p__ schreef:If A, then probably B
If B, then probably C
Not-C
Therefore not-B
Therefore not-A
Dit beter?:
If C, then probably B
If B, then probably A
Not-A
Therefore not-B
Therefore not-C
p__ schreef:If A, then probably B
If B, then probably C
Not-C
Therefore not-B
Therefore not-A
Interessant, jammer dat ik nooit zoiets heb meegemaakt...dat zou mij wel wat meer open stellen voor UFO'sIk heb zo ongeveer 2x een sighting gehad.CloudedHeaven schreef:How, dit lees ik graag wil je daar meer over zeggen, heb je voorbeelden, "bewijs", een ervaring?Rick schreef:Dat er buitenaardse beschaingn zijn die intlligenter zijn en ons bezoeken dat is mij al heel lang geleden duidelijk geworden.
Positief bedoeld hoor, dus ik lees graag meer van je, btw. geen links met 10-a4tjes in het engels. (krijg ik niet in me opgeslagen, en dan moet ik het weer gaan vertalen naar het ned.)
!x was dat als kind zijnde, ergens op een zomermiddag stonden we met een stuk of 15 man, kinderen en volwassenen, een formatie van 3 a 4 ufo's te bekijken.
De 2e x was op een camping in Noordwijk, een jaar of 8 geleden.
Ik liep met een vriend van de kantine naar de caravan na een bingo, plotseling viel de stroom overal uit en was er een of ander licht hoog boven ons dat aan en uit knipperde.
Ik loop er niet mee te koop en zeg ook altijd dat ik geen sightings heb gehad, het is dat je er nu specifiek om vraagt.
Ook wil ik even kwijt dat bij het geval op de camping, ik niks gezien heb omdat we niks konden zien door het licht dat oogverblindend fel was, het kan misschien ook een natuurfenomeen geweest zijn, zo'n bol van licht ofso die je weleens ziet in filmpjes, geen idee, maar ach, daarom noem ik het een ufo en niet een buitenaards schip.
Die eerste keer als kind daar ben ik wel zeker van dat het dat wel was.
Inderdaad ik heb er iig geen ewijs van, daarom zeg ik ook dat de 2e misschien netzogoed zo'n lichtbol/energiebol fenomeen had kunnen wezen.Interessant, jammer dat ik nooit zoiets heb meegemaakt...dat zou mij wel wat meer open stellen voor UFO'sRick schreef:Ik heb zo ongeveer 2x een sighting gehad.CloudedHeaven schreef:
How, dit lees ik graag wil je daar meer over zeggen, heb je voorbeelden, "bewijs", een ervaring?
Positief bedoeld hoor, dus ik lees graag meer van je, btw. geen links met 10-a4tjes in het engels. (krijg ik niet in me opgeslagen, en dan moet ik het weer gaan vertalen naar het ned.)
!x was dat als kind zijnde, ergens op een zomermiddag stonden we met een stuk of 15 man, kinderen en volwassenen, een formatie van 3 a 4 ufo's te bekijken.
De 2e x was op een camping in Noordwijk, een jaar of 8 geleden.
Ik liep met een vriend van de kantine naar de caravan na een bingo, plotseling viel de stroom overal uit en was er een of ander licht hoog boven ons dat aan en uit knipperde.
Ik loop er niet mee te koop en zeg ook altijd dat ik geen sightings heb gehad, het is dat je er nu specifiek om vraagt.
Ook wil ik even kwijt dat bij het geval op de camping, ik niks gezien heb omdat we niks konden zien door het licht dat oogverblindend fel was, het kan misschien ook een natuurfenomeen geweest zijn, zo'n bol van licht ofso die je weleens ziet in filmpjes, geen idee, maar ach, daarom noem ik het een ufo en niet een buitenaards schip.
Die eerste keer als kind daar ben ik wel zeker van dat het dat wel was.
Helaas zijn anekdotes geen bewijs dus we hebben er niet veel aan..
Ook het posten van plaatjes en anekdotes van de zogenaamde UFO sites kunnen we beter achterwege laten denk ik. Kunnen we ons niet wat meer focussen op de berichtgeving in de "normale" kranten en nieuwsberichten?

Wat Jezus hiermee te maken heeft weet ik niet en ik hoop dat je voortaan wat minder je persoonlijke frustraties in toom kan houden?Rick schreef:Jezus, ze willen zich gewoon bekend maken, ze verschijnen, (vooral in deze) voor de camera waarbij je heel duidelijk ziet dat het intelligent is, en wat doet NASA, die zo graag leven zouden willen ontdekken, ze draaien de camera's weg en verbreken de verbinding.
Al zou er een moederschip met enorme lichten boven the white house hangen dan zal Amerika nog roepen dat het gewoon een wolk is ofso, imbecielen.
http://www.projectprove.com/Arts/spcufo/spcufo.php
Ja sorry hoor, het is toch overduidelijk te zien dat het stukken ijs van de SS zijn die van de romp afbreken en erafvallen en achterblijven?Later is deze ufo voorbij gekomen, toen is dus, zoals je ook ziet op bovenstaande plaatjes, de camera wegbewogen naar links en naar onder zodat het niet te zien was, en is de verbinding door NASA verbroken.
Jap schreef:Profeet Yahwee gaat de uitdaging met Randi aan ????
http://forums.randi.org/showthread.php?t=40507
http://forums.randi.org/showpost.php?p=107...069&postcount=6
[I removed the contact person's name]
Valt ie nu eindelijk echt door de mand of zal die de wereld op zijn grondvesten doen schudden?

The McMinnville event still stands as the most strongly verified UFO photograph case ever. This document contains the text of the investigation by the Condon Committee, which concluded that "This is one of the few UFO reports in which all factors investigated, geometric, psychological, and physical appear to be consistent withthe assertion that an extraordinary flying object, silvery, metallic, disk-shaped, tens of meters in diameter, and evidently artificial, flew within sight of two witnesses. It cannot be said that the evidence positively rules out a fabrication, although there are some physicalfactors such as the accuracy of certain photometric measures of the original negatives which argue against a fabrication."http://www.temporaldoorway.com/ufo/report/500511.htm
Her first explanation - one that is currently popular with debunkers of every stripe - is that abduction memories are formed during episodes of sleep paralysis, a relatively rare neurological event that usually lasts a matter of seconds. The sleep paralysis explanation has been eagerly seized upon because a sizeable percentage of UFO abductions occur at night, in the subject's bedroom. There are, of course, myriad objections to the sleep paralysis theory, but it clearly self-destructs before one central problem: the large percentage of UFO abductions which occur in the daytime, when the abductee is up and about, driving a car, taking a walk, playing in the front yard, or even, in one case, driving a tractor. In fact, for the first twenty years of UFO abduction accounts, I am aware of none that reportedly took place inside one's home or bedroom. So, as science decrees, if a theory does not fit the data, it must be rejected.
Clancy also indicts the use of hypnosis as the medium by which false memories are implanted in unsuspecting clients by unscrupulous hypnotists. The problem with this theory is that about 30% of the thousands of UFO abduction reports researchers have investigated were recalled without the use of hypnosis. Beyond that, virtually all abductees recall at least some aspects of their experiences without hypnosis. Otherwise, they would have had no reason to contact an investigator in the first place. In the light of these facts, the "hypnosis explanation" as to how "false" abduction recollections are generated also collapses.
http://www.intrudersfoundation.org/faith_based.html
Vanavond om 20:00 uur op NGC: ufo's, bestaan ze echt?

Lees volledige bericht >>