Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik had een WU waarbij ik rond de 5000/20000 zat en toen schoot 'ie opeens terug naar 0/20000. :) Waarom?
4 mogelijkheden:

1) Je keek vlak na de heropstart van je computer. Het duurt even voordat de boel weer normaal draait en alle tellers weer op de goede stand staan.

2) Het is een testeiwit. hij is nu terug naar "de baas" en je ontvangt punten navenant je rekentijd.

Zie je binnenkort (enkele uren na de gebeurtenis) geen extra punten op je lijst verschijnen:

3) Het eiwit is OK maar je computer heeft zich verslikt. No points, en in de gaten houden of hij niet rond de 5000 frames dezelfde stunt uithaalt, want dan:

4) is er iets mis met de WU. Blijf dan niet sukkelen, maar verwijder via Windows Verkenner de map Folding inclusief werkmap van je computer (standaard vind je die terug onder C:Program files) en installeer Folding even opnieuw. Je krijgt dan gelijk een ander WU mee.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

kasper90
Artikelen: 0
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 13:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb dat dual core stappen plan uitgevoerd, alleen kan ik nu niet meer zien hoeveel seconde ik over een frame doen. Ik heb nu van die irritante dos venstertjes. Kan ik die trouwens wegklikken? Of sluit ik dan het hele programma af?

Hij is trouwens wel overniew begonnen, maarja boeiend
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Als je de venstertjes wegklikt, sluit je inderdaad het programmaatje af. Die venstertjes zul je dus op de koop toe moeten nemen, tenzij:

:) Je installeert 1x de grafische client (dat is: 5.03) en 1x de text-only console (dat is: 5.04). Dat kan ook ontdekte ik laatst. Je kiest dan bij de text-only client voor:

Launch automatically at machine startup, installing this as a service (yes/no) [no]? yes

Machine ID (1-8 ) [1]? 2

(Van de grafische client is de machine-id vastgezet op 1, dus vandaar dat je bij de text-only console deze per se op 2 moet zetten)

:) Als je nu dus een spel zou willen spelen, sluit je simpelweg de grafische client af via de rechteronderhoek van het scherm! Het spel draait dan op de ene core, terwijl op de andere core vrolijk wordt doorgevouwen. :)
BenCT
Artikelen: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: za 02 dec 2006, 13:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Net mijn eerste workunit af dus binnenkort een nieuw gezicht op de ranglijst

Heb net een 100 framer binnen gekregen.
WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

:) Wat je ook nog kunt doen voor 5.04 clients, is het volgende:

Maak een snelkoppeling in het mapje "Folding@Home" waaraan je de FAH504-Console koppelt via browsing. Geef gemakshalve deze snelkoppeling dezelfde naam als het mapje waarin de desbetreffende core staat, b.v. "CORE1".

Je kunt nu zogenaamde 'tags' toevoegen aan het 'doel' van de snelkoppeling. Klik rechts op de zojuist gemaakte snelkoppeling. Voeg dan b.v. -configonly toe om de client opnieuw te configureren. Tussen het doelbestand en de tag moet dan een extra spatie worden opgenomen! De hele regel luidt dan:

Doel: "C:Program [email protected]" -configonly

Als je nu de snelkoppeling aanklikt, kun je de client opnieuw configureren.

Andere tags zijn:

-local (aan te raden bij dualcore, omdat dan de consoles geheel apart worden behandeld, zodat ze elkaar niet kunnen vertragen)

-verbosity <getal> (aan te raden, schrijft extra informatie weg in het logboek en op scherm: <getal> = 0,1,2,...,9. Hoe hoger getal hoe meer info wordt weggeschreven)

-advmethods (ontvang af en toe experimentele/speciale eiwitten)

-forceasm (dwingt je processor op SSE-instructies te gebruiken).

-oneunit (als een WU af is, sluit de client zichzelf af; er wordt geen nieuw werk binnengehaald).

Opm. Dit is zoals ik het me herinner, de precieze functie van de tags kun je wel ergens op internet vinden.

