Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ik ben vandaag begonnen en zit aan 410. jullie zijn dus gewaarschuwd [rr]
Als dat er 410 van 50 000 zijn word ik nog niet écht bang :) Seconden per punt al eens uitgerekend? zie de FAQ in opbouw voor hoe je dat doet.
edit: misschien dat ik wel nog zal vertragen. 58° is misschien niet dat
Als je daarmee je CPU-temperatuur in graden celsius bedoelt: de zaak al eens ontstoft van binnen?

Verder hangt het van het type processor af. In een bericht in het "FAQ in opbouw"-topic geeft iemand een paar handige links met overzichten van wat processoren kunnen hebben. In de gaten houden lijkt overigens hoe dan ook wijs.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Gebruikersavatar
eendavid
Artikelen: 0
Berichten: 3.750
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 14:24

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

410 seconden/punt
Als je daarmee je CPU-temperatuur in graden celsius bedoelt: de zaak al eens ontstoft van binnen?

Verder hangt het van het type processor af. In een bericht in het "FAQ in opbouw"-topic geeft iemand een paar handige links met overzichten van wat processoren kunnen hebben. In de gaten houden lijkt overigens hoe dan ook wijs.
mja, ben nogal onhandig op dat vlak. zal het eens moeten nakijken idd.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

410 seconden/punt
Dat is inderdaad 2½ keer zo snel als mijn gemiddelde.
de zaak al eens ontstoft van binnen?
mja, ben nogal onhandig op dat vlak. zal het eens moeten nakijken idd
Bij een standaardkast 2 schroeven achteraan losmaken en zijpaneel wegschuiven. Kun je in ieder geval al eens inspecteren. Als je met een stevige lamp eens goed door dat ventilatortje van je processor heen schijnt zul je echt wel kunnen zien of een schoonmaak de moeite waard is. En zó moeilijk is dat echt niet. [rr]

Gewoon voorzichtig zijn.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
eendavid
Artikelen: 0
Berichten: 3.750
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 14:24

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

je hebt gelijk, ik het beter eens nakijken. het staat bovenaan mijn to do - lijstje. dat programmatje dat je hebt aangeraden zet een vlammetje naast de temperatuur [rr] . dat kan niets anders betekenen dan opletten.
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

je hebt gelijk, ik het beter eens nakijken. het staat bovenaan mijn to do - lijstje. dat programmatje dat je hebt aangeraden zet een vlammetje naast de temperatuur [rr] . dat kan niets anders betekenen dan opletten.
Speedfan waarschuwt standaard vanaf 50°C. Ik meen dat je dat ergens zou moeten kunnen bijstellen als je wil, maar dat soort dingen ben ik zelf ook niet zo handig in.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb even hulp nodig van iemand die nog maar kort geleden aan een eiwit met veel frames is begonnen. Kijk aub in het "FAQ in opbouw"-topic voor wat je voor me zou kunnen doen.

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...d=254220#254220

bij voorbaat dank.

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

doe aub geen moeite meer, er is inmiddels een heel mooi voorbeeld binnen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
kasper90
Artikelen: 0
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 13:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb net 2 eiwitten afgeleverd. Samen 306 punten :) . Ik ben nu bezig met twee keer een 600 punter geloof ik. p2414 en p2412, ze zijn allebei over 32 uur klaar, dus dan kunnen er weer 1200 punten bijgeschreven worden. [rr]

Maar klopt dat wel van die 600 punten? Want dat zou betekenen dat ik nu per core 220 seconden over een punt doe. Dat lijkt me wel heel snel. Niet dat ik dat erg vind overigens :)
Gebruikersavatar
Mathiz
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Kan iemand mij helpen ??

want ik ben sins kort er oook mee bezig gegaan maar als ik mijn beeldscherm af zet en een tijdje weg ga en hem daarna weer opstart krijg ik dit venster.

Kan iemand mij vertellen wat er fout is ??

Afbeelding

b.v.d. Mathiz
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Dit kan niks met het uitzetten en weer aanzetten van beeldschermen te maken hebben, of het zou moeten zijn dat je bij het schakelen van je beeldscherm spanningspieken veroorzaakt die je computer beïnvloeden en Folding in de war sturen.

Wel vind ik persoonlijk die screensaver niet altijd lekker lopen (en daar heb ik meer klachten over gelezen). Geen andere reden kunnende bedenken zou ik zeggen, schakel die screensaver eerst eens uit (foldingmenuutje oproepen via taakbalkicoontje, kies configure, tabblad display, vinkje verwijderen bij screensaver) en kijk of desondanks Folding fouten blijft maken.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Mathiz
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

de screensaver stond daar al uit :S

het heeft ook waarschijnlijk niet met men beeldscherm te maken maar als ik na een tijdje terug kom dat hij dan die melding geeft..
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Als je toch pas begonnen bent, (welkom trouwens :) )ga dan maar voor de harde oplossing: verwijder via verkenner de map folding INCLUSIEF de werkmap die eronder zit van je harde schijf en download en installeer opnieuw. Dat is maar een paar minuutjes werk, en in veel gevallen zijn daarmee de problemen opgelost.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Mathiz
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

of zou het te maken kunnen hebben met mijn anderre schermbeveiliging want die gaat natuurlijk elke keer aan als ik weg ga (ff testen :) ) en dan ga ik daar na wel verder op de harde manier
WSF_Folding
Artikelen: 0
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 17:12

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Maar klopt dat wel van die 600 punten? Want dat zou betekenen dat ik nu per core 220 seconden over een punt doe. Dat lijkt me wel heel snel.
Zoek je eiwit, plus jouw type processor, eens op in de database via onderstaande link. Daar is voor veel processoren, per eiwit gegeven: PPD/Ghz (dat is: aantal punten per dag per GHz). Deze getalswaarde geeft de snelheid aan waarmee dat specifieke eiwit door jouw specifieke type processor wordt gevouwen. Met wat rekenwerk, en als je natuurlijk weet hoeveel punten je eiwit waard is, kun je dit vast wel omrekenen naar sec/punt. :)

Database: http://www.fahinfo.org/index.php?avgscores=true
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Dat foutmelding scherm heb ik ook al een paar keer gehad, bij mij gebeurd het meestal als mijn laptop net even aan het blokeren is (of aan het denken) en ik wil folding@ home openen, om te kijken hoeveel ik al heb gevouwen. Dan blokkeert mijn laptop even helemaal, als gij dan weer beter draait dan heeft gij soms die foutmelding, niet vaak hoor, soms heb ik ook gewoon een schermpje met error op. Dan moet ik gewoon opnieuw folding aanleggen en hij begint weer te vouwen, hij heeft zelf opgeslagen waar hij daarvoor zat, dus buiten twee à drie klikken heb ik daar niet zoveel problemen mee.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Twee pc's vouwen nu voor mijn naam :) .

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!