@Jan: Dat is minder aangenaam nieuws [rr] ..., maar ik verwacht dat dit nog wel op te lossen is.
-work map, en
-queue bestand (!!)
(bij voorkeur ook de Fahcores meekopieren plus client.cfg)
Opletten dat je die bestanden in mapje F@H hebt staan voordat nieuw werk wordt binnengehaald en het zou kunnen dat je client op dezelfde manier geconfigureerd moet zijn (daarom bij voorkeur client.cfg ook meekopieren). Hopelijk weet F@H de draad vanaf daar weer op te pakken...
Puzzels