WSF_Folding schreef:Welkom ook Ruben als 76e vouwer!
Het team groeit lekker door! (hoewel er ook behoorlijk wat mee zijn gestopt inmiddels )
Jep, geprobeerd. Maar dat heeft geen effect gehad. Zodra ik mijn PC weer op orde heb (was genoodzaakt om C-schijf te formatteren en opnieuw in te richten), alles geïnstallleerd heb wat ik moet installeren en een image-CD heb gemaakt, ga ik het wel weer proberen. Misschien dat het dan wel goed gaat, want ik vind het wel jammer dat ik moest stoppen.@Ger: Heb jij trouwens al geprobeerd of de text-only console (dat is 5.02 of 5.04) ook conflicten oplevert? Het is bekend dat de "screensaver" van de grafische client in een enkel geval problemen oplevert; de text-only client heeft geen screensaver, dus wellicht biedt deze voor jou uitkomst...
Wat is de reden dat je Genome draait? Trage oude chip?
Welkom, omeomi!76 omeomi 22 1
Toch niet allemaal Jan , getuige het 78-ste lid met z'n joekel-eiwit:Het lijkt wel of alle nieuwelingen tegenwoordig eerst testeiwitjes krijgen??
Bart_Hoeben, welkom bij het team! Supertof dat je ook meedoet!62 Bart_Hoeben 404 1
Het is voor een goed doel en daar ben ik wel voor te porren. Kost ook niks, geen geld en/of tijd.Hah, welkom, moet ik alweer mijn profiel aanpassen..... [rr]74 Morris_G. 153 1