Moderator: Rhiannon
Idd... ik ook eigenlijk! Maar das eigenlijk goed zo: iedereen zo jong en toch al zo met wetenschap bezigMaar ik had wel verwacht dat de gemiddelde leeftijd wat hoger lag op t forum (niet beledigend bedoeld 8) )
Je mag best de onvolkomendheden van evolutieleer aandragen (die zijn er genoeg) en proberen wetenschappelijk haalbare alternatieven te bieden. Echter het moet wel wetenswchappelijk onderbouwd zijn zoals falcificeerbaar zijn enz. Maar dit is niet echt het topic daarvoor, dit kan je beter in het feedback forum aankaarten.zpidermen schreef:Eind november 2005 gebeurde er iets waar ik de rest van m'n leven spijt van krijg: ik belandde aan de verkeerde kant van de 30... Maarja, voel me nog steeds 17
Leuk forum trouwens, al vind ik het wel jammer dat je niet kritisch over de juistheid van theorieen als evolutie en big bang enzo mag discussieren, omdat dat door de wetenschap geaccepteerde theorieen zijn waar je met je poten vanaf moet blijven.
Dat onderzoek is me bekend en het lijkt me een kwestie van het zoeken van het optimum: zo min mogelijk, waarbij je je toch nog lekker voelt.wil je echt lang leven, dan moet je (eenmaal volwassen, want voor pubers en kinderen gevaarlijk) een beperkt hongerdieet volgen. Je voelt je dan wel continu slap, moe en chagerijnig, maar leeftijden voorbij de honderd komen binnen handbereik. Bij muizen is dit al aangetoond, en steeds meer mensen volgen.
heb gemerkt dat dit forum van 2004 is??made in flanders schreef:Ik word op het eind van dit jaar 18 jaar. Dus nu nog 17 jaar.
En mag ik er ook op wijzen dat die poll over vier a vijf jaar nutteloos geworden is?