ik vind het erg jammer dat opnieuw je eigen religie als het enige juiste voorstelt en anderen worden afgekraakt.
Als ik niet achter mijn eigen religie sta dan zou ik hierin niet geloven. Maar door mijn ervaring weet ik zeker dat God bestaat. Ik zie me zelf niet als gelovige, ik zie mezelf als iemand die geconstateerd heeft dat God werkelijk bestaat.
In ogen van een satanist zullen mijn opmerkingen wel als afgekraakt beschouwd worden. Echter is mijn bedoeling zeker niet om het satanisme af te kraken. Mijn bedoeling was om de punten van het satanisme te vergelijken met de punten zoals God werkt. Wat het juiste geloof is moet een mens zelf beoordelen / kiezen. Ik zal niet beweren dat andere religie niet bestaan.
voor heel wat dingen die je aanhaald uit verdeding (waarom je je perce wilt verdedingen vraag ik me ook af of ik moet het verkeerd geinterpreteerd hebben) kan er ook opnieuw iets daartegen aangehaald worden. en zo zitten we in een oneindige cirkel, zeker als satanisten opnieuw in de verdediging gaan na deze "aanval".
Inderdaad, het zal een eindeloze discussie worden, en hopelijk met een 'Goede' afloop. De vraag is op wat voor afloop hoopt een satanist?
waarom is het zo moeilijk om te zien dat jouw geloof niet perce het hoogste staat, maar dat er ook anderen zijn die iets anders geloven wat in jouw ogen slechter is, maar voor hen beter.
Volgens staat op de hoogste plaats andere mensen 'gelukkig' te maken. En dat doe je niet door onwaarheid, ontrouw, oneerlijk, ondeugelijk te beminnen.
Dat doe je wel door waarheid, trouw, eerlijk, deugelijk te beminnen.
Welke geloof daar geschikt voor is mag ieder zelf bepalen/kiezen.
Ieder mens is anders, ook in de opvulling wat jullie god en jezus en satan noemen.
voor jou bestaat satan niet en moet dus dat boek weg.
inderdaad, omdat ik niet in satan geloof.
voor mij bestaan beiden niet, maar ik zeg toch ook niet: doe beide boeken weg.
Dat is jou keuze. Net als mijn keuze de satan-bible niet open te doen.
Magiër? klinkt als een gochelaar. Wie geloofd daar nu in? Betekend dit met beide benen op de aarde staan?
De site heeft het eerst over een religie waar men met beide benen op de aarde staat.
en vervolgens begint men over Magiërs. Als je over een Magiër begint, vraag ik me toch wel sterk af, of je dan nog wel met beide benen op de grond staat.
waarom zouden mensen daar niet in mogen geloven, maar wel dat god een aardse vrouw zwanger gemaakt heeft of dat jezus uit de doden is verrezen en ga zo maar door.
Dat mogen ze wel, maar dan moeten ze geen tegenstrijdige dingen beweren.
God laat wel mensen zweven:
http://www.drugsweb.nl/drugsweb235.asp