Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

En binnengekomen op plaats 100 in de lijst: Mijn huisgenoot Rini86! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Bekijk product

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

inderdaad :)
Donator  Rini86

Score  130  

WU 1  

Date of last work unit 2006-11-28 07:12:26


en hij is nog niet de enige ook
Donator  meijuh

Score  99  

WU 1  

Date of last work unit 2006-11-27 14:12:45  
Gaat vooruit [rr]

en toch nog even (zolang het nog kan :) ) van de gelegenheid gebruik maken om een lange neus te trekken naar oops wrong teamnumber:
12  Jan_van_de_Velde  13223  72  

13  oops_wrong_teamnumber  12306  61  
Δscore jvdv ≈ Δscore owtn

:)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

oops, wrong topic
Artikelen: 0
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 20:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:en toch nog even (zolang het nog kan :) ) van de gelegenheid gebruik maken om een lange neus te trekken naar oops wrong teamnumber:
12  Jan_van_de_Velde  13223  72  

13  oops_wrong_teamnumber  12306  61  
Δscore jvdv ≈ Δscore owtn

[rr]
Als ik zo een kijk, heb ik 2 weken nodig om je in te halen. Morris_G. is daar al binnen een dag of 9. Erger nog, binnen 5-6 dagen snelt hij mij voorbij.

Misschien moet ik dat programma toch maar eens op de pc op het werk installeren. Dat ding staat 10-14 uur per dag aan, maar om nu te zeggen dat we hem zwaar belasten...
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ok, OK, I surrender. :)

die twaalfde plaats begon me toch al te vervelen. Zó schitterend is het uitzicht daar nou ook weer niet. Beter maar eens Funda gebeld..... :)

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ik zag zojuist dat mijn computer traag vouwde, nog maar 20 frames klaar van de 500 op een uurtje of 8-9 :) . Ga ik nog eens goed in de eiwittenlijst kijken, is het een 553-punter, en draait'ie dus inderdaad 24 minuten per frame :) . Dat is overigens behoorlijk traag voor die puntjes, ik denk dat mijn processor niet zo van Gromacs programma's houdt. :)

Kortom, mijn statistieken staan de komende twee weken zeker stil, en in die tijd zijn OWT en Morris G me vast wel voorbij. [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Murk
Artikelen: 0
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 20 nov 2006, 15:32

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

369/500 van me eerste WU, duurt nog steeds vrij lang :)
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

369/500 van me eerste WU, duurt nog steeds vrij lang :)
niet klagen, doorvouwen :) . Je krijgt er zelf geen zere vingers van, dus het komt allemaal goed.

bereken eens hoeveel seconden je moet rekenen voor een punt? Als je tijd per frame tenminste een beetje constant is. Mijn 1,5 GHz heeft meestal zo rond de 1000-1200 seconden nodig per punt.

ik ben nou bezig met eentje van 535 punten, voor 500 frames. Hij startte met 26 frames van elk ruim 25 minuten. Momenteel staat hij er een paar frames door te rammelen van 2½ minuut per stuk, dat heb ik nog nooit gezien :) , dat soort verschillen binnen één WU. Dus ik weet nou even niet waar ik aan toe ben. Maar ik zie wel. :)

EDIT: na een frame of tien rammelen schakelde hij weer over op ruim 20 minuten per frame. Gek eiwitje. :)

EDIT een dag later: inmiddels aan frame 60, maar nou ineens 47 ;) volle minuten per frame. Geen bijzonder gebruik van de cpu gemaakt overigens.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Zucht, is mijn zware eiwit waar mijn laptop een kleine twee weken over gedaan heeft eindelijk klaar, krijgt hij weer net hetzelfde eiwit om te vouwen.

Maar nu mijn 492-punter af is, geef ik blijkbaar weer meer dan 100 punten per dag af terwijl dit gisteren nog onder de 50 was (volgens de statiestieken toch)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
oops, wrong topic
Artikelen: 0
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 20:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Als dat zo doorgaat gaan we de volgende weken een paar keer haasje over spelen. Ik zit nu ook weer aan een 400 punter, en de pc op het werk draait ook die p2125 (uiteraard een andere run, kloon en gen maar toch).

Die stats mogen ze toch eens herbekijken. Nu nemen ze te totale punten van de afgelopen 7 dagen (eigenlijk de afgelopen 168 uur), delen dat door 7 en dat is dan je gemiddelde. Dat werkt prima als je 2 of meer eiwitten per dag inlevert, maar als je zoals de meesten een paar dagen nodig hebt per stuk schommelen ze erger dan een roeibootje op een wilde oceaan. Aan de andere kant, als je op het goede moment een gemiddelde van 130 punten haalt sta je in de top 5 dus mij hoor je niet klagen :)
Duhh
Artikelen: 0
Berichten: 103
Lid geworden op: za 03 jun 2006, 20:20

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

zo, ik ben meestal niet zo van de goede doelen maar dit is een erg goed doel en kost kost me nagenoeg nix dus ..... IK DOE MEE !!
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

That's the spirit 8)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
BenCT
Artikelen: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: za 02 dec 2006, 13:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Dit is prachtig de wereld verbeteren begint bij je zelf en je kunt zelfs zonder zelf moe te worden.

Geweldig
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Donator  Gerto

Score  153  

Date of last work unit 2006-12-02 05:14:01  
Donator  aardbewoner

Score  153  

Date of last work unit 2006-12-02 07:15:32  
hah, weer twee nieuwe op de actieflijst, en een aantal onderweg.

:) waarschuwing aan Oops wrong-teamnumber en Morris G: :)

Mijn dochter heeft zojuist een hypermoderne machine van haar opa gekregen (waar opa's al niet goed voor zijn). Die staat inmiddels ook te vouwen (op mijn naam) Dus de twaalfde plek is nog niet helemaal te geef..... :?:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Phaesimbrotos
Artikelen: 0
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 03 jul 2006, 10:32

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb een WU van 20.000 frames. :)
The most dangerous aspect of searching the truth is that you might find it.
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb een WU van 20.000 frames. :)
Ja, er zijn werkeenheden (work-units, WU's) van een paar honderd frames, er zijn er ook van 50000. Die frames zijn echter niet altijd even omvangrijk. Een frame van een 50000-framer is op een vlotte computer in enkele seconden afgewerkt, een frame van een 500-framer kan makkelijk een aantal minuten in beslag nemen. Elke werkeenheid heeft zo zijn eigen tijd nodig op een standaard-computer, en aan de hand van die tijd worden de punten per WU berekend.

Ik moet trouwens eens een FAQ gaan (laten ) schrijven daarover, en over meer van dit soort standaard-vragen, want in de achterliggende 40 pagina's van dit topic komen dit soort vragen geregeld terug. (geen steek richting Phaesimbrotos, ik verwacht van niemand dat hij/zij 40 pagina's gaat doorzoeken op vragen die mogelijk niet eens aan de orde komen).
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Bekijk product

Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb een WU van 20.000 frames. :?:
niet piepen, kheb er 1 van 50.000, maar met 7,3 sec. per frame vind ik het niet zo'n probleem :)
Appareo decet nihil munditia?

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!