Puzzel Puzzels
Zirkon
Artikelen: 0

Re: Ontvoerd worden door aliens

Zirkon schreef:

Ik moet altijd toch eens glimlachen als ik topics zoals deze lees (no offense). Wat is de mens toch creatief denk ik dan (still no offense eh)

Dus, wat is je verklaring van het geval dat in het eerste bericht van dit topic gemeld wordt?
Beste p, ik heb hier geen "verklaring" voor, gewoon volgende bedenking. Dat dergelijk zaken altijd gebeuren met anderen en nooit met mij (nou misschien moet ik gewoon dankbaar zijn :shock: )... Zo lang ikzelf niet iets meemaak dat me aan het twijfelen zet of in sterkere mate me overtuigt van de waarheid ervan, neem ik niet iets zomaar aan!

Met andere woorden ik stel de integriteit en de bron van zulke berichten zeer in vraag en bezie het als een vorm entertainment en hersenspielerei om aandacht te vragen, meer oplagen te verkopen enzo....

ads

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech G G102 - Gaming Muis - Wit

Logitech G G102 - Gaming Muis - Wit

Bekijk product

Elmo

p schreef:Je hebt dus geen bron en hebt het zelf verzonnen.

Geef dat dan gewoon toe ipv links te gaan spammen.
The Don geeft duidelijk goede bronnen weer: wetenschappelijke publicaties. Dat hoort ook zo op een wetenschappelijk forum.

Gaarne ook wat vriendelijker reageren: als jij om bronnen vraagt, en die vervolgens ook krijgt, dan getuigd het van weinig respect om omver 'spammen' te praten.
Never underestimate the predictability of stupidity...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

p__

Elmo schreef:
p schreef:Je hebt dus geen bron en hebt het zelf verzonnen.

Geef dat dan gewoon toe ipv links te gaan spammen.
The Don geeft duidelijk goede bronnen weer: wetenschappelijke publicaties. Dat hoort ook zo op een wetenschappelijk forum.

Gaarne ook wat vriendelijker reageren: als jij om bronnen vraagt, en die vervolgens ook krijgt, dan getuigd het van weinig respect om omver 'spammen' te praten.
Hij mag dan wel enkele links posten, maar toont hiervan niet de relevantie aan. Dit is simpel te doen door de relevante stukjes van de onderzoeken te quoten. Trouwens, sommige van die bronnen zijn helemaal niet wetenschappelijk.

In zijn eerdere reactie zei hij dit:
1. Ik vindt het wel opvallend dat die personen die een "alien abduction" hebben mee gemaakt stuk voor stuk niet de meest stabiele persoonlijkheden hebben.

2. Vaak zijn het eenzame mensen met een niet al te succesvol leven

3. en bijna altijd hebben ze een traumatische ervaring meegemaakt in hun leven.

4. Je ziet dit ook veel bij mensen die een Maria ervaring gehad hebben of die "Het Licht" gezien hebben.

5. In de psychologie is dit een verschijnsel dat "onbewust vluchtgedrag" genoemd wordt en dit is een zeer veel voorkomend verschijnsel bij trauma's.
Dus Don, toon graag even uit die bronnen waar al jouw 5 bovenstaande beweringen te vinden zijn.
The Don

Dus Don, toon graag even uit die bronnen waar al jouw 5 bovenstaande beweringen te vinden zijn.

Die beweringen komen uit een jarenlange interesse in dit gebied en mijn bronnen zijn verdeeld over tientallen boeken en artikelen. Jij weet net als ik dat het ondoenlijk is om deze beweringen in een korte tijd te ondersteunen met wetenschappelijke artikelen en hier maak je natuurlijk handig gebruik van. Ik zal proberen om mijn beweringen te ondersteunen met wat quotes uit artikelen maar dan wil ik ook niks meer horen! :shock:
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.
p__

The Don schreef:
p schreef:

Ik zal proberen om mijn beweringen te ondersteunen met wat quotes uit artikelen maar dan wil ik ook niks meer horen! :shock:

Zorg dan wel dat dit wetenschappelijke bronnen zijn, want anders loop je de kans dat ik hier wetenschappelijke bronnen tegenover leg.
The Don

p schreef:
The Don schreef:
p schreef:

Ik zal proberen om mijn beweringen te ondersteunen met wat quotes uit artikelen maar dan wil ik ook niks meer horen! :shock:

Zorg dan wel dat dit wetenschappelijke bronnen zijn, want anders loop je de kans dat ik hier wetenschappelijke bronnen tegenover leg.

