Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Animus
Artikelen: 0

Re: De VS regering liegt over 9/11

heel erg bedankt voor de links Skip.ik had de link naar die video al eerder gehad maar kon ze toen niet afspelen nu wel.

heb ze meteen opgenomen en opgeslagen met camtasia.kan ik er een video dvd van maken en hem aan me familie en vrienden laten zien. :roll:

dit is een van de beste die ik nu gezien heb op Road to tyranny na.

zo zie je maar hoe moeilijk het is om mensen te overtuigen zelfs als het in de media is geweest.die amerikadeskundige geeft ook een mooie reden waarom het niet in de media komt.
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk Rekenmachine Casio FX-82NL+

Rekenmachine Casio FX-82NL+

Bekijk product

Animus

allemaal feiten
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

skip

Jan van de Velde schreef:Oh, ze zijn tot veel in staat, maar een paar honderd potentiêle massamoordenaars vinden en stilhouden? Dat gaat me teveel tegen de menselijke natuur in.  

Bush heeft politiek dik geprofiteerd van heel de historie, en dat wordt hem (in mijn ogen terecht) dik kwalijk genomen. Dat er vooraf aan 9-11 mogelijk een en ander aan nuttige info niet als zodanig is onderkend, en dat men die stommiteiten wil verstoppen, kan ik geloven.
Daar zijn maar een paar sleutelfiguren op de juiste posities voor nodig, vervolgens kan er totale verwarring gecreeerd worden. Bush wordt m.i ook erg onderschat, speelt misschien ook wel een beetje de dombo. Maar een dombo wordt geen president van de USA, om president van de USA te worden moet je over een giga manipulerend vermogen beschikken, daarnaast niet over een te zachtaardige menselijke natuur. Een charmant overkomende psychopaat zal er beter toe in staat zijn dan een gevoelige zachtaardige persoonlijkheid. Bekijk ook de schattige mevrouw Rice eens beter, haar weg naar de top is erg interessant in dit verband..........................ze stond deze week met Merkel weer schattig op de foto en haar charme offensief heeft Bot ook weer over de streep getrokken. Mevrouw Rice is een hoogbegaafde dame en ook een meesteres in het manipuleren waarschijnlijk...................we hebben niet te maken met dommies maar met mensen die zeer behendig en slim het schaakspel van de internationale politiek kunnen spelen en.............bespelen :wink:
skip

allemaal feiten
Juist en er zijn nog veel meer feiten, maar een heleboel mensen bungelen liever als poppen aan een touwtje en laten zich veel te snel misleiden ook. Maar het grootste feit is dat de regering Bush al zoveel gelogen heeft dat iedereen die nog gelooft in de integriteit van deze regering eens ernstig moet afvragen of hij of zij nog wel helemaal goed in orde is volgens mij.............................................vrijheid is een kostbaar goed en het zo makkelijk opgeven van vrijheden en rechten in een tempo waarmee het nu gaat is gewoonweg alarmerend, en dat alles vanwege mensen die uit zijn op macht en verwezenlijking van hun ideeen over hoe de wereld eruit moet zien. Er is een spel op hoog niveau gaande waar ik mij ernstig zorgen over maak.

:wink:
skip

Zeker, het is best mogelijk dat de zon rond de aarde draait en dat de aarde in het midden van het heelal staat, maar de theoriën van Galilei en z'n opvolgers zijn veel eenvoudiger en alleen al daarom waarschijnlijker.
Grappig, wat die zon en aarde betreft zullen we het niet oneens zijn. Einstein heeft toch ook niet voor niets uitspraken gedaan als :roll: :

"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction."

Maar hij heeft veel meer gezegd die het overdenken waard zijn:

"The only real valuable thing is intuition."

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

En twee even bijzondere uitspraken nog:

"The further the spiritual evolution of mankind advances, the more certain it seems to me that the path to genuine religiosity does not lie through the fear of life, and the fear of death, and blind faith, but through striving after rational knowledge."

"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Het wordt hoog tijd dat mensen eens volledig gebruik gaan maken van het brein dat ze bezitten en niet alleen maar een bepaald gedeelte van dat brein gebruiken................................ :wink:
atmosphere

Teksten zonder bronvermelding zijn niet toegestaan -- moderator Bart

Men wist er dus vast wel wat van vooraf . Achteraf kon men de schuldigen onmiddelijk aanwijzen!
atmosphere

http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afl...items/24311294/

Misschien dat iemand deze link al eens heeft gegeven hier . Deze man(hoogleraar) slaat de spijker op z'n kop . Het gaat overigens niet direct over samenzwering maar het is erg veelzeggend.
Animus

jammer dat hij zo algemeen praat hij treed niet echt in detail s en komt niet met harde feiten.maar hij spreekt wel de waarheid.

Atmosp waar heb je die eerste quote vandaan?

als iemand nog afleveringen kan vinden net als die van tweevandaag graag. :roll:

ik ga nog even in het netwerk archief zoeken.
Animus

hoofd terruer bestrijder in amerika is opgetsapt vanwege het complot en heeft er een boek over geschreven.

documentaire op netwerk

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=...e_week&a=118603

he jan van de velde geloof je het nu?
skip

Animus schreef:hoofd terruer bestrijder in amerika is opgetsapt vanwege het complot en heeft er een boek over geschreven.

documentaire op netwerk

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=...e_week&a=118603

he jan van de velde geloof je het nu?
Clark is niet de enige insider met kritiek. Clark weet verder dondersgoed dat er meer gaande is en ook waar de regie heeft gelegen m.b.t deze aanslagen. Daarover zal hij waarschijnlijk verder geen concrete uitlatingen doen maar de waarschuwing die hij geeft aan de Amerikanen ten aanzien van de burgerrechten moet menigeen voldoende aan het denken zetten, deze waarschuwing geeft hij niet voor niets af.............Daarnaast wordt steeds duidelijker dat Nederland eigenlijk geen troepen meer moet sturen naar Irak.

