made in flanders
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

Ik ben ook een van die mensen die is afgehaakt.

Ik wou wel verder doen, maar een maand lang kreeg ik het ene eiwit na een ander, zonder dat er een werd afgewerkt. toen is mijn laptop volledg beginnen te flippen en mijn broer (die een computerfreak is) zei dat het mede iets te maken had met dat programma. (ik merkte wel dat mijn laptop trager werkte sinds folding er op stond) Hij heeft toen mijn hele laptop moeten herinstalleren en ik heb de software er gewoon niet opgezet.

Mijn welgemeende excuses hiervoor, maar ik ben niet echt van plan om te herbeginnen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Jan van de Velde
Moderator

Ik wou wel verder doen, maar een maand lang kreeg ik het ene eiwit na een ander, zonder dat er een werd afgewerkt.
Je hebt er anders nog aardig wat afgeleverd dan.
toen is mijn laptop volledg beginnen te flippen en mijn broer (die een computerfreak is) zei dat het mede iets te maken had met dat programma. (ik merkte wel dat mijn laptop trager werkte sinds folding er op stond)
Ik vind dat zó vreemd, maar heb dan ook de b.... verstand van moderne computers en software.

Waarom werkt dat bij sommige mensen blijkbaar toch niet lekker? Of zit er gewoon andere rommel op die probleem-PC's en wordt het probleem op Folding geschoven? Niet dat ik je "broer (die een computerfreak is)" wil onderschatten of zo, maar er staan hier bij ons drie totaal verschillende PC's in huis, en op alledrie draait Folding zonder het minste probleem, gaat netjes en volledig opzij als het druk is. Eénmaal een stotterend eiwitje gehad, en daarvoor heb ik via het Folding-forum een goede oplossing gekregen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
made in flanders

Ik ga in de vakantie de software nog eens op mijn pc zetten, als blijkt dat hij weer trager begint te werken, word het er onmiddellijk weer afgesmeten.
Je hebt er anders nog aardig wat afgeleverd dan.
Wat precies bedoel je hiermee?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Jan van de Velde
Moderator

Jan van de Velde schreef:Je hebt er anders nog aardig wat afgeleverd dan.
Wat precies bedoel je hiermee?
Er staan toch 16 WU's van je op de teamlijst ????
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Ger

Waarom werkt dat bij sommige mensen blijkbaar toch niet lekker? Of zit er gewoon andere rommel op die probleem-PC's en wordt het probleem op Folding geschoven?

Ik denk niet zozeer dat het aan F@H of aan "andere rommel" op zich ligt, mar meer aan de combinatie ervan. Ik houd mijn computer altijd vrij goed op orde, dus ik ben er vor 95% zeker van dat ik geen rotzooi op mijn computer heb staan. Maar wel diverse ondersteunende programma's die vaak op de achtergrond draaien. F@H kan met één van deze programma's conflicteren, dit is bij mij vrij zeker het geval. Voordat ik F@H erop had staan, gaf mijn computer geen problemen. Nu ik het eraf heb gehaald ook niet meer. Maar de maanden dat ik het erop had staan gaf het wel vaak problemen met opstarten van diverse hulpprogramma's (printer, muis, anti-spyware, MSN, Gadwin). En dat was ik op een gegeven moment spuugzat, zoals je kunt begrijpen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Jan van de Velde
Moderator

Zouden onderstaande vouwers allemaal problemen hebben??

Ze hebben al 50 dagen niets meer ingeleverd, en die vouwen toch niet allemaal met pentium-II-tjes??
30  Napoleon_Dynamite  1864  11  

32  Miels  1574  10  

37  Football  932  6  

40  Skyguy  680  5  

43  Notiz_Me  557  3  

45  compaq_eigenaar  459  3  

47  VinSoft  412  3  

48  flibeton  387  4  

49  Oliebaron  355  2  

52  Erik_Vos  241  1  

55  Erik_Winands  202  1  

57  Lolsmurf  153  1  
Erwin_Kuipers

Ik ben nu al een paar maanden bezig met dat programma, maar toch heb ik slechts 4 WU's afgeleverd en zo traag is mijn pc nu ook weer niet. Iemand enig idee waarom het zo verscrikkelijk traag gaat?
Jan van de Velde
Moderator

Daar zijn twee redenen voor te bedenken: Je computer draait niet veel uren, of in de uren dat hij draait wordt de processor al voor een groot deel in beslag genomen door andere toepassingen die je draait. Of natuurlijk een combinatie van de twee.

