als we (jij) in dit tempo doorgaan kan ik wel iemand in dienst gaan nemen voor het copy-pastewerk van certificaten. Da's elke 6 weken een plaatje, op den duur ook vervelende routine.......Op naar het volgend miljoentje!![]()
als we (jij) in dit tempo doorgaan kan ik wel iemand in dienst gaan nemen voor het copy-pastewerk van certificaten. Da's elke 6 weken een plaatje, op den duur ook vervelende routine.......Op naar het volgend miljoentje!![]()
Zo routine dat ik er al eentje oversloeg:als we (jij) in dit tempo doorgaan kan ik wel iemand in dienst gaan nemen voor het copy-pastewerk van certificaten. Da's elke 6 weken een plaatje, op den duur ook vervelende routine....... =D>
en ja hoor.....Vandaag nog doorbreken we de kaap van 9 miljoen puntjes,