Dat hoop ik wel want anders stopt de discussie snel genoeg.. ;)
The Don

p schreef:1. Ik vindt het wel opvallend dat die personen die een "alien abduction" hebben mee gemaakt stuk voor stuk niet de meest stabiele persoonlijkheden hebben.

2. Vaak zijn het eenzame mensen met een niet al te succesvol leven

3. en bijna altijd hebben ze een traumatische ervaring meegemaakt in hun leven.

4. Je ziet dit ook veel bij mensen die een Maria ervaring gehad hebben of die "Het Licht" gezien hebben.

5. In de psychologie is dit een verschijnsel dat "onbewust vluchtgedrag" genoemd wordt en dit is een zeer veel voorkomend verschijnsel bij trauma's.
Dus Don, toon graag even uit die bronnen waar al jouw 5 bovenstaande beweringen te vinden zijn.[/quote]

Nou komt ie hoor: Ik heb met cursieve woorden aan willen geven waar ik op doelde met mijn beweringen.

Cognitive Neuropsychiatry

Publisher: Psychology Press, part of the Taylor & Francis Group

Issue: Volume 7, Number 3 / August 01, 2002

Pages: 163 - 178

URL: Linking Options

DOI: 10.1080/13546800244000058

Alien abduction experiences: Some clues from neuropsychology and neuropsychiatry

Katharine J. Holden and Christopher C. French

Introduction. Many thousands of people around the world firmly believe that they have been abducted by alien beings and taken on board spaceships where they have been subjected to painful medical examination. Method. Given that such accounts are almost certainly untrue, four areas of neuroscience are considered with respect to possible clues that may lead towards a fuller understanding of the alien abduction experience. Results. First, it is argued that sleep paralysis may be implicated in many such claims. Second, research into false memories is considered. It is argued that abductees may be more prone to false memories than the general population. Third, evidence is considered relating to the mental health of abductees. It is concluded that there is currently no convincing evidence for higher rates of serious psychopathology amongst abductees compared to the general population. However, abductees do seem to show higher levels on some potentially relevant measures (e.g., tendency to dissociate). Finally, claims that alien abduction experiences may be linked to abnormal activity in the temporal lobes is considered. Conclusion. Although the neurosciences provide many clues to the nature of this bizarre experience, further research is required before a full understanding will be attained.

Ethics & Behavior

2004, Vol. 14, No. 3, Pages 201-233

(doi:10.1207/s15327019eb1403_1)

What's in a Name for Memory Errors? Implications and Ethical Issues Arising From the Use of the Term "False Memory" for Errors in Memory for Details

Anne P. DePrince, ­Carolyn B. Allard, ­Hannah Oh, Jennifer J. Freyd

­

The term "false memories" has been used to refer to suggestibility experiments in which whole events are apparently confabulated and in media accounts of contested memories of childhood abuse. Since 1992 psychologists have increasingly used the term "false memory" when discussing memory errors for details, such as specific words within word lists. Use of the term to refer to errors in details is a shift in language away from other terms used historically (e.g., "memory intrusions"). We empirically examine this shift in language and discuss implications of the new use of the term "false memories." Use of the term presents serious ethical challenges to the data-interpretation process by encouraging over-generalization and misapplication of research findings on word memory to social issues.

Delusions of the Paranormal: A Haunting Question of Perception.

Journal of Nervous & Mental Disease. 186(10):637-645, October 1998.

