Dat komt omdat je het niet ziet.....Kijk.....Neem nu eens een draadje wol en span die tussen 2 palen en loop vervolgens 6 meter naar achteren.Wat neem jij waar? Als je heel eerlijk bent en ff je gedachte van kennis aan de kant zet.....Zie je maar 1 dimensie....Namelijk de breedte van de draad tussen de palen.Ok.....Neem nu een vlo en zet die op het draadje....De vlo kan iets wat jij niet zag......En dat is rond om het draadje wandelen....Begrijp je dat?De vlo heeft een extra dimensie die jij niet ziet nog kan gebruiken.Justen schreef:Ik geloof daar niet in... Het is volgens mij ook veelste ver gezocht.
Die zogenaamde "snaren" zijn eigenlijk gewoon energie banen die geen massa hebben. Ze hebben geen dikte en geen lengte, dat klopt ook, want dit is ook een factor in de 4de dimensie van mijn theorie.
Maar die 11 dimensies is volgens mij echt niet waar...
Als energie geen massa zou kennen dan kan energie ook nooit uit massa zijn ontstaan.....En zou deze vergelijking niet opgaan.....E=MC2 Dat M zich niet aan ons voor doet zoals wij het kennen is een 2de....Justen schreef:Ik geloof daar niet in... Het is volgens mij ook veelste ver gezocht.
Die zogenaamde "snaren" zijn eigenlijk gewoon energie banen die geen massa hebben. Ze hebben geen dikte en geen lengte, dat klopt ook, want dit is ook een factor in de 4de dimensie van mijn theorie.
Maar die 11 dimensies is volgens mij echt niet waar...
Stel nu.......Jij zit op de lichtpuls en je kijkt van je af naar de omliggende ruimte.......Hoe zou jij de massa die ik zie waarnemen? Als energie......of als massa.......Heel interresant... En nieuw, want hier heb ik nog nooit van gehoord...