Puzzel Puzzels
Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

@Klazon heb je trouwens al een verklaring voor de ufo's van Prophet Yahweh http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...showtopic=10052

of zijn dat ook bouwlampen?

Een hoax lijkt me in iedergeval uitgesloten.

ads

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Bekijk product

klazon
Pluimdrager

Daar heb ik geen verklaring voor en eerlijk gezegd heb ik ook helemaal geen zin om het uit te gaan zoeken. Iemand die de euvele moed heeft om zichzelf Prophet Yahweh te noemen wil ik bij voorbaat niet serieus nemen.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Rick

Daar heb ik geen verklaring voor en eerlijk gezegd heb ik ook helemaal geen zin om het uit te gaan zoeken. Iemand die de euvele moed heeft om zichzelf Prophet Yahweh te noemen wil ik bij voorbaat niet serieus nemen.
Idd, zijn zoon doet het nu ook.

Is gewoon een dikke neppert, kan niet anders.

Kijk, dat UFO's op commando komen lijkt me al zeer sterk.

Wie weet hoe lang Ufo's erover doen om aarde te bereiken en hij roept ze op en gelijk zijn ze er.

Nu kan zijn zoon het dus ook, en dat lijkt me al helemaal sterk.

Ik geloof in Aliens, ik geloof in buitenaardse intelligente beschavingen.

Ik geloof dat ze ons opzoeken, daar ben ik zelfs van overtuigd.

Maar deze prophet YahWeh geloof ik niet.

Het zijn deze mensen die ervoor zorgen dat er geen onderzoek naar wordt gedaan en dat elke gelover voor gek wordt verklaard.

Dat hij nog geld vraagt voor zijn filmpjes dat maakt het al helemaal ongeloofwaardig
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-
Anonymous

Deze week komen er verschillende camaracrews naar hem toe om de volgende ufooproep vast te leggen ik ben benieuwd.

Al zijn filmpjes zijn trouwens gratis te downloaden.

ads

Steun Sciencetalk Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Math

Omdat het aantal verschillende threads over boven topics begon te divergeren, en omdat elk van die threads erg veel overlap had met elk van de anderen, is er besloten 1 centraal UFO, Alien en Conspiracy topic te maken.

Gelieve daarom hier verder te gaan.

In het vervolg zullen nieuwe threads op dit gebied meteen gesloten worden, om zo de discussie centraal te houden.

Namens de moderatoren,

Elmo.

-slotje-
<i Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!