LANGE, RENSE Ph.D. 1; HOURAN, JAMES M.A. 2

Abstract:

The hypothesis that paranormal (poltergeist) experiences are delusions resulting from the affective and cognitive dynamics of percipients' interpretation of ambiguous stimuli was tested in two studies using a structural modeling approach. Consistent with attribution theory, study I indicated that such delusions are best modeled by a closed negative-feedback loop involving belief, experience, and fear as process variables. Using a more homogeneous sample of percipients, study II replicated this model and the relations among the process variables reached statistical significance. The findings extend established attributional models of delusions by incorporating psychosocial and cognitive factors, including age, gender, and tolerance of ambiguity. The model is proposed as a general framework for the understanding and study of delusions and contagious psychogenic illness, in particular.

FANTASY PRONENESS AND OTHER

PSYCHOLOGICAL CORRELATES OF

UFO EXPERIENCE

Kathryn Gow, Janine Lurie, Stuart Coppin,

Ari Popper, Anthony Powell and Keith Basterfield

Queensland University of Technology

Brisbane, Queensland, Australia

Findings demonstrate that reporting of UFO experiences is

related to heightened levels of fantasy proneness and paranormal belief and that the relationship

between fantasy proneness and UFO experiences is mediated by paranormal belief.

http://www.anomalistik.de/gow.pdf

Percept Mot Skills. 1993 Dec;77(3 Pt 1):895-8.

Intensity of amnesia during hypnosis is positively correlated with estimated prevalence of sexual abuse and alien abductions: implications for the false memory syndrome.

Dittburner TL, Persinger MA.

Department of Psychology, Laurentian University, Sudbury, Ontario, Canada.

20 normal young women listened to an ambiguous story concerning a young boy who experienced fear, odd smells, and a smothering sensation during the night and skin lesions the next morning. After the Hypnotic Induction Profile (HIP) had been established, they were asked to estimate either the percentage prevalence of childhood sexual abuse or alien abduction in the general population. There were moderate (0.50) positive correlations between the subjects' estimates of prevalence and the amount of amnesia ("lost time") and indices of right-hemispheric anomalies (history of sensed presence and left-ear suppressions during a dichotic-listening task). Relevance of observations to formation of the False Memory Syndrome and to the development of nonpsychotic delusions is discussed.

Ik neem de opmerking 2 terug aangezien ik hiervoor geen direct wetenschappelijk onderbouwd verweer heb. Maar de overige beweringen heb ik denk ik voldoende onderbouwd met natuurlijk de opmerking dat er nog veel meer onderzoek nodig om het echte probleem/oorzaak te doorgronden. Mij lijkt het wel overduidelijk dat "alien abduction" een puur psychisch fenomeen is zonder enige direct verband met daadwerkelijk contact met buitenaards leven.
p__

Introduction. Many thousands of people around the world firmly believe that they have been abducted by alien beings and taken on board spaceships where they have been subjected to painful medical examination. Method. Given that such accounts are almost certainly untrue, four areas of neuroscience are considered with respect to possible clues that may lead towards a fuller understanding of the alien abduction experience. Results. First, it is argued that sleep paralysis may be implicated in many such claims. Second, research into false memories is considered. It is argued that abductees may be more prone to false memories than the general population. Third, evidence is considered relating to the mental health of abductees. It is concluded that there is currently no convincing evidence for higher rates of serious psychopathology amongst abductees compared to the general population. However, abductees do seem to show higher levels on some potentially relevant measures (e.g., tendency to dissociate). Finally, claims that alien abduction experiences may be linked to abnormal activity in the temporal lobes is considered. Conclusion. Although the neurosciences provide many clues to the nature of this bizarre experience, further research is required before a full understanding will be attained.
'Tendency to dissociate' is inderdaad vluchtgedrag.

