Puzzel Puzzels
chemicalme
Artikelen: 0

Re: Ik stel me even voor :)

hallo oftewel dagdag :lol: [-X

mijn naam is jennifer van dijk

ik ben woonachtig in rotterdam en werk bij een grote supermarkt keten als cassiere

ik zit nu op een laboratorium onderwijs school

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

Bekijk product

rWd

Ook hallo iedereen. Ik ben Ruud, in augustus afgestudeerd in de theoretische chemie aan de Vrije Universiteit Amsterdam, en sindsdien werkzaam als promovendus (aio) in de astrochemie aan de Universiteit Leiden. Ik doe onderzoek aan de chemische aspecten van ster- en planeetvorming. Niet echt een soort scheikunde waar je veel van hoort, maar uiteraard wel erg interessant :lol:

Naast dat werk speel ik honkbal, houd ik van lezen en zelf verhalen schrijven (vooral fantasy en science fiction) en ben ik betrokken bij enkele projecten op internet. Het relevantste daarvan is het forum van de KNCV, wat ik in juni 2005 heb opgezet en waarvan ik het technisch onderhoud doe.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ik hier heel actief zal worden, omdat ik al zo veel andere dingen te doen heb. Maar zo nu en dan eens rondkijken zal vast ook leuk zijn [-X Voor specifieke vragen kan je me het beste mailen of me een PB'tje sturen, dan heb je waarschijnlijk eerder reactie dan via een gewoon forumbericht.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

The Herminator

't Is maar wat je lang vindt... de eerste gebruiker is sinds 19-10-2003 aktief [-X
Eigenlijk is dit de eerste gebruiker aangezien Jorim van het beheer is ;)

Maargoed, evengoed welkom natuurlijk! :lol:
Wel een tijdreiziger onze benno's... hij was voor het laatst actief al voordat hij geregistreerd was! :lol:

benno's

Activatie statistieken

Aantal berichten: 0 ( % van het totaal )

Berichten per dag:

Meest actief in: ( berichten )

Laatst actief op: zo 09 november 2003 om 23:11 uur (nu offline)
rwwh

The Herminator schreef: Wel een tijdreiziger onze benno's... hij was voor het laatst actief al voordat hij geregistreerd was! :lol:
Twee dagen na de registratieaanvraag op de bevestigings-E-mail gereageerd, en nooit meer terug ingelogd op het forum....
*chemaster*

Nou, ik heb mij hier ook maar eens aangemeldt, omdat ik in mijn zoektochten voor informatie een aantal keren dit forum al tegen kwam en nu dacht ik laat ik me nu toch eens aanmelden [-X .

Maargoed over mezelf ik doe middelbare school, 5 Havo NT (Natuur & Techniek). Ik ga volgend jaar naar Hoge School Utrecht - Life Science And Chemistry (Chemie) heb er al veel zin in :lol: , eindelijk van deze school. Hmm.. mijn chemlevel heb ik maar op 2 gezet, omdat ik de middelbare school nog niet heb afgerond. Maar nu wil ik ook niet zeggen dat ik weinig verstand van chemie heb (maargoed Afbeelding ) .

Hobby's: Ik doe aan skateboarden in mijn vrije tijd, maar nu is het vaak nat en zit ik alleen maar op chemiefora's te lezen/reageren. En momenteel staan de tentamens voor de deur dus die moet ik ook maar eens gaan leren ;) .

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, als er vragen zijn hoor ik die graag.
Feanic

hoi, kben nieuw.

zit op het laatste jaar HAVo en om zo vervolgens HBO chemische technologie te studeren in groningen.
Fatality

hallo ik ben nieuw

Ik ben uitkeringtrekker nadat ik een half jaar scheikunde aan de UU heb gedaan. Ben volledig afgeknapt op het praktisch gepiel dat scheikunde heet. Vind echter de maatschappelijke toepassingen altijd nog wel interessant. Daarom loop ik hier af en toe rond.

p.s. ik heb nog universitaire schiekundeboeken te koop voor weinig :lol:
placebo

best maf eigenlijk ik zit nu al zolang op dit forum maar ik heb me nog nooit voorgesteld ;) ik zal ook eens vertellen wie er achter deze nick zit.

