Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ook wel leuke statistieken voor de pas begonnen snelle vouwers:

de top twintig gesorteerd op gemiddelde dagproductie (al is dat niet sinds aanmelding, maar over de laatste week/weken(??)

Afbeelding
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Bekijk product

Steun Sciencetalk MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Gebruikersavatar
aaargh
Artikelen: 0
Berichten: 1.279
Lid geworden op: do 23 dec 2004, 00:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Nu is het in orde, 5.2 s per frame, binnen 2 dagen is hij af.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Die statistieken die jij toont jan kloppen niet echt, want ik houd ze al een tijd in het oog en ze verspringen constant en met meer dan ze zouden mogen verspringen, als ik bijvoorbeeld de ene dag een gemiddelde heb van 200 punten en de dag erna geen 150 meer dan klopt er iets niet. Ook is de trendlijn voor ons team al enkele weken dalend, terwijl we toch constant evenveel punten hebben.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik denk dat Made in Flanders gelijk heeft mbt tot die statistieken. Ik ben op een nacht tijd afgezakt van 66 punten per dag naar 44 punten per dag. Die statistieken zijn dus inderdaad een beetje knullig in elkaar gestoken. Ik denk dat er aan de achterkant van mijn telrij vannacht een groot eiwit is afgevallen, waardoor mijn productie over de laatste x dagen ineens een stuk kleiner lijkt.......

Wat betreft die trendlijn ben ik het niet met je eens. Die heb ik de laatste weken alleen maar licht stijgend tot duidelijk stijgend gezien. Anderzijds, als die persoonlijke statistieken zo hotsend zijn, hoe betrouwbaar zijn dan die andere (hoewel daar de omvang van de data groter is)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Die trendlijn is nu inderdaad aan het stijgen, maar ik heb hem toch zeker een week zien dalen, terwijl we eigenlijk evengoed bleven presteren.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Guess who´s back...! :)

Eindelijk tijd gehad om alle data en programma´s over te pompen naar mijn laptop en mijn ouwe desktop de deur uitgedaan. Nu maar hopen dat F@H op deze laptop probleemloos draait en deze veteraan is weer enthousiast terug in vouwdienst! :?:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Welkom terug Ger! :)

Welkom ook de vele vele nieuwkomers. :?: Enne, wie wordt nummero 100?? :) :)
Gebruikersavatar
aaargh
Artikelen: 0
Berichten: 1.279
Lid geworden op: do 23 dec 2004, 00:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik hoop ik maar mijn eiwit moet nog 40 uur vouwen en dan heb ik mijn 1 ste WU!!
Murk
Artikelen: 0
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 20 nov 2006, 15:32

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Hmm ja dat is een aardig project, alleen gaat het je stroomrekening niet ten goede komen... uiteraard is dit een zeer goed doel, maar daar zijn er zoveel van..

Toch zal ik eens kijken of ik hier aan mee kan doen :) (weet alleen niet of dat toegestaan is daar ik hier niet echt bekend ben... maar wacht maar af 8) )
Gebruikersavatar
aaargh
Artikelen: 0
Berichten: 1.279
Lid geworden op: do 23 dec 2004, 00:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Oh fiddlesticks, ik was al gans de tijd bezig voor team 48568 ipv 48658. Gelukkig heb ik het nog op tijd opogemerkt.
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ht programma start gewoon automatisch op tezamen met je pc. Je verbruikt geen kwh meer als jij je pc gewoon blijft gebruiken zoals je al deed. je pc alleen maar laten vouwen zou idd nogal verspilling zijn.
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Murk schreef:Hmm ja dat is een aardig project, alleen gaat het je stroomrekening niet ten goede komen... uiteraard is dit een zeer goed doel, maar daar zijn er zoveel van..

Toch zal ik eens kijken of ik hier aan mee kan doen :) (weet alleen niet of dat toegestaan is daar ik hier niet echt bekend ben... maar wacht maar af   8) )
Zoals Lala zei, niet expres je computer laten draaien alléén voor Folding, dan beter een vriend met een andere onderbenutte computer porren mee te doen. :) Onderbenutte computers staan er ettelijke miljoenen op deze aardbol. Als die allemaal mee gaan doen is er geeneens werk genoeg.

En om mee te helpen vouwen is niemand onwelkom. Al of niet forumlid, al of niet onder de vlag van het WSF-team (hoewel het voor onze statistieken wel leuk is als je je wél bij team 48658 voegt :?: )

Dus hup. draaien, Murk !!!!!! :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Murk
Artikelen: 0
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 20 nov 2006, 15:32

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:
Murk schreef:Hmm ja dat is een aardig project, alleen gaat het je stroomrekening niet ten goede komen... uiteraard is dit een zeer goed doel, maar daar zijn er zoveel van..

Toch zal ik eens kijken of ik hier aan mee kan doen :?: (weet alleen niet of dat toegestaan is daar ik hier niet echt bekend ben... maar wacht maar af   8) )
Zoals Lala zei, niet expres je computer laten draaien alléén voor Folding, dan beter een vriend met een andere onderbenutte computer porren mee te doen. :) Onderbenutte computers staan er ettelijke miljoenen op deze aardbol. Als die allemaal mee gaan doen is er geeneens werk genoeg.

En om mee te helpen vouwen is niemand onwelkom. Al of niet forumlid, al of niet onder de vlag van het WSF-team (hoewel het voor onze statistieken wel leuk is als je je wél bij team 48658 voegt :) )

Dus hup. draaien, Murk !!!!!! :)
Vouwen bedoel je :)

En ja ik zal wel onder team 48658 laten vouwen, is altijd leuker om dat met een groep welwillende mensen te doen dan in je uppie :) [/b]
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Let op een paar dingetjes die nog wel eens problemen willen geven:

-sommige computers met onderbemeten ventilatie krijgen te warme processoren door langere tijd 100% te draaien. Installeer speedfan oid om dat even in de gaten te houden.

-als je zware toepassingen draait waarbij af en toe een seconde vertraging irritant is (zware games bijvoorbeeld) schakel Folding dan handmatig even uit voordat je gaat gamen, en weer aan als je stopt met dat zware programma.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 15 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Murk
Artikelen: 0
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 20 nov 2006, 15:32

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Zei je dat van dat gamen nou omdat je (waarschijnlijk) weet dat ik nog maar een scholier ben? :?: :)

Maarja, het klopt wel, dus bedankt :)

Nog een vraagje, welk hardware-aspect van je pc kan het vouwen positief beïnvloeden qua snelheid?

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!