Jan van de Velde

Ha, Clarke. Ja, lijkt me een redelijk betrouwbaar getuige. Ja, daar wil ik een hoge mate van geloof aan hechten. Maar, alles wat ik kan vinden over Clarke en zijn beschuldigingen komen overeen met wat ik ook al eerder heb gezegd, namelijk dat Bush schaamteloos gebruik heeft gemaakt van de aanslagen om zijn eigen Irak-agenda erdoor te drukken.

Samengevat in een notedop
(CBS) In the aftermath of Sept. 11, President Bush ordered his then top anti-terrorism adviser to look for a link between Iraq and the attacks, despite being told there didn't seem to be one.  

The charge comes from the adviser, Richard Clarke, in an exclusive interview on 60 Minutes.
Verder vertelt Clarke dat voorafgaand aan 9-11 informatie beschikbaar was die heel misschien had kunnen leiden tot een voorkomen van 9-11, en dat de VS-regering die heeft genegeerd.
Clarke also tells CBS News Correspondent Lesley Stahl that White House officials were tepidin their response when he urged them months before Sept. 11 to meet to discuss what he saw as a severe threat from al Qaeda.  

Frankly," he said, "I find it outrageous that the president is running for re-election on the grounds that he's done such great things about terrorism. He ignored it. He ignored terrorism for months, when maybe we could have done something to stop 9/11. Maybe. We'll never know."
Zegt Clarke dat Bush c.s. dom bezig geweest zijn, verblind door Irak de dreiging van Al Quaida onterecht naar het tweede plan schuivend? Ja, en ik heb Bush ook altijd voor dom versleten, en dat wordt hier dan bevestigd.

Zegt Clarke dat Bush c.s. 9-11 schaamteloos misbruiken voor hun eigen politieke agenda, lees, Irak? Ja, en daar ben ik het ook altijd roerend mee eens geweest.

Dus, zegt Clarke dat Bush c.s. misschien wel eens de zaak georganiseerd zou kunnen hebben? Nee. Zelfs geen hint in die richting.

En ik blijf dan ook beweren dat ik het onwaarschijnlijk acht dat ze dat gekund zouden hebben.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
skip

Jan van de Velde schreef:Dus, zegt Clarke dat Bush c.s. misschien wel eens de zaak georganiseerd zou kunnen hebben? Nee. Zelfs geen hint in die richting.  

En ik blijf dan ook beweren dat ik het onwaarschijnlijk acht dat ze dat gekund zouden hebben.
Hij geeft wel degelijk een hint in die richting, namelijk dat men op moet passen met het inleveren van burgerrechten, Clarke weet wel meer maar kan denk ik onmogelijk meer zeggen om begrijpbare redenen. Leg je naast zijn analyse ook de meningen van von Bulow en Meacher plus de twijfels van toch een behoorlijk aantal andere deskundigen over de officiele lezing van de aanslagen en de gevolgen ervan, dan onstaat er een beeld dat misschien iets minder onwaarschijnlijk gaat worden voor je.................... Nogmaals, ik geloof totaal niet in de domheid van Bush maar veel meer in de domheid van mensen die op deze kwade genius hebben gestemd en in hem hun vertrouwen hebben gesteld.

Een van de beste sites over 9/11, met giga veel materiaal, mocht je nog steeds je twijfels hebben nadat je deze site eens goed hebt doorgespit dan weet ik het ook niet meer............ :roll:

http://www.cooperativeresearch.org/project...ect=911_project
atmosphere

Het bewust laten plaatsvinden is in feite net zo inhumaan als het zelf plannen ervan .
Jan van de Velde

Het bewust laten plaatsvinden is in feite net zo inhumaan als het zelf plannen ervan .
Clarke beweert niet eens dat Bush c.s. een en ander bewust hebben laten plaatsvinden. Hij stelt alleen mar dat terrrorisme in het algemeen in de jaren voorafgaand aan 9-11 op het Witte Huis niet eens onderwerp van gesprek was, dan wel bijzonder laag op de agenda stond.
He ignored it. He ignored terrorism for months
Dat de conspiracy aanhangers hier iets anders in lezen dan ik, moge duidelijk zijn.

Als men vanuit een bepaalde gezichtshoek naar wat voor schrijven dan ook kijkt, dan haalt men er altijd wel iets uit dat in zijn/haar straatje past.

"The devil too can quote Scripture"

"Geef me zes regels geschreven door de eerlijkst denkbare mens, en ik zal er iets in vinden om hem tot de strop te veroordelen" (Kardinaal Richelieu, eigen vertaling)

Voor alle duidelijkheid, ik wil Bush c.s. niet de eerlijkst denkbare mensen noemen.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

Bekijk product

atmosphere

Maar de waarschuwingen vooraf door de inlichtinge diensten waren dusdanig serieus en concreet dat dat het onbegrijpelijk is dat er niets aan gedaan werd.

In die 2 vandaag uitzending heeft men het over het tegenhouden van arrestaties die de FBI wou verrichten door de regering, voorafgaant aan 9/11 .

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “📊 Politicologie en Economie”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!