Puzzel Puzzels
Anonymous
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

Waarschijnlijk zijn die alientechnieken dusdanig geavanceerd dat we nog maar een klein deel van die technieken kunnen benutten.

Of der klopt gewoon niets van dat verhaal.

Of we kunnen het al maar het is topgeheim.

Hoe je het ook went of keert je kan nooit met zekerheid zeggen dat we wel of niet doormiddel van alientechniek sneller zijn ontwikkeld!

Dus om zomaar te zeggen dat dat verhaal niet klopt is jouw geloof en jouw realiteit, laat nu iedereen zijn eigen geloof en zijn eigen realiteit hebben, wie heeft de juiste realiteit? Tibetaanse monnik? Paus? Skeptic? We zullen het waarschijnlijk nooit weten maar ook dat is een geloof en kan nooit met zekerheid uitgesproken worden.

ads

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk 25 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

25 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Anonymous
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

p schreef:
wesleyaarse99 schreef:maar wij hebben nog niet de technieken om aliens op te zoeken maar we zouden wel hun technieken hebben   :shock:
Als wij mensen niet de techniek hebben om binnen 5 seconden te versnellen naar 2 miljoen km/uur, wie dan wel?

Dit is immers bij een UFO waargenomen door de Belgische Luchtmacht en vooralsnog onverklaard.
wat heeft dat te maken met het feit dat wij zogenaamd dankzij technieken van aliens de laatste jaren zo snel ontwikkeld zijn?
Wie weet was die ufo wel een geheim militair project ondersteund door alientechniek.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

wesleyaarse99
Artikelen: 0
Berichten: 77
Lid geworden op: za 29 jan 2005, 13:31

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

als wij de technieken van aliens hebben waarom wordt er dan nog onderzoek gedaan? waarom wil nasa dan nogsteeds de raketten verbeteren? we hebben toch de techniek van de aliens, die is veel efficienter. :shock:
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.
Anonymous
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

Als we een neergestortte ufo onderzoeken wil nog niet zeggen dat we alles meteen snappen, er word ook niet gezegd dat aliens ons helpen hun technieken voor ons begrijpelijk te maken.

Hier een site vol met bewijzen dat ufo's met grote regelmaat op radar schermen voorkomen.
In 1952, the Director of AF Intelligence admitted more than 300 cases of radar tracking and visual sightings confirmed by radar. In the ensuing years, there have been at least 2,000 additional radar cases in the U.S. alone. When the full story of the UFO's is written, radar will prove to have supplied indisputable technical evidence which finally convinced many previous skeptics.
http://www.ufoevidence.org/topics/radarcases.htm
Anonymous
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

als wij de technieken van aliens hebben waarom wordt er dan nog onderzoek gedaan? waarom wil nasa dan nogsteeds de raketten verbeteren? we hebben toch de techniek van de aliens, die is veel efficienter.   :shock:


Wie zegt dat Nasa toegang heeft tot alien techniek? :wink:
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

als wij de technieken van aliens hebben waarom wordt er dan nog onderzoek gedaan? waarom wil nasa dan nogsteeds de raketten verbeteren? we hebben toch de techniek van de aliens, die is veel efficienter.   :shock:
Het antwoord op die vraag, is hetzelfde als het antwoord op deze vraag:

Als de Amerikanen in 1990 al toestellen hadden die binnen 5 seconden 2 miljoen km/uur kunnen versnellen(zoals degenen die niet geloven dat UFOs buitenaards zijn beweren), waarom gebruikten ze die dan niet in de Irak oorlog?
wesleyaarse99
Artikelen: 0
Berichten: 77
Lid geworden op: za 29 jan 2005, 13:31

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

de mensen die erin geloven zeggen dat het amerikaanse leger/regering die technieken heeft mag jij eens raden met wie zij samenwerken :wink:
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.
wesleyaarse99
Artikelen: 0
Berichten: 77
Lid geworden op: za 29 jan 2005, 13:31

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

wat heb je in een oorlog aan toestellen die 2 miljoen kilometer per uur gaan? wat zijn de bewijzen dat er echt iets is met 2 miljoen kilometer per uur?
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

de mensen die erin geloven zeggen dat het amerikaanse leger/regering die technieken heeft mag jij eens raden met wie zij samenwerken  :wink:
Inderdaad, jij gelooft dat de Amerikaanse regering dergelijke technieken heeft.

Ik niet.
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

wat heb je in een oorlog aan toestellen die 2 miljoen kilometer per uur gaan? wat zijn de bewijzen dat er echt iets is met 2 miljoen kilometer per uur?


De bewijzen zijn duizenden getuigen, 2 belgische f-16s en 4 verschillende radarstations.
wesleyaarse99
Artikelen: 0
Berichten: 77
Lid geworden op: za 29 jan 2005, 13:31

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

wesleyaarse99 schreef:de mensen die erin geloven zeggen dat het amerikaanse leger/regering die technieken heeft mag jij eens raden met wie zij samenwerken  :wink:
Inderdaad, jij gelooft dat de Amerikaanse regering dergelijke technieken heeft.

Ik niet.
ik geloof dat de mens die technieken zelf ontwikkeld heeft. en dat er buitenaards leven is maar niet op/in de buurt van de aarde.
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

ik geloof dat de mens die technieken zelf ontwikkeld heeft. en dat er buitenaards leven is maar niet op/in de buurt van de aarde.
Ja, zoals ik al zei: jij gelooft in de conspiracy theorien, dat de Amerikanen al tientallen jaren super geavanceerde technologiën hebben die niemand ter wereld verder kent(inclusief de hele wetenschappelijke gemeenschap).

Ik geloof dat het buitenaardse toestellen zijn.
wesleyaarse99
Artikelen: 0
Berichten: 77
Lid geworden op: za 29 jan 2005, 13:31

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

wesleyaarse99 schreef:wat heb je in een oorlog aan toestellen die 2 miljoen kilometer per uur gaan? wat zijn de bewijzen dat er echt iets is met 2 miljoen kilometer per uur?


De bewijzen zijn duizenden getuigen, 2 belgische f-16s en 4 verschillende radarstations.


hoe weten zij zo precies dat het 2 miljoen km/h is. dat is 555,55 kilometer per seconde dus dat kan hooguit enkele seconden te zien geweest zijn. en waarom dan alleen in belgië?
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.
wesleyaarse99
Artikelen: 0
Berichten: 77
Lid geworden op: za 29 jan 2005, 13:31

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

p schreef:
wesleyaarse99 schreef:
ik geloof dat de mens die technieken zelf ontwikkeld heeft. en dat er buitenaards leven is maar niet op/in de buurt van de aarde.
Ja, zoals ik al zei: jij gelooft in de conspiracy theorien, dat de Amerikanen al tientallen jaren super geavanceerde technologiën hebben die niemand ter wereld verder kent(inclusief de hele wetenschappelijke gemeenschap).

Ik geloof dat het buitenaardse toestellen zijn.
dat is niet helemaal juist. ik geloof alle verhalen van aliens niet ze zijn meestal heel makkelijk/snel te verklaren en anders is er met een beetje onderzoek wel een verklaring, ik vind het wel erg snel om meteen er van uit te gaan dat een licht aan de lucht een buitenaardse beschaving is.
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.

ads

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

Bekijk product

Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

hoe weten zij zo precies dat het 2 miljoen km/h is. dat is 555,55 kilometer per seconde dus dat kan hooguit enkele seconden te zien geweest zijn. en waarom dan alleen in belgië?
Ik zou zeggen, verdiep jezelf eens in het onderwerp.

Typ "belgian triangle" in google.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!