Ik heb een 700 MHz computer, als mijn zoons daar een computerspel op draaien schiet er bijna geen processortijd over voor folding. In die game-uurtjes gaan de frames er daarom zeer traag door. (bijv. een frame per uur) Maar als ze even later huiswerk maken op datzelfde ding, dan gebruiken die toepassingen maar een paar procent van de processor, schieten er zeeën over voor Folding, en vliegen de frames erdoor met 10-20 stuks per uur........
StrangeQuark

Wat een leuke manier om te kijken of je zoons netjes met hun huiswerk bezig zijn of dat ze spelletjes aan het spelen zijn. Als je aan het begin van de dag zoveel WU's verwacht met huiswerk, en als het dan fors minder is, hebben ze lopen spelen. Staat dat in ouders van nu Jan??? :roll:
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Jan van de Velde
Moderator

Had ik nog niet bij stilgestaan. Folding als indirecte controle van de wijze van computergebruik....... :roll:
Cycloon

Btw is er iemand die soms weet wat hun doelstelling voor aantal WU's is? En kun je soms ergens zien hoever ze al zitten ondertussen?
Bart

Wat een leuke manier om te kijken of je zoons netjes met hun huiswerk bezig zijn of dat ze spelletjes aan het spelen zijn. Als je aan het begin van de dag zoveel WU's verwacht met huiswerk, en als het dan fors minder is, hebben ze lopen spelen. Staat dat in ouders van nu Jan??? :roll:
spelletjes = veel CPU gebruik, waardoor folding heel langzaam gaat. Die methode gaat dus niet op.

Ik ben inmiddels ook met folding gestopt vanwege problemen met de koeling.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Miels
Beheer
Artikelen: 6

StrangeQuark schreef:Wat een leuke manier om te kijken of je zoons netjes met hun huiswerk bezig zijn of dat ze spelletjes aan het spelen zijn. Als je aan het begin van de dag zoveel WU's verwacht met huiswerk, en als het dan fors minder is, hebben ze lopen spelen. Staat dat in ouders van nu Jan??? :P
spelletjes = veel CPU gebruik, waardoor folding heel langzaam gaat. Die methode gaat dus niet op.
Uhhh, jawel hoor. Lees het nog maar eens :D

ALS spelletjes gedaan, DAN veel CPU gebruikt DUS weinig WU's af.

ALS huiswerk gedaan (dus GEEN spelletjes) DAN weinig CPU gebruikt, DUS veel WU's af.

Het aantal WU's is omgekeerd evenredig met de tijd dat er spelletjes zijn gespeeld. Dus afhankelijk van het aantal WU's dat op een dag is afgerond kan je zeggen hoeveel men heeft zitten gamen :roll:
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
WSF_Folding

Ik ben inmiddels ook met folding gestopt vanwege problemen met de koeling.
:D Aaj, jammer, weer een dapper soldaat verloren in de strijd tegen kanker, maar hartstikke bedankt voor je bijdrage, net al alle anderen die meedoen of meegedaan hebben :wink:

Tussen de dikke 6000 lezers op het wetenschapsforum zitten vast nog wel een paar strijdlustige vouwers, ja toch? :P

Probeer het eens, installeer het en kijk wat het doet :roll: (slechts bij enkelen geeft het programmaatje problemen). Zomers is het warm dus als je slechts een enkele fan in je case hebt zet je hem gewoon een tandje lager, b.v. op 50%.

Welkom ook onze 59-ste vouwer KombelPeter, good job! :P
made in flanders

ziezo, folding is weer geïnstalleerd, maar als blijkt dat het weer voor problemen zorgt zal het weer snel van mijn laptop liggen.

Our team needs you!

Terug naar “IT en informatica”