Overigens wordt het idee van valse herrinneringen, noch het idee dat abductions door een slaapkwab-activiteit veroorzaakt worden, door dit onderzoek aangetoond.
FANTASY PRONENESS AND OTHER

UFO EXPERIENCE
Een quote van dat artikel:
Some scientists have dismissed UFO reports as evidence of a disturbed personality or some sort of mental instability (Zimmer, 1984). The profile of those who claim contact with aliens or even UFO sightees is often described as one of lunacy (Grinspoon & Persky, 1972, cited in Spanos et al., 1993; Newman & Baumeister, 1996). However such diagnoses are often based on the fantastic nature of the claims, and not on firsthand psychological evaluation (Bartholomew, Basterfield & Howard, 1991). The hypothesis that a claim of UFO abduction must be associated with psychopathology has not been supported by the research (e.g., Bloecher, Clamar & Hopkins, 1985 cited in Ring & Rosing, 1990; Parnell, 1988).
Kortom, jouw claim dat ze niet de meest stabiele persoonlijkheden zijn, blijft ongegrond.
20 normal young women listened to an ambiguous story concerning a young boy who experienced fear, odd smells, and a smothering sensation during the night and skin lesions the next morning. After the Hypnotic Induction Profile (HIP) had been established, they were asked to estimate either the percentage prevalence of childhood sexual abuse or alien abduction in the general population. There were moderate (0.50) positive correlations between the subjects' estimates of prevalence and the amount of amnesia ("lost time") and indices of right-hemispheric anomalies (history of sensed presence and left-ear suppressions during a dichotic-listening task). Relevance of observations to formation of the False Memory Syndrome and to the development of nonpsychotic delusions is discussed.
Helaas vermeld je niet de conclusies. Dit stukje zegt erg weinig.

Het enige dat het zegt is dat mensen die tijdens een hypnose veel geheugenverlies hebben, de frequentie van sexueel misbruik en alien abductions in de samenleving hoger inschatten.
Ik neem de opmerking 2 terug aangezien ik hiervoor geen direct wetenschappelijk onderbouwd verweer heb. Maar de overige beweringen heb ik denk ik voldoende onderbouwd met natuurlijk de opmerking dat er nog veel meer onderzoek nodig om het echte probleem/oorzaak te doorgronden. Mij lijkt het wel overduidelijk dat "alien abduction" een puur psychisch fenomeen is zonder enige direct verband met daadwerkelijk contact met buitenaards leven.
Helaas heb je alleen punt 5 aangetoond, dat ze meer neigen naar vluchtgedrag.

1. Je hebt niet aangetoond dat ze geen stabiele persoonlijkheden hebben(integendeel).

3. Je hebt niet aangetoond dat ze getraumatiseerd zijn.

4. Je hebt niet aangetoond dat er een vergelijking is met mensen die maria-ervaringen hebben.

Overigens, bespaar jezelf de moeite om dit allemaal op te zoeken :wink:

Het is trouwens inderdaad zo dat sommige ontvoerde mensen een Post Traumatisch Stress Syndroom aan hun ervaring hebben overgehouden.

Voor welk percentage dit zo is, is onbekend.
p__

The Don schreef:FANTASY PRONENESS AND OTHER

UFO EXPERIENCE

Kathryn Gow, Janine Lurie, Stuart Coppin,

Ari Popper, Anthony Powell and Keith Basterfield

Queensland University of Technology

Brisbane, Queensland, Australia

Findings demonstrate that reporting of UFO experiences is related to heightened levels of fantasy proneness and paranormal belief and that the relationship between fantasy proneness and UFO experiences is mediated by paranormal belief.

http://www.anomalistik.de/gow.pdf

Die 'fantasy prone' mensen zouden dus misschien wel met hun fantasie videobeelden kunnen beinvloeden, of UFOs doen materialiseren die vervolgens op video en radar verschijnen :shock:
Rick

Ontkennen is kortzichtig!
Nee, ontkennen is arrogant.

Met ontkennen beweert de ontkenner, dat wij de enigen zijn in een oneindig heelal met miljarden en biljarden planeten.

