Op zich doenbaar, en voor allen leesbaar denk ik, maar nou zit ik nog met een probleempje (zee de groète ziéverèèr
Ja dat is wel jammer, want in een gewone html-pagina werkt het namelijk wel...Ja, zoiets als dat, maar dan wat handiger ingedeeld zoals in het overzicht LaTeX-codes, en met codes die werken in phpBB (want die wikicodes werken hier niet)![]()
waarom staan die tekentjes nou weer een bijna halve regel boven de gewone tekst??? Dat is bijna net zo slordig als de symbooltjes uit de emoticonnetjes.
Uit een Word-document kopieren werkt dus niet bij alle symbolen. De tweede en de vierde regel staan heel anders in mijn Word-documentje, (op de laatste regel zouden wiskundige symbolen moeten staan) en als ik het goed begrijp is er grote kans dat er mensen zijn die ook de andere regels niet lezen zoals ze bedoeld zijn....Word-documentje schreef:α β γ δ λ π φ ρ ω Ω
a b c d k l o q z w
√
j p e ¥ g
Als ik nuttige hulp kan verlenen roep je maar (maar computertechnisch ben ik niet)We zijn aan het bespreken om zo'n pagina beschikbaar te maken
Ik denk dat de alt-codes het handigst zijn. Die zijn zowat universeel.