Moderator: Rhiannon
Wat is er buitenlands/moslim uitzien? Wat zijn Belguitzienden?Ben bijvoorbeeld net in Brussel lastige gevallen door induviduen die er buitenlands/moslim uitzagen, en met Belguitzienden heb ik dan bijvoorbeeld geen last gehad.
Hoe kunt u een verbod op de Islam rijmen met gelijk welke democratie? U heeft duidelijk een misconceptie ter betekenis van "Democratie".Een verbod op de islam zou een goede zaak voor de Nederlandse democratie betekenen. Want de islam is levensgevaarlijk, het verwerpt elke vrije gedachte van de vrije mens, het discrimineerd en het is oorlogzuchtig. De islam als denkstelsel is ouderwets, zit vol leugens.
Bedoeld u hier dat Hitler voor zijn vrije denkbeelden en niet geloven is vermoord in naam van god en het christendom of dat hij in naam van god en het christendom, mensen voor hun vrije denkbeelden en niet geloven heeft vermoord? Wederom Links:het is nog niet zo lang geleden dat mensen voor hun vrije denkbeelden en niet geloven zijn vermoord in naam van god en het christendom!
Ook bijvoorbeeld hitler was hier een goed voorbeeld van.
Ook gemoord in de naam van god en het christendom? Hallo wat een fantasie. Nog meer links,Absoluut. Stalin, Mao, Sadam, Arafat etc behoren eveneens tot dit rijtje.
Een denkstelsel hoeft niet louter theorie te zijn. Ook diegene die het in praktijk brengen zijn niet speciaal gevaarlijk. Het gevaar schuilt vooral in de institutionalisering van de denkstelsels waardoor de waarheid onderhevig word aan distortie.Een denkstelsel is louter theorie, zij die het in praktijk brengen dat's pas gevaarlijk.
De Islam wint elk jaar zielen bij en word opener. Welke maatschappij? Bedoel je niet stiekem economie?De islam molt zichzelf, maar ondertussen verstikt het onze maatschappij.
Dat is niet waar. Alleen drukken en verspreiden is verboden. Je mag het wel invoeren en in bezit hebben.Neem Mein Kampf van Adolf Hitler, uit 1926 (Nederlandse druk). Het boek is officieel verboden.
De Duivelsverzen zijn niet algemeen verboden in de Moslimwereld, slechts enkele geestelijken hebben zich verenigd in een Fatwah tegen die verzen. Natuurlijk is die Fatwah breed uitgesmeerd geweest in de westerse pers. Maar als je 3 op 4 Moslims zou vragen wat ze ervan denken zeggen ze toch: het zal me worst wezen. Volgens mij is er ook helemaal geen verbod op homo's, alleen word die persoon wel als afvallige beschouwd in de Koran.Als de islam iets zou verbieden, zoals de Duivers verzen, of het verbod om homo te zijn waarom zouden wij de koran niet kunnen verbieden?
Dat is het eerste zinnige dat ik uit deze topic haal, waar ik me bij kan aansluiten. Hierbij:Mensen in denkbeelden belemmeren is een beschadiging van de democratie. En volgens onze huidige cultuur is democratie het beste alternatief... (daar mag je anders over denken, dat is immers vrijheid van meningsuiting, ook een aspect van onze cultuur)
Welke kwalijke elementen? Volgens mij heb je het niet gelezen als je dit schrijft.Zolang de koran niet is herschreven, dus kwalijke elementen zijn geschrap, blijf ik voorstander van een verbod op dat boek.
Zegt iemand die nog steeds de Koran NIET gelezen heeft!Titel kan beter zijn: islam is het slechtste geloof.
Terecht wegens persoon is precies Islamofoob!Alexander Hartmans, Mensen als jou zijn juist gevaarlijk, omdat ze zo verkeerde en gevaarlijke denkbeelden over een andere geloof en een mens hebben.
Max de Hes, nog een Islamofoob! Weigert u zelf onderzoek te doen? Wat een beperking als je naar neo-fascisten luistert. Max de Hes is zelf zeer wraakzuchtig.De Koran, door Max de Hes:
De Koran die in het algemeen handelt over de volgende zaken.
1) De gelovigen wordt erop gewezen zijn kerkelijke plichten te vervullen (CC: is niet aanstoondgevend).
2) De gelovige wordt voortdurend een rookworst voorgehouden, als je plichten vervult dan stroomt er vers water in je wadi, is je gras groen en groeien gods vruchten aan de bomen op je land. Het geloof wordt expliciet beloond.
3) De vrouw wordt gediscrimineerd.
4) De Meergodendienaar wordt met de dood bedreigd.
5) De ongelovige wordt met de dood bedreigd.
Max de Hes heeft bij het turfde 475 zeer wraakzuchtige zinsneden in de koran.
Liever door hen dan door u, hoor.We weten inmiddels wat de denkwijzen zijn over homo's, democratie, het westen en hun doelstellingen: Totale overname, overheersing en onderdrukking. IS DAT WAT U WILT. Of blijft WORDT U NU EENS ECHT WAKKER?
Uw bronnen of die van Max de Hes? Volgens mij is uw enige bron Max de Hes en zijn rare infantiele ideën.Bronnen:
1) De koran, pag. 12, 2 De Koe (6).
2) Idem (10).
3) Idem (11) en (12).
4) De Koran, 14 ibrahiem (16) en (17), pag. 176.
5) De Koran, 38 Saad, (56), (57) en 58, pag. 311.
6) De koran, 5 De Tafel 38, pag. 81.
7) De koran, 2 De Koe, (62), pag. 16.
8. De koran, 2 De Koe, (178), pag. 27.
En ik weet dat je geen ideën moet verkopen die je zelf niet onderzocht heb. Je doet zo alsof jouw stelling de enige waarheid en werkelijkheid is, maar is enkel gebasseerd op een veronderstelling van één persoon, en niet op de enige bronnen die je daarvoor kan aanwenden, namelijk in dit geval je eigen verstand en de Koran.Als ik onjuistheden heb geschreven, of overgenomen uit artikelen, waarvan de juistheid daarvan niet juist blijken te zijn, dan mag men mij bekritiseren of erop te wijzen. Ik mag aannemen dat wat Max de Hes over de koran schreef op goed onderzoek heeft plaats gehad, zoniet, dan dient het betreffende artikel vernietigd te worden en de auteur dient aangeklaagd te worden wegens geschiedvervalsing. Ik adviseer u om de genoemde bronnen te controleren, omdat u er niet mee eens bent.