Het is me volledig duidelijk, men wil in dit topic geen antwoord op de vraag geven ondersteund door empirisch bewijs omdat men dat
niet kan.
Probleem is dat men dat
niet wil toegeven, dus wordt uit alle macht de aandacht afgeleid door
losse flodders.
Men kan
geen enkel model presenteren die een scherpe toets kan doorstaan eenvoudigweg omdat men die
niet bezit.
Alle afleidingsmaneuvres en andere vervelende creationistische/ID taktieken hebben
duidelijk een ander effect dan men zou denken, namelijk dat ze duidelijk laten zien dat er inderdaad
niets in te brengen is.
Het gaat in dit topic
niet over evolutie en
niet over degeneratie, maar je moet natuurlijk wat om de bal af te houden.
Ik neem het jullie niet kwalijk, want gezichtsverlies is een erg onprettig gevoel, niemand gaat graag af.
Eigenlijk neem ik het jullie
wel kwalijk, want dit topic toont maar weer eens aan dat men (creationisten/ID aanhangers) niet in staat zijn om een inhoudelijke discussie te voeren.
Zodra er inhoudelijk geantwoord moet worden verzint men een uitweg, hetzij door een wedervraag, hetzij door een ander onderwerp aan te snijden, hetzij door domweg
niet te antwoorden.
Met een hele grote mond en vol van hunzelf en hun pseudo-wetenschap trachten ze hun 'waarheid' uit te dragen, zonder ook maar 1 moment iets serieus onderbouwd te brengen.
Hartelijk dank voor de bevestiging dat creationisme/ID inderdaad pseudo-wetenschap blijkt te zijn.
En zo moeilijk was de vraag niet eens en ook het antwoord zou dit niet moeten zijn als ik de creationisten/ID-ers moet geloven.
Tsjok45 schreef:hier komt de cruciale vraag ;
Waar, wanneer en hoe en met welke instrumenten en kontroleerbare opstellingen en binnen wele foutenmarges hebt u uw oorzaak ( de ID of het al-bewustzijn -) waargenomen en welke selektie van effecten hebt u waargenomen( zie hiervoor ) ( het alles ?---> u hebt alles waargenomen ? )
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries,
is not "Eureka!" (I've found it!),
but "That's funny..."
Isaac Asimov