Ik dacht al dat ik de enige was die Silbermond kon apreciëren in België![]()
Welwel, voorwaar wetenschappers hebben smaak
Moderator: Rhiannon
Ik dacht al dat ik de enige was die Silbermond kon apreciëren in België![]()
Waar luistert hij dan wel naar? Wel, Pet Shop Boys, Papermoon, Rosenstolz, Silbermond, Dido, Dire Straits, De Beloved, Level 42, Marillion, New Order + alle derivaten en een hoop jaren '80-muziek "mijn generatie"
Zing eens een stukje danDido schreef:![]()
Dido
Dàt zingend stukje is niet zo goed ontwikkeld bij mij, vrees ik...Zing eens een stukje dan![]()
Voor de rest heb ik interesse in zo'n beetje alle exacte vakken (Beta vakken) en lijd ik een beetje het leven van een doorsnee student.
Dankje!In fysics I trust schreef:Zeggen jullie dat trouwens zo in Nederland: uitstuderen? In België studeren we af![]()
PS: Welkom Laurelin!
Geen elektrotechniek?Volgend jaar moeten we in ieder geval ook een profiel kiezen, ik twijfel nog tussen chemie en materiaalkunde of werktuigkunde![]()
Wat moet ik me voorstellen bij industrieel ontwerpen? Machinerie voor (hoog)technologische bedrijven bijvoorbeeld?
Moet je dit niet al doen in het 2de semester van je 2de bachelor?Volgend jaar moeten we in ieder geval ook een profiel kiezen, ik twijfel nog tussen chemie en materiaalkunde of werktuigkunde![]()