Puzzel Puzzels
Rov
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jep, C&C Generals minimaliseert telkens tot dat je F@H hebt afgesloten en Wolfenstein ET crasht ook :) .

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Ger

Jeej! Zojuist een huisgenoot gerecruteerd!

Toch maar weer bewezen dat het goed is voor de maatschappij om in een studentenhuis te blijven wonen als je net bent afgestudeerd! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Phaesimbrotos

+ Could not get ID from server. Retrying...

[21:04:18] + Could not connect to Primary Assignment Server for ID

[21:04:18] + Could not connect to Secondary Assignment Server for ID

:)
The most dangerous aspect of searching the truth is that you might find it.
WSF_Folding

Hey, ik zie dat je nog steeds problemen hebt met f@h. Welke client draai je? En hoe is je pc verbonden met het internet? (edit: ook naar je mailbox verstuurd)
aaargh

Godver hij heeft mijn WU van 25000/50000 waar ik al dagen aan bezg zit verwijderd. Dit is de laatste keer. Als em het mij nog is lapt, smijt ik er alles af.
Jan van de Velde

Quoi donc??? Wat heeft onze Lieve Heer ermee te maken? :)

Je hebt waarschijnlijk een eiwit met een foutje in het programma. Komt wel eens voor. Is'ie nu weer opnieuw met hetzelfde eiwit begonnen? Zo ja, maak dan je werkmap van Folding helemaal leeg (gewoon weggooien via je verkenner), dan gaat hij vanzelf een ander eiwit ophalen als het goed is.

Voor het goede doel ben je soms wel eens voor 0 punten bezig, maar in elk geval nooit voor niks. Collectanten voor de kankerbestrijding bellen ook wel eens aan voor 0 euro. :)

Nog mooier zou het zijn om het onderhavige eiwit even te rapporteren op het Folding Forum. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
aaargh

Het irritanste is dat dit al de zoveelst ekeer is, en ik heb nu nog altijd maar 1 WU. Ze zijn er trouwens niets mee geholpen, het is slechts als ik een WU afrond dat ik iets heb bijgedragen aan het onderzoek.

Nu heb ik een nieuw eiwit gekregen, van 500 frames. Hopelijk gaat dit iets beter.
Jan van de Velde

Mijn ervaring is dat als een eiwit eenmaal weigert, dat het blijft weigeren. Dus als je die herstart een paar keer meegemaakt hebt met datzelfde eiwit (dus zonder je werkmap te verwijderen) zal het dat wel zijn. Ik heb het tot heden 2 x gehad. Irritant is het, maar ik denk dat bij deze ingewikkelde materie een foutje in een klein hoekje zit. Ik denk overigens ook dat er door een gebrek aan iets als een foutmelding in de trant van: "Protein apparently unsound. Please delete workfolder from directory and download another protein" of zo, veel ellende zou kunnen worden vermeden. Geen idee of de software zoiets kan of niet, maar ik denk het niet. De boel is wat simpel opgezet volgens mij, en niet zo heel digibeet-vriendelijk. Maar al doende leert men. :)

Misschien dat WSF Folding hier meer van weet? :)
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
WSF_Folding

:) Niet heel veel meer, maar wel wat meer. ;-) Ik heb overigens eveneens ervaring met dit akelige voorval. Gelukkig komt het niet al te vaak voor. Aldus volgens een deskundige:
[...] ..failures of this nature are quite rare.. [...]
:)

Allereerst, verwar het helemaal opnieuw beginnen van dezelfde WU niet met het vroegtijdig afbreken van de WU. In dit laatste geval kan dit de uitkomst zijn van de WU of worden veroorzaakt door instabiliteit van het systeem; in beide gevallen worden echter gedeeltelijke punten toegekend, evenredig met de vordering van de WU. Het helemaal opnieuw beginnen van de WU is zeker niet de bedoeling en is te wijten aan het zogenaamd corrupt worden van het checkpoint, met als gevolg dat je helemaal opnieuw moet beginnen, want een deskundige schrijft:
The checkpoints normally do allow a restart of the WU. Unfortunately the program does not keep several different checkpoints and if the most recent one is corrupt there is no previous checkpoint that can be used instead.
Het corrupt worden van het checkpoint lijkt voornamelijk te komen door het onjuist afsluiten van de client/core. Denk aan dingen als:

- afsluiten van f@h precies op het moment dat een checkpoint wordt gemaakt;

- windows crash/reboot op 'het verkeerde moment';

- kortstondig power tekort;

- er wordt tegelijkertijd twee maal dezelfde client opgestart (dit kan als je twee maal ergens een koppeling hebt die f@h opstart);

- etc.

De meningen van de technici lopen uiteen en men tast vooral ook veel in het duister. Ook een corrupte datafile zou de oorzaak kunnen zijn. :)

Zoals Jan voorstelt, zou ik ook gaan voor een rigoreuze oplossing: work map weggooien en wachten op een nieuwe WU.

Hopelijk doet ie nu wél gewoon wat ie moet doen... :)

Meer info o.a hier: http://forum.folding-community.org/ftopic1...9-0-asc-30.html
Ger

Jeej, vers eiwitje ingeleverd en weer iets gestegen in de ranking! 8)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Murk

Godver hij heeft mijn WU van 25000/50000 waar ik al dagen aan bezg zit verwijderd. Dit is de laatste keer. Als em het mij nog is lapt, smijt ik er alles af.

Heb ik zojuist ook gehad, maar ik zat op 55/100 :)
Jan van de Velde

ook voor Murk dan de vraag:

heb je er punten voor gekregen?

zo ja, dan ben je nu met een ander eiwit bezig en is er niets aan de hand (behalve dat er een fout in een eiwitje zit dat ze er nu in Stanford uit kunnen gaan halen)

zo nee, dan is de kans groot dat je nu aan datzelfde eiwit bezig bent en is de kans groot dat je computer zich er halverwege weer in verslikt. In dat geval werkmap weggooien en nieuw eiwit laten ophalen.
lucifer

En weer een vouwer erbij...

Jeetje zeg ik moet voor het leger gaan werken :)
Adde parvum parvo magnus acervus erit.
Jan van de Velde

Er zijn betere zaken om je talenten aan te wijden. :)

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Bekijk product

made in flanders

Ik heb ook al twee extra computers onder mijn naam staan, met een beetje geluk straks ook een derde...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!