Puzzel Puzzels
Rifleman
Artikelen: 0

Re: [Trivia] Hoe oud zijn we?

16 jaartjes jonge nu hehe :roll:
VWO6 N&T met Bio3 + In = na de vakantie pas weer boeiend ^^

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

Bekijk product

*Karolien*

Maar ik had wel verwacht dat de gemiddelde leeftijd wat hoger lag op t forum (niet beledigend bedoeld  8) )
Idd... ik ook eigenlijk! Maar das eigenlijk goed zo: iedereen zo jong en toch al zo met wetenschap bezig :wink: (allez ni iedereen, maar velen toch dus)

Ikzelf ben ook maar van 1987
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

zpidermen

Eind november 2005 gebeurde er iets waar ik de rest van m'n leven spijt van krijg: ik belandde aan de verkeerde kant van de 30... Maarja, voel me nog steeds 17

Leuk forum trouwens, al vind ik het wel jammer dat je niet kritisch over de juistheid van theorieen als evolutie en big bang enzo mag discussieren, omdat dat door de wetenschap geaccepteerde theorieen zijn waar je met je poten vanaf moet blijven.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt
StrangeQuark

zpidermen schreef:Eind november 2005 gebeurde er iets waar ik de rest van m'n leven spijt van krijg: ik belandde aan de verkeerde kant van de 30... Maarja, voel me nog steeds 17

Leuk forum trouwens, al vind ik het wel jammer dat je niet kritisch over de juistheid van theorieen als evolutie en big bang enzo mag discussieren, omdat dat door de wetenschap geaccepteerde theorieen zijn waar je met je poten vanaf moet blijven.
Je mag best de onvolkomendheden van evolutieleer aandragen (die zijn er genoeg) en proberen wetenschappelijk haalbare alternatieven te bieden. Echter het moet wel wetenswchappelijk onderbouwd zijn zoals falcificeerbaar zijn enz. Maar dit is niet echt het topic daarvoor, dit kan je beter in het feedback forum aankaarten.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
robindr

Ik ben 29, geboren op 21 september 1976.
Napoleon Dynamite

Ik ben een valentijnskindje: 14 februari 1985
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können
Quyxz

15 :roll:
Nafai Vanniks

wil je echt lang leven, dan moet je (eenmaal volwassen, want voor pubers en kinderen gevaarlijk) een beperkt hongerdieet volgen. Je voelt je dan wel continu slap, moe en chagerijnig, maar leeftijden voorbij de honderd komen binnen handbereik. Bij muizen is dit al aangetoond, en steeds meer mensen volgen.
Dat onderzoek is me bekend en het lijkt me een kwestie van het zoeken van het optimum: zo min mogelijk, waarbij je je toch nog lekker voelt.
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on Earth as much as the evolution to a vegetarian diet.

***Albert Einstein***
joeroe

15 en over een maandje of 8 naar de 16 en dan BIER (legaaal dan :roll: )
Cathy

Ik voel me hier aardig oud... ik ben 27!
the_ninth_bit

Ik ben een van de jongste 14 jaar, ik heb nog maar een half jaartje chemie en fysica maar vindt het nu al heeeeeel interessant :roll:
raintjah

17 hier
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.
Assassinator

15 hiero :roll: dus ook vrij jong, ben hier vooral o meer te leren over moderne natuurkunde, vooral sterrenkunde/astronmie, biologie, psychologie, het recht/economie forum, ik ben graag op de hoogte van het laatste wetenschappelijke nieuws en ik discussiër graag over theologie en ethiek, best veel voor een gozertje (nja, gozerTJE. ben 1.96 meter lang, lol :P ) van 15 toch :P

ik vind het tot nu toe erg leuk hier en ik zal hier nog wel lang blijven :P

wat ik wel jammer vind is dat mn vrienden dit forum maar blijven belachelijk maken terwijl ze nog niet eens half weten wat dit forum nou inhoudt! wat heeft men tegen wetenschap, ik haat die hokjesgeest van de "moderne jeugd" (lol, en dat uit de mond van een 15 jarige :P )
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Cleopatra

made in flanders schreef:Ik word op het eind van dit jaar 18 jaar. Dus nu nog 17 jaar.

En mag ik er ook op wijzen dat die poll over vier a vijf jaar nutteloos geworden is?
heb gemerkt dat dit forum van 2004 is?? :roll: :P

ads

Steun Sciencetalk Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Bekijk product

J.E.T

Ik ben volgens mijn identiteitskaart 16 jaar. Geboren 1990.

Ik Heb nu het profiel:

Natuur en Gezondheid + Economie.

Vind vooral biologie en natuurkunde leuk. (kan het ook goed)

Scheikunde haal ik 7tjes voor.

heb het niet zo op wiskunde.

Wie weet een richting voor mij ? :roll:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!