Lala
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

ik zit op 388/500, maar hij staat misschien 4 uur per dag aan.....morgen issie wel klaar met deze WU, denk ik.
Appareo decet nihil munditia?
StrangeQuark

150/250 looking good, klaar in 7 uur. En nu weer terug aan het drama tentamen van Statistische fysica en thermo.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
made in flanders

Waarom heeft iedereen zo een laag/klein WU en ik zo een gigantisch hoog?

Het is tachtig keer zo groot als dat van StrangeQuark en veertig keer zo hoog als dat van Lala en Cycloon.

Waarom?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Lala

Het is publiek geheim dat stanford vlamingen discrimineert :wink:

Maar ff serieus: kheb geeen idee. Je krijgt wel meer punten voor de voltooiing van jouw WU dan ons.
made in flanders

Ik had toch liever een kleinere WU gehad. Als ik nu veel kleine heb of een groot, dat heeft wss dezelfde punten. Maar nu moet ik nog 2 weken wachten eer ik resultaten zie. Terwijl als ik 1 van 500 had ik er al bijna 4 zou gedaan hebben.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
StrangeQuark

Het aantal frames staat niet gelijk aan het aantal punten. Ik ben nog steeds opzoek naar wat exact de frames zijn.

Als de computer bij folding 1 dag zou doen over een WU dan geeft dat 110 punten. Het aantal frames is altijd een veelvoud van 250. Hoe zich dat verhoud is volgens mij niet constant, dus het aantal frames zegt niet veel over hoe groot je WU is.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Bas

Jippie, ik sta al numero 2 in de lijst..

Bro, here I come... 8) :wink:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Hmm, mijn processor gaf zoveel extra warmte af dat er spontaan een extra fan in m'n pc aansloeg. Zelfs als ik 'm op max. 10% zette gebeurde dat. Heb er dus maar 1 extra fan ingezet (die veel minder herrie maakt).

Om toch maar wat stroom te sparen heb ik 'm alsnog op max. 50% gezet. Duurt dus nog een paar dagen voordat mijn AMD 2100+ (1733 Mhz) z'n eerste WU aflevert, maar ok. Alle beetjes helpen...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Jan van de Velde
Moderator

Zojuist met een WU van 136 punten in de statistieken opgenomen.

Inmiddels een no-nonsense windows 98 versie op een andere veeldraaiende computer hier in huis geinstalleerd. Ben benieuwd of dat pijnloos gaat.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Cycloon

Ik vraag me dan af wat er daarvoor op die pc stond ? 95 ofzo ? :roll:
Jan van de Velde
Moderator

Mischien heeft op dit ding in vroeger jaren nog wel windows 3puntzoveel gedraaid, geen idee.

Het is een pentium 2 met oorspronkelijk 64 MB RAM, opgevoerd naar 192 MB.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Mar(c)

Het aantal frames is altijd een veelvoud van 250.
M'n eerste WU was er een van 400 frames.
Bas schreef:Jippie, ik sta al numero 2 in de lijst..  

Bro, here I come...  8)  :wink:
Dacht 't niet! :P :roll:
Ger

Dude, wat ben ik jaloers op jullie PC's. Ik heb een opgeschroefde die nu 1.02 GHz levert (kan ik tenminste nog wel van GHz spreken :wink: ).

En ik heb nu het volgende meegemaakt: Mijn PC gaf een storing, heb alles afgesloten, reboot gedaan, en toen wilde F@H niet opstarten. Handmatig opstarten was geen succes, want er was al een versie van F@H aan het draaien zei die. Die maar via taakvenster afgesloten en nogmaals handmatig opgestart. Toen deed ie het wel. Maar toen stond ik ineens weer op 0 frames!

Dit snap ik niet. Hij moet toch onthouden hoever ie is, en maximaal een kwartier kwijtraken als het wordt afgesloten?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Bart

Ger schreef:Maar toen stond ik ineens weer op 0 frames!

Dit snap ik niet. Hij moet toch onthouden hoever ie is, en maximaal een kwartier kwijtraken als het wordt afgesloten?

Een aantal bestanden zijn waarschijnlijk corrupt geraakt, waardoor hij bepaalde data niet meer kon lezen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Lala

1 dat was de eerste WU. Nu maar wachten tot ik ook de top 10 binnen dender, het team stoomt iig nu op naar de top 10000!!!

M'n 2e Wu heeft 3750 frames, maar het gaat nu met 44 sec/frame wel lekker snel :roll:

Nou is het ook niet zo'n grote...:

Afbeelding

Terug naar “IT en informatica”