echter kan het je mischien helpen
Nee
( knip ) Onverwachte zaken. (knip )
---Waarom zouden onverwachte zaken , geen" toeval "kunnen zijn ?
Prettige onverwachte zaken zijn gewoon
toevalstreffers ---> " je hebt gewoon "
geluk "
---Waarom hou je geen rekening met
"pech " ---> die bestaan dus ook ---> "
ongelukken "
Blijkbaar selekteer je alleen datgene wat jezelf leuk vind en als
"bewijs " voor jou persoonlijk , kan dienen
----Als je een lot wint in de loterij is dat een ingrijpen van de "spelletje"-god? ( oh jee ; jullie mogen niet "spelen " waarschijnlijk )
----Als je een tegenslag krijgt te verwerken is dat "een demoon" ?
En trouwens wat is "
toeval" ____volgens jou dan dus anders ___ dan
een zeer uitgebreide samenloop van allerlei verschillende en interfererende en kruisende causale ketens( = "samenloop van omstandigheden " misschien , nee ? ) waarvan je niet meteen het verband ziet ( of kunt zien door de onmogelijkheid de beginvoorwaarden te kennen wegens te enorm uitgebreid ) ... ?----> Een "god -of -de- gaps "van het ergste soort ....
saved by the bell
een robbertje boksen ?
dit soort dingen zijn ook van persoonlijke aard,
Ja ?
Sinds wanneer zijn
anekdotes en
subjectieve interpretaties van
"persoonlijke " gebeurtenissen ,
geldige bewijsvoeringen ?
Dat is noch in de
(natuur)wetenschap noch in het
rechts-systeem aanvaardbaar ...
Uw antwoord is alleen maar een " persoonlijk " verhaaltje en wensdenken ? ___ er zit zelfs geen literaire kwaliteiten in dit voorbeeldje van zelf-bedrog ____je kan ze natuurlijk voor jezelf aanvaarden als je dat zint , niets op tegen ....
Maar je kan dat niet gebruiken als
geldige argumentatie ... toch ?
Sorry ... probeer het nog eens ...
het bewijs dat god niet bestaan voor mij ligt in oa deze zaken.
Het bewijs
voor jou van het wel bestaan geeft gast in zijn
spam berichtjes ...Zo kunnen we bezig blijven .....
Je kan een god
noch bewijzen ,
noch het bewijs leveren van zijn niet-bestaan
een god is noch falsifieerbaar noch verifieerbaar
1.- Tertulianus zei dat al
"
ik geloof in een god omdat dat niet kan ... "
2.- en
wetenschappelijk kan het ook niet omdat het buiten de
methodes van de ( legitieme )wetenschap ligt
Zoals je ook niet kunt bewijzen of niet bewijzen dat kabouters bestaan ...
Ik bijvoorbeeld geloof persoonlijk in
QfGhzakemped!'"è§"éàçà) ?
Dat is gewoon de waarheid ... toch ? bewijs maar dat het
NIET zo is of dat het
WéL waar is ....en bovendien weet ik persoonlijk dat het waar is dat
QfGhzakemped!'"è§"éàçà) ? mijn geluk verzekerd
Hou op gast
Bah
P.S.
Blijkbaar zitten we hier nu met verschillende "gasten " ... Leuk hoor
het vergroot alleen maar de verwarring ....
Van wat zijn die "anoniemen " nu eigenlijk bang ?
Dat je je vergist bij het intypen van je bereichtjes , kan ik inkomen ... maar zet het aub toch recht ... we kunnen niet blijven rondhinken
Gast nummer 3 ( alias tsjok natuurlijk )