Puzzel Puzzels
Spuit11
Artikelen: 0

Re: bestaat tijd???

Er zit echter wel ergens een addertje onder het gras....... Zowel c als g gaan met de zelfde snelheid.Dus er kan letterlijk geen gravitatie ontstaan.Tenzij.....Licht wat sneller gaat massa vormt en onder deze omstandigheden (snelheid) al het fysische zich opnieuw herhaald binnen een nieuwe dimensie raamwerk. :shock:

ads

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Justen

ja maar nog steeds klopt er iets niet... jij komt hier wel vaker nu op dit forum? want ik denk dat ik er een nachtje over moet slapen...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Spuit11

Kijk......Als we er van uit gaan dat massa waneer men het wil versnellen om steeds grootere hoeveelheden Energie vraagt en hierdoor de massa zelf toeneemt.Waarom zou dit dan plotseling niet meer gelden voor het licht zelf...... :wink:
Spuit11

Licht is niet voor niets kegelvormig.... :shock:
Justen

jah maar licht kan geen massa aannemen! dat is algemeen bekend, dat zijn golven van energie
w00tw00t

Sommigen denken zelfs dat er 11 dimensies zijn :shock:
Justen

11 dimensies? pfff ik vind 4 eigenlijk al veel... Maar hoe noemen ze die dan?
Revelation

Dat heeft met de snarentheorie te maken.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde
Justen

Ik geloof daar niet in... Het is volgens mij ook veelste ver gezocht.

Die zogenaamde "snaren" zijn eigenlijk gewoon energie banen die geen massa hebben. Ze hebben geen dikte en geen lengte, dat klopt ook, want dit is ook een factor in de 4de dimensie van mijn theorie.

Maar die 11 dimensies is volgens mij echt niet waar...
Spuit11

Justen schreef:Ik geloof daar niet in... Het is volgens mij ook veelste ver gezocht.

Die zogenaamde "snaren" zijn eigenlijk gewoon energie banen die geen massa hebben. Ze hebben geen dikte en geen lengte, dat klopt ook, want dit is ook een factor in de 4de dimensie van mijn theorie.

Dat komt omdat je het niet ziet.....Kijk.....Neem nu eens een draadje wol en span die tussen 2 palen en loop vervolgens 6 meter naar achteren.Wat neem jij waar? Als je heel eerlijk bent en ff je gedachte van kennis aan de kant zet.....Zie je maar 1 dimensie....Namelijk de breedte van de draad tussen de palen.Ok.....Neem nu een vlo en zet die op het draadje....De vlo kan iets wat jij niet zag......En dat is rond om het draadje wandelen....Begrijp je dat?De vlo heeft een extra dimensie die jij niet ziet nog kan gebruiken. :wink:
Spuit11

Justen schreef:Ik geloof daar niet in... Het is volgens mij ook veelste ver gezocht.

Als energie geen massa zou kennen dan kan energie ook nooit uit massa zijn ontstaan.....En zou deze vergelijking niet opgaan.....E=MC2 Dat M zich niet aan ons voor doet zoals wij het kennen is een 2de....
Spuit11

Stel nu......Dat licht precies ballanceerd tussen 2 dimensies en iedere dimensie van deze 2 bestaat uit 4 dimensie's.

Het voorste gedeelte kan niet meer ontsnappen uit zijn stelsel en het achterste gedeelte kan zich niet verplaatsen naar het voorste stelsel.

Het tijdsverloop van het voorste gedeelte loopt in +t0 en het achterste verloopt in -t0 terwijl exact bij de overgang tussen de dimensies de tijd t0 is en dit ook het centrum is van de lengte van de golf. Kijk hier eens naar.... :wink: http://www.fom.nl/nieuws/persarchief2005/05NN06.html
Spuit11

De inkomende lichtpuls, die een specifieke golflengte heeft, valt in het kristal uiteen in twee delen. Een deel van de lichtpuls (rechts) beweegt schijnbaar ongestoord door de lichtgeleider. Een ander deel (links) blijft echter achter en beweegt niet meer. De puls staat stil.

Na 3 x 10-12 seconden valt hij uit elkaar.

Vreemd he.... :shock:
Justen

Heel interresant... En nieuw, want hier heb ik nog nooit van gehoord...

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Bekijk product

Spuit11

Heel interresant... En nieuw, want hier heb ik nog nooit van gehoord...
Stel nu.......Jij zit op de lichtpuls en je kijkt van je af naar de omliggende ruimte.......Hoe zou jij de massa die ik zie waarnemen? Als energie......of als massa....... :shock: Want wat kon je volgens Einstein niet weten......Het grappige hiervan is dat wij in een oneidige discusie kunnen raken van wie er hier nu ten opzichte van wie beweegt.....En zolang wij hier niet uit kunnen komen reist het licht rustig verder of ik of was het nou jij.... ;)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!