Je kunt meerdere tags achter elkaar toevoegen achter het doelbestand. Ik heb bijvoorbeeld staan:

Doel: "C:Program [email protected]" -advmethods -verbosity 9 - local

Merk op: -configonly is weggehaald (anders wil ie natuurlijk gaan configureren)

Door nu op de snelkoppeling te klikken, wordt je client opgestart met de 'speciale' instellingen.
WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Heej, wat las ik daar:
Net mijn eerste workunit af dus binnenkort een nieuw gezicht op de ranglijst  
:) :)

Welkom, welkom! :)

(109 al...het lijkt hier wel het Hilbert-hotel... :) )
WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

En nog geen 15 minuten later inderdaad:
96  BenCT  226  1  
:)

We zijn goed bezig met z'n allen! :)

De eerste druppel van een medicijn tegen kanker laat vast niet lang meer op zich wachten.. :) :)
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

en daar ist'ie dan:
Donator  BenCT

Score  226  

Date of last work unit 2006-12-06 10:14:55  
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ghehe, ik had um eerder gespot! :)
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ghehe, ik had um eerder gespot!   :)
Dat is niet waar denk ik. Ik ben ruim een minuut bezig geweest met de lay-out van mijn bericht......

Eerst doorklikken naar de donator-gegevens, een regel of vijf daaruit kopiëren, minder ter zake doende info eruitknippen, naam blauw maken, ja, kwaliteit kost tijd....... :)

wat betreft goed bezig zijn: een paar weken geleden draaiden we zelden meer dan 2500 punten per dag (ok al mooi trouwens), de laatste twee weken vaker rond de drieduizend, met uitschieters naar 4500 en gisteren zelfs 4950!!!!
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

En we staan al op plaats 652 van de wereldranglijst! De afgelopen week zijn we maar liefst 14 plaatsen gestegen. Optimistisch als altijd gaan we er vanuit dat het lineair doorzet en dat we tijdens de volgende Sinterklaasavond op nummer 1 staan! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Optimistisch als altijd gaan we er vanuit dat het lineair doorzet en dat we tijdens de volgende Sinterklaasavond op nummer 1 staan!
Ook in optimisme zijn er gradaties.

Laat ik ons alleen nog maar vergelijken met de zielepieten :) die op nummer 5 staan en die we volgend jaar november voorbij gaan "stormen" terwijl Sinterklaas uit Madrid vertrekt:

Rank .................................5................................. 652

Overall Team: Name Alliance Francophone ....Wetenschapsforum.nl

Users Active: ..................1,181.................................44..................fact

or 27

UsersTotal: ...................11,703................................110.................fac

tor 106

Points 24hr Avg : .........196,769.............................3,437.................factor 57

Points Today : ..............126,192 ............................2,131.................factor 59

Points Week : ...............732,111...........................14,413.................factor 51

Points Total : ..........180,600,670 ........................655,452.................factor 275

WUs Total : ................1,886,748 ...........................3,272 ................factor 576

Bij het soort optimisme dat ons volgend jaar met Sinterklaas op de eerste plek ziet staan verschijnen er voor mijn geestesoog toch twee vriendelijke doch besliste Witte Pieten in witte pakjes, met in hun handen een kieltje in Ger's maat met héle lange mouwen, en een grote injectiespuit met een sterk kalmerend middel. ...... :)

wat niet wegneemt:
Donator  DUHH48658  

Score  226  

Date of last work unit 2006-12-06 11:12:30  
dat er wééééér al een bij is gekomen, hoera :)

overigens brengt die het aantal actieve CPU's van heel de club bij elkaar nu voor het eerst in onze geschiedenis op .....

tromgerrrrrrrrrofffffffel:
Active CPUs within 50 days: 100  
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Wacht maar, we zitten hier op net niet 9000/20000 van mijn eerste WU, dus binnekort weer'n vouwer bij, ik ga dit weekend als ik tijd heb thuis de software ook eens downloaden.
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Bij het soort optimisme dat ons volgend jaar met Sinterklaas op de eerste plek ziet staan verschijnen er voor mijn geestesoog toch twee vriendelijke doch besliste Witte Pieten in witte pakjes, met in hun handen een kieltje in Ger's maat met héle lange mouwen, en een grote injectiespuit met een sterk kalmerend middel. ...... :)
Hè.... en ik geloofde er nog wel zo in! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik help ook mee. Aardig hè? :)

Ik snap niet hoe ie telt, maar bij een mouse over bij het icoontje rechtsonder (naast het klokje), staat momenteel (27/500). Ik snap dat ik naar de 500 op weg ben, maar wat dan gebeurt zie ik dan wel. :) Of iemand moet er op staan om het mij te vertellen :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!