Jap schreef:Het vaticaan maakt er in ieder geval geen geheim meer van dat er buitenaardse beschavingen zijn. En dus een stap in de goede richting wat betreft acceptatie dat er meerdere buitenaardse beschavingen de aarde hebben aangedaan en wie weet wordt het nog eens algemeen geaccepteerd.
ROME - Er is waarschijnlijk intelligent leven elders in het heelal, en er is bewijs in de bijbel om aan te nemen dat het christenen zijn, aldus de Rooms Katholieke Kerk. De kerk lijkt steeds meer toe te geven dat wat in de bijbel staat van buitenaardse oorsprong is.
In een officiëel document gepubliceerd door de Katholieke gemeenschap der Waarheid, de officiële publisher voor het Vaticaan, zegt een pauselijke astronoom dat "vroeg of laat het menselijke ras zal ontdekken dat er andere intelligente wezens zijn in het universum".
Wanneer Rome dit soort uitspaken doet, krijg ik steeds meer het gevoel dat onderhavigen qua geloof proberen om mee te evolueren om de grote van de achterban te behouden. Opzich moeten ze doen wat ze niet laten kunnen maar Kerk en Wetenschap is imo een waardeloze combinatie. Wanneer je stelt: conspiracy en geschiedenis, dan komen er op z'n minst twee begrippen naar voren. De kerk en amerikaanse overheid. Het meest concrete wat ik nu zo even mbt de kerk kan verzinnen, los van die beteugelende spatjes in de middeleeuwen, is het veroordelen van het gebruik van condooms in afrikaanse landen, waar de H.I.V. besmettingen de pan uit stijgen. Als ik het goed heb zou een condoom volgens de kerk helemaal geen bescherming bieden tegen besmetting van HIV. [vloek], christus zou spontaan van het kruis komen, wanneer hij er nog zou hangen. Ook kan je stellen dan de bijbel zo dik is dat je er van alles met een bepaald perspectief uit kan halen. Dus daar wordt ik ook niet vrolijk van
Het getuigt dan ook van grote logica, dat een intelligente beschaving, wand het moet dan minimaal aan die eis voldoen.
Automatische christenen moeten zijn.
Maar ik ben zeker niet intelligent. Beschaaft vind ik de totalen mensheid sowieso al niet.
Per die definitie, kan ik dus geen christenen zijn, en dat klopt weer als een bus, wand dat ben ik dan ook niet.
Daaruit kan ik maar een ding opmaken, en dat is, dat ik dus niet intelligent ben nog beschaaft.
Je kunt met de bijbel alle kanten op, dat is waarom je niet kunt bewijzen dat god bestaat.
Je moet het dus geloven dat het zo is, dat is dan voor de geen die gelooft weer de waarheid.
Net als de wetenschap, je leert op school dat het zo is, dit moet je dan maar geloven.
Dat doe je dan ook, wand de leraar vertelt namelijk dat het waar is.
Als je jezelf dan afvraagt hoe hij of zij nu weet, dat dit zo is,ben je lastig en geloof je dus niet.
Zo is het met een buitenaardse beschavingen geloven ook, als de president van de usa, samen met de paus op het nieuws zouden vertellen in een speciale uitzending, ondersteunt door nobel prijswinnaars dat er contact is geweest met een intelligente buitenaardse beschaving.
Zal waarschijnlijk 95% van de mensen dit voor waar aannemen en is het een geaccepteerd feit. 5% zal denken dat dit een complot is en het niet aannemen.
Want zeg nu eerlijk wie kan er nu nog vertrouwen hebben in de president van de usa en de paus.
mike
twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke domheid
maar van het universum weet ik het nog niet zeker,
NEW BRUNSWICK - Er zit een fundamentele link tussen tussen zwaartekracht en elektrische krachten. Dit stellen wetenschappers van de Rutgers Universiteit na onderzoek in het Biefeld-Brown effect en de Podkletnov's-kracht. Deze krachten kunnen kleine experimentele vliegers doen opstijgen louter op elektriciteit zonder gebruik van bewegende delen.
Jap schreef:Een soort van graancircel in de lucht???????
Maar wat is dit voor een soort video?
Betrouwbaar of een hoax?
De video is echt, van de NASA STS-80 missie.
Alleen dat stuk op het eind waarin die persoon je probeert te overtuigen dat deze dingen absoluut intelligent zijn moet je even met een korreltje zout nemen.
Edwin schreef:interresant filmpje..is die man ook van nasa?
hoe geloofwaardig is nasa eigenlijk op dit gebied?.is het eerlijk om aan te nemen ze geen nepvideos maken?
Die man is niet van nasa. Daarom neem ik wat hij zegt ook niet serieus.
Nasa maakt geen nepvideo's.
Mwah, ze zullen geen nepvideo's maken met ufo's erop, maar ze zullen zeker wel dingen uit video's halen, dus ik denk dat ze wel nepvideo's maken.
Het is ook een algemeen bekend feit dat foto's die ze uitgeven eerst worden nagekeken en bewerkt indien er "schokkende" dingen of iets dergelijks op staan, dus waarom niet met video's
Edwin schreef:interresant filmpje..is die man ook van nasa?
hoe geloofwaardig is nasa eigenlijk op dit gebied?.is het eerlijk om aan te nemen ze geen nepvideos maken?
Die man is niet van nasa. Daarom neem ik wat hij zegt ook niet serieus.
Nasa maakt geen nepvideo's.
Mwah, ze zullen geen nepvideo's maken met ufo's erop, maar ze zullen zeker wel dingen uit video's halen, dus ik denk dat ze wel nepvideo's maken.
Het is ook een algemeen bekend feit dat foto's die ze uitgeven eerst worden nagekeken en bewerkt indien er "schokkende" dingen of iets dergelijks op staan, dus waarom niet met video's
Deze video is in ieder geval geen nepvideo.
What isn't well known is WHO first recorded the video footage from NASA Select TV live downlink, and subsequently discovered the odd goings on therein. His name is John Maxfield of Sacramento, California. On the night of 1 December 1996, John was watching the NASA channel in real time, and recording simultaneously. This was a fortunate occurance for the rest of us, as he was the ONLY private citizen anywhere who did. Had John not had his VCR rolling at the particular time, no one would have ever known about this even outside of NASA, and THEY don't talk.