Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
kombelpeter
Artikelen: 0
Berichten: 752
Lid geworden op: za 17 sep 2005, 16:18

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ik heb ook nooit op een tekstverwerker onder Linux gezeten :roll:
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

ads

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ok, laatste update over de bijzondere tekens: ik ga er mee aan de gang. Wanneer het exact beschikbaar komt durf ik ivm werk, mooi weer en de Tilburgse Kermis op gehoorafstand niet te zeggen, maar ik gok op 1 tot 2 weken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
kombelpeter
Artikelen: 0
Berichten: 752
Lid geworden op: za 17 sep 2005, 16:18

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ik zag net toch iets leuks! Nutteloos maar wel leuk!

http://www.phpbb.de/moddb/birth_mail
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Wat je zegt, leuk, maar tevens nutteloos. Omdat we al behoorlijk wat werk op de plank hebben staan gok ik dat we er niet snel iets mee gaan doen, als het er al van komt.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jekke
Artikelen: 0
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 14:46

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Heb wel een idee voor nieuwe functionaliteit:


Het gebeurd zo vaak dat er mensen op bijna hetzelfde moment iets posten. Vaak zijn deze bijna gelijkertijd geposte posts inconsistent, of zeggen ze hetzelfde, of ... Hoe dan ook zou het volgende niet mogelijk zijn? Neem het geval van twee synchroonposters. Degene die net eerst is (op de server) die zijn bericht wordt geplaatst zonder hinder. Maar degene die net laatst is die krijgt een waarschuwing "er is zojuist voor je nog een bericht toegevoegd aan de thread, wens je door te gaan of eerst de thread te bekijken?" De vrijheid van de gebruiker wordt niet geschaadt, hij krijgt enkel de kans 'nuttiger' te posten.


Ik dacht er zo maar even aan. Niet aan mij me er mee te amuseren.
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Het forum heeft deze functie toch al?
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

@Rov: Nee deze functionaliteit bestaat niet. Ik denk dat wat jij bedoeld de flood-interval is, namelijk dat er een minimale tijd moet zitten tussen 2 berichten van dezelfde gebruiker, om overbelasting door spambots te voorkomen.


@Holycow: ik denk dat het op zich wel handig zou zijn, maar aan de andere kant neem ik iig altijd even de tijd om mijn bericht nog even door te lezen op fouten en daarbij scroll ik (vaak) nog even naar boven om te checken of er nog iets boven me gewijzigd is. Zo ja, dan kan ik mijn bericht, zolang die de laatste in het betreffende topic is, nog wijzigen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
qrnlk
Lorentziaan
Artikelen: 0
Berichten: 5.079
Lid geworden op: vr 14 jul 2006, 14:35

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Idee: Een atom feed voor de nieuwste posts.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.



There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

@Rov: Nee deze functionaliteit bestaat niet. Ik denk dat wat jij bedoeld de flood-interval is, namelijk dat er een minimale tijd moet zitten tussen 2 berichten van dezelfde gebruiker, om overbelasting door spambots te voorkomen.
Als ik op hetzelfde moment als jouw iets post, dan krijg ik toch zo'n berichtje in de aard van wat Holycow zei, of zit ik nu te praten op een ander forum :) ...
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ik denk het.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jekke
Artikelen: 0
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 12 dec 2004, 14:46

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Nog nooit gezien
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Mijn grote dank voor de speciale tekens.


Dit vergemakkelijkt mijn leven op het huiswerkforum al enorm. Ik heb nog wel een paar kleine suggesties voor aanpassingen of toevoegingen, c.q. overbrengingen uit de emoticonhoek, maar we hebben iets heel werkbaars. Nou hopen dat velen hem gauw vinden, zodat we niet langer gek hoeven te worden van

SO42- en 24,2.10^-23,

maar dat we lezen

SO42-

en 24,2·10-23


nou kost dat écht maar een klein beetje moeite meer.


I ♥ technisch team :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Bert F
Artikelen: 0
Berichten: 2.589
Lid geworden op: vr 15 aug 2003, 20:37

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

klein vraagje wat waarschijnelijk hier wel in past.

Wat is eigenlijk het toekomst beeld van dit forum? waar gaan we naar evalueren? Never know in principe maar het geen wat ik bedoel is het volgende op een keer boef baf was er latex is het mss geen idee om dergerlijke zaken toekomstgericht uit te stippelen en te verklappen?


Groeten.
Gebruikersavatar
DePurpereWolf
Artikelen: 0
Berichten: 9.239
Lid geworden op: wo 12 mar 2003, 19:44

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Nee, want dan zit je er aan vast. We kunnen wel zeggen, over een maand is er een nieuwe functionaliteit. Maar het kan best zijn dat we het niet afkrijgen voor die tijd, wij zijn namelijk maar amateurs die dit als hobby doen.


Ik zal een tipje van de sluier oplichten.

Tromgeroffel.....

---Binnen twee maanden en veertien maanden is er een nieuwe functionaliteit----

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

Bekijk product

Ruben Kwast
Artikelen: 0
Berichten: 824
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 17:57

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

DePurpereWolf schreef:Ik zal een tipje van de sluier oplichten.

Tromgeroffel.....

---Binnen twee maanden een veertien maanden is er een nieuwe functionaliteit----


Oooh... :)

Ik vind het allemaal nog prima hoor :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!