Rov
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

Ok, begin oktober zal ik eens kijken of ik het aan het werken krijg. Normaal gebruik ik die pc toch maar alleen voor msn, internet en school.
WSF_Folding

@Ger: Heb jij trouwens al geprobeerd of de text-only console (dat is 5.02 of 5.04) ook conflicten oplevert? Het is bekend dat de "screensaver" van de grafische client in een enkel geval problemen oplevert; de text-only client heeft geen screensaver, dus wellicht biedt deze voor jou uitkomst... :)

Welkom ook Ruben als 76e vouwer! :)

Het team groeit lekker door! :) (hoewel er ook behoorlijk wat mee zijn gestopt inmiddels :) )

:) N.B. Voor hen die een dual-core (b.v. AMD X2 of Intel C2D) hebben: herinner je dat je in dat geval twee clients tegelijkertijd kan draaien! (wel persé text-only console)
Ruben Kwast

WSF_Folding schreef:Welkom ook Ruben als 76e vouwer!   :)  

Het team groeit lekker door! :) (hoewel er ook behoorlijk wat mee zijn gestopt inmiddels   :) )

WAT!!! Is het gelukt, serieus??? Ik dacht dat er nooit een einde aan kwam. Mijn pc was een paar keer vastgelopen en toen begon mijn WU helemaal opnieuw :) . Hopelijk gaat mijn volgende WU van 50.000 ook zo snel :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
WSF_Folding

@Ruben: Het is een beetje goedgegaan, in die zin dat je zogenaamde "partial points" hebt gekregen voor je WU van 20.000 frames. :wink: Ik hoop dat je volgende project geen problemen oplevert. :) Hier kun je de statistieken voor het team vinden (zie ook pag. 1 van deze topic):

http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...e&teamnum=48658
Ger

@Ger: Heb jij trouwens al geprobeerd of de text-only console (dat is 5.02 of 5.04) ook conflicten oplevert? Het is bekend dat de "screensaver" van de grafische client in een enkel geval problemen oplevert; de text-only client heeft geen screensaver, dus wellicht biedt deze voor jou uitkomst...
Jep, geprobeerd. Maar dat heeft geen effect gehad. Zodra ik mijn PC weer op orde heb (was genoodzaakt om C-schijf te formatteren en opnieuw in te richten), alles geïnstallleerd heb wat ik moet installeren en een image-CD heb gemaakt, ga ik het wel weer proberen. Misschien dat het dan wel goed gaat, want ik vind het wel jammer dat ik moest stoppen.

I'll be back!! I hope...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
WSF_Folding

Tot gauw dan, Ger, hihi. :)

Ik zag zojuist nog iemand in de lijst waartegen geloof ik nog geen hoi is gezegd. :-$ Bij deze dan:

McMuffin, welkom bij het team! Nice to have you aboard. :)
Ruben Kwast

AAARG!!! Is m'n WU van 50.000 foetsie :) . Ik heb geen limiet o.i.d (heb het bij 'client type' op 'genome@home' gezet) en ik heb er ook niks bij gekregen. Hoe kan dit toch steeds :)
Jan van de Velde
Moderator

Volgens mij heb je er wel wat bijgekregen, 4 puntjes namelijk, je had er 11 voor een actie, en nu 15 voor 2. (die punten verschijnen niet onmiddellijk in die gepubliceerde statistieken, die worden eens in de zoveel uur bijgewerkt.) Ene Tim geloof ik had een tijdje geleden dat ook, allemaal van die kleine stukjes. En die draait nou zo te zien normaal. So, no panic yet....

Wat is de reden dat je Genome draait? Trage oude chip?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ruben Kwast

Wat is de reden dat je Genome draait? Trage oude chip?

Ik meende gelezen te hebben dat als je pc niet zo snel was je moest instellen dat je geen limiet wou. Dat kon door je client op Genome te zetten. Tot zover lijkt alles het gewoon normaal te doen. Ik heb nu ook niet belachelijk grote WU, 4000.
Jan van de Velde
Moderator

Die frames zeggen niet zoveel over de tijd die je over een WU gaat doen. Een WU van 50000 frames is niet 100 x zo groot of langdurig als een van 500 frames.

kijk eens op onderstaande site:

http://fah-web.stanford.edu/psummary.html

daar kun je je huidige WU terugvinden en zien hoeveel punten hij zou moeten opleveren. Er is een relatie tussen het aantal punten en de te verwachten rekentijd voor een ijk-computer. Een 400-punter moet er dus ook op jouw computer ongeveer 2 x zo lang over doen als een 200-punter
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Jan van de Velde
Moderator

76  omeomi  22  1  
Welkom, omeomi!

Het lijkt wel of alle nieuwelingen tegenwoordig eerst testeiwitjes krijgen??
Cassanne

Ik lig er ook een beetje uit. De beide pc's op mijn naam staan nog maar weinig aan, en dan meestal voor spelletjes. Zal dus niet veel progressie in zitten...
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!
WSF_Folding

Het lijkt wel of alle nieuwelingen tegenwoordig eerst testeiwitjes krijgen??
Toch niet allemaal Jan :) , getuige het 78-ste lid met z'n joekel-eiwit:
62  Bart_Hoeben  404  1  
Bart_Hoeben, welkom bij het team! Supertof dat je ook meedoet! :)
made in flanders

Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar we zijn steeds beter en beter bezig. als je op deze site kijkt:

[url="http://%5burl="]http://folding.extremeoverclocking.com/tea...list.php?s=&p=1 ://http://folding.extremeoverclocking....php?s=&p=1[/url] </a>

kun je zien dat we al dagelijks meer dan 2500 punten verzamelen !!!

Dus aan iedereen: doe zo verder...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Morris G.

74  Morris_G.  153  1  
Hah, welkom, moet ik alweer mijn profiel aanpassen..... [rr]
Het is voor een goed doel en daar ben ik wel voor te porren. Kost ook niks, geen geld en/of tijd.

Het is trouwens inmiddels: 44 Morris_G. 1064 6 :wink: Laat mijn pc flink vouwen....
Al zijn alle deskundigen het met elkaar eens, ze hoeven nog geen gelijk te hebben. [Russel]

Terug naar “IT en informatica”