Ik denk juist...dat de dokus een betere oplossing is omdat kombelpeter zei dat de Vag Inak Rabber niet helemaal rechthoekig is. De dokus daarentegen is dat wel. Ik geef daarom de voorkeur aan de dokus.Dit inderdaad een mogelijkheid. Al denk ik ook dat de Vag Inak Rabber een grote kans maakt, deze voldoet namelijk aan alle critirea.
De leppasaanis misschien?
Maar dan blijft de vraag nog of de Red Square daadwerkelijk een grotere waarde heeft dan een originele Dokus. Aangezien er in de kunst wereld een groot verschil is tussen schilderijen en artistieke kunstvoorwerpen.
Maar het is ook een lastig raadsel. Er zijn al vele oplossingen en ik zou graag een ervoor willen zorgen dat we met zijn alleen 1 "goede" oplossing kunnen vinden. Vandaar dat we het elkaar ook moeilijk maken. En ik heb al verteld dat ik een aantal oplossingen erg goed vond. Die leppasaanis kan dan weer niet. Maar Vag Inak Rabber of de dokus waar Vladimir mee kwam zijn goed doordacht.Wie zegt dat het duurder moet zijn?? Jullie maken je jezelf het wel heel lastig hoor. De orginele vraag was, een beetje anders gesteld dan, 'wat is rood, vierkant en duur als je er op staat?'. Antwoord: zowiezo alles wat rood, vierkant en duur is.Rammelslakje schreef:Maar dan blijft de vraag nog of de Red Square daadwerkelijk een grotere waarde heeft dan een originele Dokus. Aangezien er in de kunst wereld een groot verschil is tussen schilderijen en artistieke kunstvoorwerpen.
FYI; EEN VAK INAK RABBER IS NIET VIERKANT!!!!!!!! Sorry voor het enigzins agressieve gebruik van hoofdletters, maar dat een vak inak rabber niet het juiste antwoord is, lijkt mij vrij duidelijk. Verlies de vraagstelling niet uit het oog. Als je er niet aan toe wil geven dat er meerdere goede antwoorden zijn, maak een lijst van alle vierkante, rode en dure objecten in deze wereld en haal de duurste eruit![]()