Dat vind ik arrogant en egoistisch!
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-
Rick

p schreef:Er zijn inderdaad een hoop onzin UFO waarnemingen. Maar nietemin is er een grote hoeveelheid betrouwbare waarnemingen, waarbij ook daadwerkelijk fysieke sporen zijn gevonden of ander bewijs is geleverd dat er een UFO was. Om maar enkele bekende voorbeelden te noemen:

-Rendlesham

-Belgische UFOs 1989/1990

-Phoenix Lights 1997
Helemaal mee eens, er zijn veel te veel personen die valse verklaringen afleggen, en nepfoto's en video's maken.

Dit is niet goed voor de geloofwaardigheid van de UFO's die idd wel buitenaards zijn.

En mensen geloof me, er zijn echt buitenaardse vliegende toestellen gezien, zowel in de lucht als op de grond.

Daarbij is echt aangetoont dat het gewoon niet aards kan zijn.

Overigens is maar 10 procent van alle sightings echt van buitenaardse komaf.

Dit loopt dan nog wel in de 100.000-en echte buitenaardse sightings, maar vanwege het overweldigende aantal neppers valt dit in het niet.

Er moet wel gezegd worden dat al de mensen die nep verklaringen afleggen, de onderzoeken naar het buitenaardse zeer verstoren, en dit is zeer jammer, want het is onomstotelijk bewezen dat wij niet de enige zijn in het heelal.

En je hebt het over de phoenix lights, jezus toen ik die beelden zag liepen de rillingen me over de rug, dat was gewoon een fokking groot moederschip dat boven dat stadje stationair zweefde.

Wat belangrijk is om te vermelden, is dat alle verklaringen die door de US Army en de regering werden gegeven, allemaal zwaar onder uit zijn gehaald.

Er hing daar idd een heel erg groot moederschip van buitenaardse komaf!

Overigens, waarom altijd die discussie ze bestaan wel, ze bestaan niet.

Dat het niet zou bestaan is niet te bewijzen, je kan onmogelijk bewijzen dat er biljarden kilometers verderop geen beschavingen zijn, maar je kan wel bewijzen dat we worden bezocht, en dat is dus ook onomstotelijk bewezen en erkend door vele regeringen....hiermee bewijs je ook gelijk, dat het wel bestaat.

De mensen die het niet geloven krijgen de rekening nog wel een keer gepresenteerd, maar zeg niet dat jullie niet gewaarschuwd waren.

ALLEMAAL HET COMETA RAPPORT LEZEN EN DE PROJECT DISCLOSURE PERS CONFERENTIE DIE 2 UUR DUURT BEKIJKEN, EN GRAAG ZELF ONDERZOEKEN EN DAN PAS CONCLUSIES TREKKEN!!

Wat je nu ziet is dat mensen zich er niet in verdiepen en dus met vooroordelen komen.

Ik heb verschillende rapporten gelezen, die een nog hogere klassering hadden dat ultra-secret.

Deze rapporten zijn vrijgegeven dankzij de FOIA wet.

In die rapporten bevestigen onder andere CIA, FBI en NASA directeuren, en voormalige amerikaanse presidenten (Clinton, Reagan, Eisenhower) dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.

Ook heb ik veel rapporten gelezen die ULTRA-SECRET waren van andere regeringen, zoals belgie, Engeland, Brazilie, Rusland (KGB), Mexico en zelfs nederland...waarin hoge ministers, en zelfs presidenten, waarond minister president Kok verklaren dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.

wat er verder allemaal voor "schokkends" instaat bespaar ik jullie, dan wordt mijn post zolang dat jullie het niet meer lezen en dat is niet de bedoeling.

Ik zou zeggen lees die rapporten, ze staan allemaal wel op internet, en dankzij de FOIA wet nu voor iedereen beschikbaar, ipv dat ze alleen in archiefkamers terecht komen in presidentiele gebouwen.

