de top twintig gesorteerd op gemiddelde dagproductie (al is dat niet sinds aanmelding, maar over de laatste week/weken(??)

Zoals Lala zei, niet expres je computer laten draaien alléén voor Folding, dan beter een vriend met een andere onderbenutte computer porren mee te doen.Murk schreef:Hmm ja dat is een aardig project, alleen gaat het je stroomrekening niet ten goede komen... uiteraard is dit een zeer goed doel, maar daar zijn er zoveel van..
Toch zal ik eens kijken of ik hier aan mee kan doen(weet alleen niet of dat toegestaan is daar ik hier niet echt bekend ben... maar wacht maar af 8) )
Vouwen bedoel jeJan van de Velde schreef:Zoals Lala zei, niet expres je computer laten draaien alléén voor Folding, dan beter een vriend met een andere onderbenutte computer porren mee te doen.Murk schreef:Hmm ja dat is een aardig project, alleen gaat het je stroomrekening niet ten goede komen... uiteraard is dit een zeer goed doel, maar daar zijn er zoveel van..
Toch zal ik eens kijken of ik hier aan mee kan doen(weet alleen niet of dat toegestaan is daar ik hier niet echt bekend ben... maar wacht maar af 8) )
Onderbenutte computers staan er ettelijke miljoenen op deze aardbol. Als die allemaal mee gaan doen is er geeneens werk genoeg.
En om mee te helpen vouwen is niemand onwelkom. Al of niet forumlid, al of niet onder de vlag van het WSF-team (hoewel het voor onze statistieken wel leuk is als je je wél bij team 48658 voegt)
Dus hup. draaien, Murk !!!!!!![]()