best maf eigenlijk ik zit nu al zolang op dit forum maar ik heb me nog nooit voorgesteld

ik zal ook eens vertellen wie er achter deze nick zit.
ik ben dus kevin 17 jaar en zit in Havo5 met het profiel natuur en gezondheid. mijn interesses liggen vooral in biologie en scheikunde daarom wil ik volgend jaar ook de opleiding biologie en medisch laboratorium onderzoek gaan volgen aan Avans hogescholen Breda.
de richting bij deze opleiding waar ik me vooral voor interesser is moleculaire biologie. maar ook medische biologie heeft zo zijn interessante vlakken.
ik lees het tijdschrift Quest waar vaak wel interessante dingen in staan. en zoals Quest zegt: Quest lezers weten nu eenmaal meer. en dat klopt nog ook

..
ik heb een paar hobby's maar deze zijn voornamelijk voor de zomer dus in de winter is het soms nogal saai. mijn hobby's zijn straathockey (liever ijshockey maar de ijshal is zo ver fietsen .. helemaal naar dordrecht of etten-leur) vliegeren (met een redelijk grote vlieger word je lekker over het strand gesleept) schaatsen vind ik ook heel leuk (natuurlijk als je ijshockey ook leuk vind

) dit doe ik soms in Breda en in Roosendaal (waar ik woon) hebben we in de winter ook een ijsbaantje. en verder zit ik wel eens achter de PC beetje gamen, chatten enz enz. ik doe ook nog aan stijldansen al vier jaar. je weet wel met zo'n meisje de foxtrot, chachacha, rumba, engelse wals, weense wals enz enz dansen. vind ik zelf heel leuk ben dan ook iedere woensdag avond en zaterdag avond in de dansschool te vinden. we hebben een hele gezellige groep waar we veel lol mee hebben. maar dat ik weet zijn er boven de rivieren enz wat minder mensen te vinden die dansen ... hier is het heel normaal dat je 1 of 2 jaar op dansles hebt gezeten. naja ik doe het nou dan 4 jaar maar het blijft gewoon leuk mischien volgend jaar wel 5
op school heb ik de bijnaam sirtalksalot gekregen waarom dat is ... mischien omdat ze afentoe niet goed worden van mijn gepraat
mvg kevin
edit: hobby vergeten