Als ik op hetzelfde moment als jouw iets post, dan krijg ik toch zo'n berichtje in de aard van wat Holycow zei, of zit ik nu te praten op een ander forum@Rov: Nee deze functionaliteit bestaat niet. Ik denk dat wat jij bedoeld de flood-interval is, namelijk dat er een minimale tijd moet zitten tussen 2 berichten van dezelfde gebruiker, om overbelasting door spambots te voorkomen.
DePurpereWolf schreef:Ik zal een tipje van de sluier oplichten.
Tromgeroffel.....
---Binnen twee maanden een veertien maanden is er een nieuwe functionaliteit----