Mijn conclusie van wekenlang lezen van die rapporten: Ze bestaan, ze bezoeken ons, 3 voormalige amerikaanse presidenten (eisenhower, Reagan, Clinton) weten af van het bestaan, Putin en Gorbatsjov (Gorbatsjov heeft zelfs prive gesprekken met Reagan gehad over de dreiging van een invasie) weten af van het bestaan, voormalige engelse prime ministers inclusief Blair weten dat het bestaat, minister-president Kok en ongetwijfeld nu ook balkenende weten van het bestaan.

De braziliaanse, chinese, mexicaanse regeringen weten af van het bestaan.

Schroder en Chirac weten dat het bestaat.

Wat we ook kunnen concluderen uit die rapporten, is dat deze wezens totaal niet vijandig zijn, ze vormen geen bedreiging voor de mensheid.

Er is zelfs van al die 100.000-en gevallen van echte buitenaardsen is er niet 1, echt niet 1 de oorzaak geweest van een ongeval...echt totaal niet vijandig.

Kortom, de wereld weet van het bestaan af, maar doet er niet veel mee omdat ze geen bedreiging zouden vormen voor de mensheid

Wel is het zo, dat verschillende regeringen, waaronder de Nederlandse, Franse en Engelse zich afvragen waarom Amerika alles zo geheim wil houden.

Deze regeringen van Europese landen dringen er in hun rapporten ook op aan om tesamen een soort van bondgenootschap te vormen en op die manier van Amerika te eisen dat zij alles publiekelijk maakt.

Conclusie: de wereld regeringen zijn op de hoogte van het bestaan en willen dit kenbaar maken aan hun volken.

Amerika doet er volgens de regeringen alles aan om het geheim te houden, maar om onduidelijke redenen.

Zoals WIJ er uit zien."

Rick

p schreef:Dit zijn vreemde ervaringen die ook door ontvoerde mensen gemeld worden:

• Sporadic, often very specialized memory impairment.  

• Spontaneous episodes of invisibility.  

• Passing through physical obstacles that the experiencer is on a collision course with.  

• Spontaneous episodes of dissociation producing a gap in consciousness; a unique sense of non-existence that feels like you have slipped into some other plane of reality for a time. This should be differentiated from functioning on 'automatic pilot.'  

• Simultaneous awareness of events or objects in multiple planes of reality; a variation on the dissociation (above) in which consciousness remains functional in several dimensions simultaneously.  

• Free-fall for a long distance with no injuries. For example, falling from a cliff or an airplane and being drawn gently toward the Earth as though encapsulated in a reduced gravitational field.  

• Encountering two dimensional objects which behave like three dimensional objects.  

• Full, unobstructed view of a luminous, glowing sphere that should be partially hidden by trees or shrubs. However, the trees or shrubs seem not to exist between the object and the viewer.  

• Materialization and dematerialization of objects in the environment.  

• Feeling an emotional, spiritual, or psychological 'alien state' either telepathically, empathetically, or remembered on your own.  

• Rearrangement of objects in the environment to effect a sudden, miraculous rescue of a person.  

• Frequent occurrence of striking synchronicities.  

• Consciously remembering UFO related material by reliving the incident through any of the senses or abstract conceptualization, as though it were happening at the moment.  

http://www.alienjigsaw.com/Part_III/MaryKerfoot3.html
Zoals je ziet, zijn zulke ervaringen bijna te bizar en schokkend voor woorden. Volgens mij moeten die mensen het ervaren alsof de hele realiteit aan het afbrokkelen is.
Dit is bekend, komt bijna altijd voor bij Close-encounters...het heet Oz-Factor.

Zijn heel veel mensen die in aanraking kwamen met UFO's die dit mee maakten...de realiteit verdween als het ware....misschien ook maar topic aan maken over de OZ-Factor?

Omschrijving van de Oz Factor

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Ne...rticle&sid=1231

Zoals WIJ er uit zien."

