Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

'Slecht nieuws' voor wetenschapsforum: Ik heb met nog iemand m'n eigen team opgezet (Folding AT Twente)
It's a bad wind that blows no-one any good:

Folding zal er ongetwijfeld beter van worden, en daar gaat het om. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Bekijk product

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Donator  Tijntje_boven  

 

Score  153    

WU 2  

Date of last work unit 2006-10-19 01:13:44  
Hyperkubus is nog maar net "gedeserteerd" :) of Tijntje Boven komt de ploeg versterken. :)

Is internet-identiteitscrisis besmettelijk trouwens?? :)

Ofwel, wie is Tijntje Boven nou weer?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
aaargh
Artikelen: 0
Berichten: 1.279
Lid geworden op: do 23 dec 2004, 00:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Bij mij is het eenvoudig, ik blijf gewoon Aaargh. Als je ergens een Aaargh tegenkomt dan en ik dat misschien, maar aaargh486 dan mag je zeker dag zeggen.

Ik heb overigens nog altijd geenen WU en F@H crasht mijn Half-Life 2 Deathmatch dus mijn wrk gaat wat traagjes.
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Donator  91 Rian_Ruhl  

Score  153  

WU 1  

Date of lastwork unit 2006-10-26  
Er vallen er af, maar er komen er ook bij.... :)

vouw ze!! (wie je ook bent, weer zo'n naam die ik hier nooit bewust ben tegengekomen.. :?: ...)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Het aftellen voor een 700e plaats kan beginnen. Nog een klein weekje....

Overigens, er komen momenteel niet zo veel nieuwe leden meer bij. Kom op, er moeten veel meer potentiële vouwers zijn. [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jajaaaaaaaaaaa..... ;) Ook dit staat nog op mijn To do lijst. Maar vanwege de verhuizing van mijn ouders en mijn nieuwe baan (kom nog een stukje kennis tekort, ben daardoor ook 's avonds veel bezig) heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad. Je zou mijn eigen huis eens moeten zien... Liever niet trouwens, ik schaam me er haast voor. [rr]

Volgend weekend ga ik nog alles uit hun oude huis strippen zodat ze netjes de sleutel kunnen inleveren en als het goed is heb ik dan weer 48 uur in de week voor mezelf. Dan kan ik alles van mijn oude PC overzetten op de laptop en dan prop ik ook F@H er weer op. Hopelijk gaat het dan niet botsen met andere software en heb je weer een enthousiaste vouwert erbij. :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Miels
Artikelen: 6
Berichten: 15.202
Lid geworden op: di 14 jan 2003, 12:26

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Het aftellen voor een 700e plaats kan beginnen. Nog een klein weekje....
Wel een heeel klein weekje: volgens de Team Radar staan we morgen al op de 700e plek...

Ik heb 't trouwens nog maar eens onder de aandacht gebracht in de forumtitel [rr]
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Reprisal
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 03 nov 2006, 14:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

hup ik ben ook ingeschreven en bezig :)

ook al versta ik niet goed wat de bedoeling ervan is

kzal dan eens de gehele topic lezen, staat wrsch wel wat meer uitleg

geen tijd nu

grtz brecht
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Reprisal gaat dit hele topic doorlezen....okee. tot volgende week dan maar! (35 pagina's..... :) ) Tof dat je meedoet!!
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
Miels
Artikelen: 6
Berichten: 15.202
Lid geworden op: di 14 jan 2003, 12:26

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Het aftellen voor een 700e plaats kan beginnen.
En de 700e plaats is een feit! Sterker nog, over ongeveer 5 minuten staan we op 699 :)

[edit: dat was op de pagina van fahstats, op de pagina van stanford is het nog pas 705 :) )
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Reprisal
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 03 nov 2006, 14:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ok dan maar lezen tot ik versta wat vouwen juist is :)

ah ja wat ik wou vragen

hoeveel upload/download neemt dat in beslag

ik zit op kot en hier hebben we gewoon telenet, niet uitgebreid

grtz
Gebruikersavatar
Miels
Artikelen: 6
Berichten: 15.202
Lid geworden op: di 14 jan 2003, 12:26

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Reprisal schreef:hoeveel upload/download neemt dat in beslag

ik zit op kot en hier hebben we gewoon telenet, niet uitgebreid
Weinig. 1x in de paar dagen wordt een klein pakketje heen en weer gestuurd. Dat is er nou net zo lastig aan: heel weinig data heeft heel veel computerkracht nodig om doorgerekend te worden. Het vraagt dus weinig dataverkeer maar veel rekentijd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Reprisal
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 03 nov 2006, 14:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ah ok

geen probleem dan

mijn pc ligt dagelijks aan

dus draait al geheel de tijd :)

kun je in 2 regels uitleggen waaraan ik juist help of moet ik ff opzoeke
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Je vindt denk ik alles in de start van dit topic. Helemaal op pagina 1.

en veel meer details op de site van Folding@Home zelf

Vouw ze!!!
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten - Bullet Journal

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten - Bullet Journal

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb net gezien dat ik ook 10000 punten heb, ik vind het wel een hele prestatie met een middelmatige laptop en een oude computer zo 'snel' zo 'veel' punten halen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!