Ik ben daar eigenlijk zeer zeker van dat je met ervaringen vaak verder komt dan met boeken die zijn voorgeschreven door iemand. Met ervaringen heb je je eigen visie op alles en weet je alles vanuit wat je ZELF gezien en ervaren hebt.Persoonlijk denk ik dat je het met een flinke lading ervaring verder schopt dan een of andere wijsneus die net is afgestudeerd. (sorry studentjes)
Volkomen mee eens. Vaak is het zo dat pas afgestudeerde studenten wel een baan krijgen, maar geen idee hebben hoe dat in de praktijk gaat. Ze weten een hele hoop, maar het in praktijk brengen van die kennis is een heel ander verhaal.technofreak schreef:Ik ben daar eigenlijk zeer zeker van dat je met ervaringen vaak verder komt dan met boeken die zijn voorgeschreven door iemand. Met ervaringen heb je je eigen visie op alles en weet je alles vanuit wat je ZELF gezien en ervaren hebt.Ruben Kwast schreef:
Persoonlijk denk ik dat je het met een flinke lading ervaring verder schopt dan een of andere wijsneus die net is afgestudeerd. (sorry studentjes)
Zo kan je bv omschrijven wat het is om pijn te hebben omdat iemand het omschreven heeft in een boek maar zelf weet je niet wat het echt is om pijn te hebben. En van eigen ervaring weet je pas echt dat het waar is wat ze je zeggen omdat je het zelf hebt beleefd.