The Don

Rick schreef:
p schreef:Er zijn inderdaad een hoop onzin UFO waarnemingen. Maar nietemin is er een grote hoeveelheid betrouwbare waarnemingen, waarbij ook daadwerkelijk fysieke sporen zijn gevonden of ander bewijs is geleverd dat er een UFO was. Om maar enkele bekende voorbeelden te noemen:

-Rendlesham

-Belgische UFOs 1989/1990

-Phoenix Lights 1997
Helemaal mee eens, er zijn veel te veel personen die valse verklaringen afleggen, en nepfoto's en video's maken.

Dit is niet goed voor de geloofwaardigheid van de UFO's die idd wel buitenaards zijn.

En mensen geloof me, er zijn echt buitenaardse vliegende toestellen gezien, zowel in de lucht als op de grond.

Daarbij is echt aangetoont dat het gewoon niet aards kan zijn.

Overigens is maar 10 procent van alle sightings echt van buitenaardse komaf.

Dit loopt dan nog wel in de 100.000-en echte buitenaardse sightings, maar vanwege het overweldigende aantal neppers valt dit in het niet.

Er moet wel gezegd worden dat al de mensen die nep verklaringen afleggen, de onderzoeken naar het buitenaardse zeer verstoren, en dit is zeer jammer, want het is onomstotelijk bewezen dat wij niet de enige zijn in het heelal.

En je hebt het over de phoenix lights, jezus toen ik die beelden zag liepen de rillingen me over de rug, dat was gewoon een fokking groot moederschip dat boven dat stadje stationair zweefde.

Wat belangrijk is om te vermelden, is dat alle verklaringen die door de US Army en de regering werden gegeven, allemaal zwaar onder uit zijn gehaald.

Er hing daar idd een heel erg groot moederschip van buitenaardse komaf!

Overigens, waarom altijd die discussie ze bestaan wel, ze bestaan niet.

Dat het niet zou bestaan is niet te bewijzen, je kan onmogelijk bewijzen dat er biljarden kilometers verderop geen beschavingen zijn, maar je kan wel bewijzen dat we worden bezocht, en dat is dus ook onomstotelijk bewezen en erkend door vele regeringen....hiermee bewijs je ook gelijk, dat het wel bestaat.

De mensen die het niet geloven krijgen de rekening nog wel een keer gepresenteerd, maar zeg niet dat jullie niet gewaarschuwd waren.

ALLEMAAL HET COMETA RAPPORT LEZEN EN DE PROJECT DISCLOSURE PERS CONFERENTIE DIE 2 UUR DUURT BEKIJKEN, EN GRAAG ZELF ONDERZOEKEN EN DAN PAS CONCLUSIES TREKKEN!!

Wat je nu ziet is dat mensen zich er niet in verdiepen en dus met vooroordelen komen.

Ik heb verschillende rapporten gelezen, die een nog hogere klassering hadden dat ultra-secret.

Deze rapporten zijn vrijgegeven dankzij de FOIA wet.

In die rapporten bevestigen onder andere CIA, FBI en NASA directeuren, en voormalige amerikaanse presidenten (Clinton, Reagan, Eisenhower) dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.

Ook heb ik veel rapporten gelezen die ULTRA-SECRET waren van andere regeringen, zoals belgie, Engeland, Brazilie, Rusland (KGB), Mexico en zelfs nederland...waarin hoge ministers, en zelfs presidenten, waarond minister president Kok verklaren dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.

wat er verder allemaal voor "schokkends" instaat bespaar ik jullie, dan wordt mijn post zolang dat jullie het niet meer lezen en dat is niet de bedoeling.

Ik zou zeggen lees die rapporten, ze staan allemaal wel op internet, en dankzij de FOIA wet nu voor iedereen beschikbaar, ipv dat ze alleen in archiefkamers terecht komen in presidentiele gebouwen.

Mijn conclusie van wekenlang lezen van die rapporten: Ze bestaan, ze bezoeken ons, 3 voormalige amerikaanse presidenten (eisenhower, Reagan, Clinton) weten af van het bestaan, Putin en Gorbatsjov (Gorbatsjov heeft zelfs prive gesprekken met Reagan gehad over de dreiging van een invasie) weten af van het bestaan, voormalige engelse prime ministers inclusief Blair weten dat het bestaat, minister-president Kok en ongetwijfeld nu ook balkenende weten van het bestaan.

