Puzzel Puzzels
Vladimir
Artikelen: 0

Re: raadsel

Dit inderdaad een mogelijkheid. Al denk ik ook dat de Vag Inak Rabber een grote kans maakt, deze voldoet namelijk aan alle critirea.

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 15 euro - HiepHiep

Bekijk product

Rammelslakje

Dus dan moeten we nu een keuze maken tussen de Vag Inak Rabber en de Docus. Hopelijk vind iemand van ons een factor wat duidelijk het foute antwoord uitsluit.
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Goemba

Dit inderdaad een mogelijkheid. Al denk ik ook dat de Vag Inak Rabber een grote kans maakt, deze voldoet namelijk aan alle critirea.
Ik denk juist...dat de dokus een betere oplossing is omdat kombelpeter zei dat de Vag Inak Rabber niet helemaal rechthoekig is. De dokus daarentegen is dat wel. Ik geef daarom de voorkeur aan de dokus.

Iemand anders nog goede ideeen?
Vladimir

De leppasaanis misschien?
Goemba

De leppasaanis misschien?

Die is toch niet rood maar oranje?
Rammelslakje

En rond en de specificaties zijn duidelijk vierkant. Bij de Vag Inak Rabber daarintegen Rechthoekig.
Ruben Kwast

sorry om roet in het eten te gooien maar er is ook nog zoiets als het schilderij 'red square', eerder genoemd in dit topic door AuC. Daarbij komt dat vrijwel alles wat duur is en vierkant, de oplossing kan zijn.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Rammelslakje

Maar dan blijft de vraag nog of de Red Square daadwerkelijk een grotere waarde heeft dan een originele Dokus. Aangezien er in de kunst wereld een groot verschil is tussen schilderijen en artistieke kunstvoorwerpen.
Ruben Kwast

Maar dan blijft de vraag nog of de Red Square daadwerkelijk een grotere waarde heeft dan een originele Dokus. Aangezien er in de kunst wereld een groot verschil is tussen schilderijen en artistieke kunstvoorwerpen.

Wie zegt dat het duurder moet zijn?? Jullie maken je jezelf het wel heel lastig hoor. De orginele vraag was, een beetje anders gesteld dan, 'wat is rood, vierkant en duur als je er op staat?'. Antwoord: zowiezo alles wat rood, vierkant en duur is.
Rammelslakje

Zolang de aspecten duur zijn lijkt het mij het beste als we ook van het duurste voorwerp uit gaan. Daarom verkies ik een originele Docus boven het schilderij Red Square. De prijs van een Vag Inak Rabber blijft voor mij een raadsel aangezien ik niet kon vinden hoeveel zo'n authentiek object in het hedendaagse leven moet kosten.
Goemba

Rammelslakje schreef:Maar dan blijft de vraag nog of de Red Square daadwerkelijk een grotere waarde heeft dan een originele Dokus. Aangezien er in de kunst wereld een groot verschil is tussen schilderijen en artistieke kunstvoorwerpen.
Wie zegt dat het duurder moet zijn?? Jullie maken je jezelf het wel heel lastig hoor. De orginele vraag was, een beetje anders gesteld dan, 'wat is rood, vierkant en duur als je er op staat?'. Antwoord: zowiezo alles wat rood, vierkant en duur is.
Maar het is ook een lastig raadsel. Er zijn al vele oplossingen en ik zou graag een ervoor willen zorgen dat we met zijn alleen 1 "goede" oplossing kunnen vinden. Vandaar dat we het elkaar ook moeilijk maken. En ik heb al verteld dat ik een aantal oplossingen erg goed vond. Die leppasaanis kan dan weer niet. Maar Vag Inak Rabber of de dokus waar Vladimir mee kwam zijn goed doordacht.

Maar aan de ene kant vind ik dat de dokus te voor de hand liggend is.
Rammelslakje

Ik denk inderdaad dat docus wel erg makelijk is gevonden en dat een Vag Inak Rabber verder en beter gezocht is... Anders zou dit al lang opgelost zijn.
Ruben Kwast

FYI; EEN VAK INAK RABBER IS NIET VIERKANT!!!!!!!! Sorry voor het enigzins agressieve gebruik van hoofdletters, maar dat een vak inak rabber niet het juiste antwoord is, lijkt mij vrij duidelijk. Verlies de vraagstelling niet uit het oog. Als je er niet aan toe wil geven dat er meerdere goede antwoorden zijn, maak een lijst van alle vierkante, rode en dure objecten in deze wereld en haal de duurste eruit :roll:
Goemba

FYI; EEN VAK INAK RABBER IS NIET VIERKANT!!!!!!!! Sorry voor het enigzins agressieve gebruik van hoofdletters, maar dat een vak inak rabber niet het juiste antwoord is, lijkt mij vrij duidelijk. Verlies de vraagstelling niet uit het oog. Als je er niet aan toe wil geven dat er meerdere goede antwoorden zijn, maak een lijst van alle vierkante, rode en dure objecten in deze wereld en haal de duurste eruit :roll:

We hebben wel eerder opgemerkt dat de Vag Inak Rabber wel vierkant is...bekijk de doorsnede van de steelvorm. Juist door die vierkante vorm vergroot men de veiligheid en het gebruiksgemak.

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Rammelslakje

Ik begrijp nogsteeds niet waarom mensen de vierkante vorm niet inzien. Ik bedoel... het is toch niet heel onduidelijk. Misschien kan iemand nog een foto zoeken van het achteraanzicht van een originele Vag Inak Rabber?

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!