Sorry maar ik ben het echt niet met je eens. als ik een appel laat vallen valt 'ie naar beneden.. maar da's alleen volgens onze huidige kennis.. ik ga lekker het net zo lang proberen en er tegen zeuren totdat 'ie omhoog valt. zelfde soort non-argument, waarvan je _weet_ dat het niet gaat lukken.
dat is geen vergelijking, dat van de appel is gewoon een feit. het is ook gewoon zo dat we nog niet zo veel echt zeker weten over het universum.
zoals ik al zei, het is gewoon zo dat niets sneller kan dan het licht in de voor ons bekende inertiaalstelsels en in het voor ons bekende heelal, maar wat kennen we nou eigenlijk van het heelal, weten wij al alles van het heelal etc etc. dus we kunnen niet met zekerheid zeggen dat we echt never nooit niet sneller dan het licht kunnen, we kunnen dat wel met zekerheid zeggen over het voor ons bekende heelal, alleen we kennen er eigenlijk nog maar zo weinig over. we zetten net onze eerste babystappjes in het gigantische universum, houd dat wel in je achterhoofd.
oja en van die appel, ik kan die appel alle kanten op laten vallen hoor, ga jij maar eens naar het ISS

en dat wisten ze in de tijd van Newton ook nog niet, kennis is niet rigide, het is veranderlijk en dynamisch.