De braziliaanse, chinese, mexicaanse regeringen weten af van het bestaan.

Schroder en Chirac weten dat het bestaat.

Wat we ook kunnen concluderen uit die rapporten, is dat deze wezens totaal niet vijandig zijn, ze vormen geen bedreiging voor de mensheid.

Er is zelfs van al die 100.000-en gevallen van echte buitenaardsen is er niet 1, echt niet 1 de oorzaak geweest van een ongeval...echt totaal niet vijandig.

Kortom, de wereld weet van het bestaan af, maar doet er niet veel mee omdat ze geen bedreiging zouden vormen voor de mensheid

Wel is het zo, dat verschillende regeringen, waaronder de Nederlandse, Franse en Engelse zich afvragen waarom Amerika alles zo geheim wil houden.

Deze regeringen van Europese landen dringen er in hun rapporten ook op aan om tesamen een soort van bondgenootschap te vormen en op die manier van Amerika te eisen dat zij alles publiekelijk maakt.

Conclusie: de wereld regeringen zijn op de hoogte van het bestaan en willen dit kenbaar maken aan hun volken.

Amerika doet er volgens de regeringen alles aan om het geheim te houden, maar om onduidelijke redenen.
Het Cometa rapport is sterk overschat en zegt niet dat er onomstotelijke bewijzen voor buitenaards leven is. Uit je woorden maak ik op dat je gelooft in een soort "conspiracy theory" dat alle wereldleiders op de hoogte zijn maar dit stil willen houden voor de bevolking? Volgens mij heb je te veel films gezien want al die zogenaamde "Ultra-secret" rapporten zijn wel erg makkelijk te vinden op het internet...en als het echt zo secret is dan is dat wel een beetje raar.

een aantal skeptische links kunnen je misschien uit de droom helpen?

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/Scepti...OverCometa.html

http://www.skepsis.nl/abduct.html

Natuurlijk lijken de "bewijzen" die gepresenteerd worden erg aansprekend maar om direct de conclusie te trekken dat er buitenaardse levensvormen op aarde komen om ons te bekijken/onderzoeken getuigd van een erg grote verbeeldingskracht.
Diesel Power

Nog even over die snel bewegende lichten in de lucht (geen vliegtuig want ze maakten te snelle, scherpe bochten). Ik zie hier thuis bij ons in de buurt wel eens reflecties van autolichten in de lucht, luchtspiegelingen dus.
Om hier nog even op te reageren (ook beetje laat misschien maar beter laat dan nooit) Als het van die weerspiegelingen waren. Hoe kan het dan zijn dat het allemaal verschillende kleuren waren?
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

ads

Steun Sciencetalk STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Anonymous

The Don schreef: 

Het Cometa rapport is sterk overschat en zegt niet dat er onomstotelijke bewijzen voor buitenaards leven is. Uit je woorden maak ik op dat je gelooft in een soort "conspiracy theory" dat alle wereldleiders op de hoogte zijn maar dit stil willen houden voor de bevolking? Volgens mij heb je te veel films gezien want al die zogenaamde "Ultra-secret" rapporten zijn wel erg makkelijk te vinden op het internet...en als het echt zo secret is dan is dat wel een beetje raar.  

een aantal skeptische links kunnen je misschien uit de droom helpen?

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/Scepti...OverCometa.html

http://www.skepsis.nl/abduct.html

Natuurlijk lijken de "bewijzen" die gepresenteerd worden erg aansprekend maar om direct de conclusie te trekken dat er buitenaardse levensvormen op aarde komen om ons te bekijken/onderzoeken getuigd van een erg grote verbeeldingskracht.
Dan moet je dit ook lezen

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/Tegenr...OverCometa.html

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!