Antoon schreef:Oke ik ben overtuigd dat er UFO's zijn. sorry voor mijn dwarsheid.
naar dan alleen UFO's
geloof je dat er buitenaardse wezens in zitten?
In sommige wel ja.
Waarom?
1.Omdat de technologie simpelweg onbekend is op aarde.
2.Omdat bij sommige waarnemingen ook vreemde wezens gezien worden(en niet door 1 of 2 mensen, maar soms door 5, 10, 20 of 60 mensen tegelijk, waarna het UFO waarneming gedeelte ook nog eens door radar ondersteund wordt, dus waarom zou het alien gedeelte dan opeens niet waar zijn).
3. Omdat de wetenschap er ook van uit gaat dat buitenaards leven bestaat. (alleen niet dat ze de aarde bezoeken, want "dan hadden we het toch wel gemerkt, en niemand heeft iets gemerkt?")
4. De 'skeptic' verklaring van ontvoeringen komt neer op een onwetenschappelijke, ongefundeerde theorie over identieke massa hallucinaties (die theorie is ter plekke verzonnen om maar te kunnen blijven volhouden dat ontvoeringen niet plaatsvinden). Of ze komen op de proppen met een geheime amerikaanse instantie van dwergen die zich verkleden in vreemde monsterkostuums, welke vervolgens dmv hypnose identieke herrinneringen implanteert bij iedereen die maar getuige is geweest.
Dat laatste is een soort magische elfjes theorie die alles doen wat nodig is om een ontvoering te verklaren met menselijke middelen. Als je dit zou toepassen op een verkrachting van een vrouw door een man, krijg je zo'n verklaring:
De vrouw is niet verkracht, ze is gek en hallucineerde. Haar buren die ooggetuige waren, zijn ook gek. De politieman die de verkrachter zag ontsnappen, liegt. Het sperma dat gevonden is, heeft de vrouw bij een spermabank gestolen. Haar wonden heeft ze zelf toegebracht met een mes dat ze vervolgens ergens heeft verstopt waar we het nooit terug kunnen vinden. De auto en nummerbord dat door andere ooggetuigen was gezien, was in feite een boom, maar de ooggetuigen hallucineerden. De bandensporen heeft de liegende politieman vervalst. De schaamharen van de dader, zijn schaamharen van een onbekende man met wie de vrouw een uur eerder vrijwillig sex had. Etc.
Volgens een dergelijke houding, kun je dus werkelijk alles ontkennen.
Ik kan nog wel een dozijn redenen bedenken.