ik ben dus kevin 17 jaar en zit in Havo5 met het profiel natuur en gezondheid. mijn interesses liggen vooral in biologie en scheikunde daarom wil ik volgend jaar ook de opleiding biologie en medisch laboratorium onderzoek gaan volgen aan Avans hogescholen Breda.

de richting bij deze opleiding waar ik me vooral voor interesser is moleculaire biologie. maar ook medische biologie heeft zo zijn interessante vlakken.

ik lees het tijdschrift Quest waar vaak wel interessante dingen in staan. en zoals Quest zegt: Quest lezers weten nu eenmaal meer. en dat klopt nog ook :P ..

ik heb een paar hobby's maar deze zijn voornamelijk voor de zomer dus in de winter is het soms nogal saai. mijn hobby's zijn straathockey (liever ijshockey maar de ijshal is zo ver fietsen .. helemaal naar dordrecht of etten-leur) vliegeren (met een redelijk grote vlieger word je lekker over het strand gesleept) schaatsen vind ik ook heel leuk (natuurlijk als je ijshockey ook leuk vind :D ) dit doe ik soms in Breda en in Roosendaal (waar ik woon) hebben we in de winter ook een ijsbaantje. en verder zit ik wel eens achter de PC beetje gamen, chatten enz enz. ik doe ook nog aan stijldansen al vier jaar. je weet wel met zo'n meisje de foxtrot, chachacha, rumba, engelse wals, weense wals enz enz dansen. vind ik zelf heel leuk ben dan ook iedere woensdag avond en zaterdag avond in de dansschool te vinden. we hebben een hele gezellige groep waar we veel lol mee hebben. maar dat ik weet zijn er boven de rivieren enz wat minder mensen te vinden die dansen ... hier is het heel normaal dat je 1 of 2 jaar op dansles hebt gezeten. naja ik doe het nou dan 4 jaar maar het blijft gewoon leuk mischien volgend jaar wel 5 :lol:

op school heb ik de bijnaam sirtalksalot gekregen waarom dat is ... mischien omdat ze afentoe niet goed worden van mijn gepraat :(

mvg kevin

edit: hobby vergeten :P
Bruna

Dagdag,

Laat ik me ook ff voorstellen,

Ik ben Vivian en doe laboratoriumtechniek in Leiden. ;)

Dus...

Dagdag
Boanerges

Ik zal me ook maar eens voorstellen, ik ben dus Johan, ik zit op het ROC Aventus in Deventer, Mlo chemische technologie.

Volgend jaar moet ik stage lopen ;)

Ik ben hier gekomen omdat ik dit forum een stuk beter vind dan dat andere chemixtry forum, daar werden mijn ideen en ideologien niet altijd gewaardeerd.

Heb je meer vragen stuur maar een pb zou ik zo zeggen.
woelen

Die avatar van jou doet me ergens aan denken waar ik niet zo vrolijk van word ;) . Ik hoop dat ik het mis heb ....
Beryllium

Ik heb de avatar verwijderd.

Herr-Vahl, je hebt mail!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
Boanerges

Ik heb het gelezen, je hebt inmiddels ook al een reactie terug waarin eea word uitgelegd over het hoe en waarom ;)
H2O

Ohw, had dit hele topic gemist... Nou ik ben dus 'nieuw' ennuh... nou ik ben een 2e jaars MBO student chemie, aan het ROC van Amsterdam. Ik hoop dat ik met mijn vragen hier terecht kan en misschien een steentje bij kan dragen. Momenteel loop ik stage bij het NIOZ (Koninklijk Nederlands Instituut voor Onderzoek der Zee) bij de afdeling Mariene Chemie en Geologie en volgend jaar hoop ik ook.

Groetjes,

Po209

ads

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten - Bullet Journal

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten - Bullet Journal

Bekijk product

Steun Sciencetalk Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

placebo

hey,

welkom op het forum .. wat doe je zoal bij marine chemie .. ?

mvg kevin

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!