Mss vroegtijdig foutgelopen en maar een deel van de punten gehad?Jan van de Velde schreef:en weer een nieuwe vouwer om welkom te heten:
66 TimDW 16 1
Maar nooit geweten dat ze eiwitjes van 16 punten hadden. Aminozuurtje gevouwen?
Mss vroegtijdig foutgelopen en maar een deel van de punten gehad?Jan van de Velde schreef:en weer een nieuwe vouwer om welkom te heten:
66 TimDW 16 1
Laat jij je PC doordraaien 's nachts dan? Toch niet alleen voor Folding hè, dat zou ik echt zonde vinden van de stroom...Misschien dat hij 's nachts nog wel iets sneller gaat draaien. Het is maar goed dat mijn oude pc'tje nog kern gezond is, hij is dan ook in goede handen
's Nachts is mijn 'limoen draad' altijd wel iets aan het doen . Als het niets uitmaakt doe ik het natuurlijk niet. Ik zal het een nachtje aankijken, ik maak trouwens toch deadline-loze eiwitten.Laat jij je PC doordraaien 's nachts dan? Toch niet alleen voor Folding hè, dat zou ik echt zonde vinden van de stroom...Misschien dat hij 's nachts nog wel iets sneller gaat draaien. Het is maar goed dat mijn oude pc'tje nog kern gezond is, hij is dan ook in goede handen
overigens, als je deadlines voor je eiwitten niet haalt dan is het dubbel zonde van de stroom. Je krijgt wel de punten, maar doet zo weinig nuttigs. Je kunt dan misschien met zo'n oudere computer beter deadline-loze eiwitten aanvragen....
én het nut, en de punten
's Nachts is mijn 'limoen draad' altijd wel iets aan het doen
Ruben Kwast schreef:'s Nachts is mijn 'limoen draad' altijd wel iets aan het doen
Cycloon schreef:Ruben Kwast schreef:'s Nachts is mijn 'limoen draad' altijd wel iets aan het doen
sorry... Mods, jullie mogen dat weg halen hoor...
Ik vond het wel een leuk eufemisme. Ik denk dat niemand het kan ontkennen dat het gebeurd, ook bij hen. Maar ik mag hier niemand overhalen tot dat soort praktijken, dus ik zet er een punt achterHehe niet dat dit zo erg is, maar je laat het best achterwegeRuben Kwast schreef:sorry... Mods, jullie mogen dat weg halen hoor...Cycloon schreef:
Ik heb er geen idee van. Ik heb het programma op drie computers gezet en laten draaien, maar als ik ga kijken dan blijkt er nog geen enkele WU af te zijn.Cycloon schreef:Mss vroegtijdig foutgelopen en maar een deel van de punten gehad?Jan van de Velde schreef:en weer een nieuwe vouwer om welkom te heten:
66 TimDW 16 1
en zowaar een vierpuntertje Tim treft het nogal?68 TimDW 20 2