duizenden andere wetenschappers, die WEL praktisch onderzoek doen naar HIV en AIDS, volstrekt incompetent zijn.
Erg grappig vind ik dat als je de
crackpot index van deze site volgt, de dissidenten in deze discussie meer dan 300 punten scoren...
Ook grappig vond ik deze:
Crank how-to Er zit gewoon een systeem in dit soort "theorie-en" nooit geweten...
Mare, prettige jaarwisseling allemaal!