Puzzel Puzzels
WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

@Phaesimbrotos: Gelukkig! :) Welkom aan boord! :wink:

@Jan: Dat is minder aangenaam nieuws [rr] ..., maar ik verwacht dat dit nog wel op te lossen is. :) Kopieer:

-work map, en

-queue bestand (!!)

(bij voorkeur ook de Fahcores meekopieren plus client.cfg)

Opletten dat je die bestanden in mapje F@H hebt staan voordat nieuw werk wordt binnengehaald en het zou kunnen dat je client op dezelfde manier geconfigureerd moet zijn (daarom bij voorkeur client.cfg ook meekopieren). Hopelijk weet F@H de draad vanaf daar weer op te pakken... :) :) (zie ook PB)

ads

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb even geen zin om alle pagina's door te fietsen voor dit probleem, dus maar even op de eenvoudige manier:

Iedere keer als ik via F@H de statistieken wil bekijken, komt er een ongeldige bewerking en wordt het afgesloten. Niet erg handig dus. Opnieuw opstarten of wachten op het volgende eiwit maakt niets uit. Nu kan ik natuurlijk ook anders de statistieken bekijken, maar da's geen oplossing vind ik. Heeft iemand dit probleem ook al gehad? En is er, behalve F@H opnieuw installeren nog een andere oplossing?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Misschien dat WSF-Folding de oplossing kent, maar het lijkt me een exotisch probleempje. Ik heb alle nuttige links voor Folding, (forum, eiwitoverzicht en statistieken), bij elkaar in een mapje Folding in de favorietenlijst van mijn browser zitten. Is dat een idee?

Dat lijstje kun je hier vinden:

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...d=245988#245988
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Slim van je, bedankt!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Miels
Artikelen: 6
Berichten: 15.202
Lid geworden op: di 14 jan 2003, 12:26

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:Ik heb alle nuttige links voor Folding, (forum, eiwitoverzicht en statistieken), bij elkaar(...)

Dat lijstje kun je hier vinden:

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...d=245988#245988
De meeste van de links en opmerkingen stonden al in de openingspost; de ontbrekende heb ik er zojuist nog aan toegevoegd. Dat is nu dus allemaal een een stuk makkelijker terug te vinden!

Als er nog suggesties zijn mbt andere info voor in de openingspost, let me know!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Murk
Artikelen: 0
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 20 nov 2006, 15:32

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

274/500 van me 1e WU ..

Poepoe gaat niet snel hoor [rr]
Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jeuj! 2 plaatsen gestegen binnen de wsf-lijst! Ik ben trots op mijn laptopje [rr]
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Murk schreef:274/500 van me 1e WU ..

Poepoe gaat niet snel hoor :)
Dat is nou juist de reden dat ze het met een paar supercomputers niet redden. We zijn allemaal wel heel trots op onze technische vooruitgang, maar een eiwitje doorrekenen is nog steeds een hele klus.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Mijn twee computers staan allebei al een hele tijd te vouwen aan twee zware eiwitten, dus ik ga helemaal niet meer vooruit. Ik ben zelf een plaats gezakt. :)

Maar over enkele dagen zullen er 5 computers voor mij draaien, dus pas op. heheheh...

Overigens vind ik het een zeer goed idee om al die links in het hoofdvenster te plaatsen, dit bespaard me een heleboel klikwerk.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Mijn twee computers staan allebei al een hele tijd te vouwen aan twee zware eiwitten, dus ik ga helemaal niet meer vooruit. Ik ben zelf een plaats gezakt.   :)  
Dat betekent dat je straks met twee grote sprongen vooruit schiet.

En dat je een plaatsje gezakt bent ligt niet aan die grote eiwitten, maar aan het tempo waarmee Morris G en Oops Wrong Teamnumber als vuurpijlen omhoogschieten. Eén van de twee is je niet lang geleden voorbijgevlogen..... :?:

ik voel beider hete adem al in mijn nek.... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik weet het, Morris G is mij net voorbijgestoken. (Ik bekijk ook vaak de statiestieken)

Maar met Oops Wrong Teamnumber hou ik al een tijdje een soort nek aan nek race, maar helaas heb ik hem moeten lossen, ik hoop daar snel verandering in te kunnen brengen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
oops, wrong topic
Artikelen: 0
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 20:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Maar met Oops Wrong Teamnumber hou ik al een tijdje een soort nek aan nek race, maar helaas heb ik hem moeten lossen, ik hoop daar snel verandering in te kunnen brengen.
Als het een troost is: ik woon in Brugge. Ik ben dus ook een "made in flanders".
ik voel beider hete adem al in mijn nek....
Hehehe, je 12de plaats haalt de kerst niet. Ik zit nu aan een 392-punter, als die af is kom ik wel erg dichtbij.
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:ik voel beider hete adem al in mijn nek....
Hehehe, je 12de plaats haalt de kerst niet. Ik zit nu aan een 392-punter, als die af is kom ik wel erg dichtbij.


ik heb ook zo'n 400 puntertje op het vuur staan, morgen in elk geval klaar. Dus we stellen die executie nog even uit. Spijtig dat er een computer hier thuis helemaal vastgelopen is, daar stond ook zo'n 400 punter op en die was ook al bijna klaar. Had ik het misschien toch nog tot de Kerst volgehouden....... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb op mijn laptop hier ook een 398-punter staan draaien, op mijn andere weet ik niet, dus ik blijf zeker in de achtervolging.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Gebruikersavatar
aaargh
Artikelen: 0
Berichten: 1.279
Lid geworden op: do 23 dec 2004, 00:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb nog altijd gen simplee 50-punter klaar. DIt gaat niet vooruit...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!