de honderdentwaalfdeDonator eendavid
Score 122
Date of last work unit 2006-12-10 20:13:24
de honderdentwaalfdeDonator eendavid
Score 122
Date of last work unit 2006-12-10 20:13:24
en als we ons wat spoeien staan we tegen het einde van het jaar in de top 600Jan van de Velde schreef:de honderdentwaalfdeDonator eendavid
Score 122
Date of last work unit 2006-12-10 20:13:24![]()
Daar gaan we vooreendavid schreef:en als we ons wat spoeien staan we tegen het einde van het jaar in de top 600Jan van de Velde schreef:de honderdentwaalfdeDonator eendavid
Score 122
Date of last work unit 2006-12-10 20:13:24![]()
Kan zijn dat hij een hele kleine WU heeft gekregen. Heb ik ook steeds de afgelopen week, gisteravond heb ik een WU gekregen van 100 frames, en die moest nog 6 uurtjes werken zei hij. Nu moest ik vanmorgen voordat ik vertrok nog iets nakijken op de computer en heb ik hem aan laten staan, dus als ik thuis kom is er weer fijn een WUtje afgeleverd!Nog maar een halve dag later en eendavid heeft er weeral 99 puntjes bij???![]()
is dat zo verwonderlijk? gewoon kleintje dat blijkbaar zelfs niet volledig afgewerkt werd. ik zie daar mensen tussenstaan met een daggemiddelde over de 1000...Nog maar een halve dag later en eendavid heeft er weeral 99 puntjes bij???![]()
Inmiddels sta je wel op 3 WU's. Het duurt altijd even voordat de WU is bijgeschreven op de lijst, volgens mij wordt die maar op een paar momenten per dag bijgewerkt ofzo. Maar je eitje is dus veilig afgeleverd!WTFIk had gisteren nog een eiwit van 20.000 frames. Nu is die weg en heb ik er eentje van 500 frames. Maar op die site staat dat ik nog maar 2 WU's heb afgeleverd, terwijl dit er dan nu 3 zouden moeten zijn
![]()
Ik was op 3600 ofzo.@PdeJongh: Was je WU van 20.000 al bijna klaar toe je voor het laatst keek? Het kan namelijk voorkomen dat de deadline is verstreken of dat er een fout in het werkpakket zat waardoor hij halverwege gestopt is en een nieuwe WU heeft gedownload.
GelukkigInmiddels sta je wel op 3 WU's. Het duurt altijd even voordat de WU is bijgeschreven op de lijst, volgens mij wordt die maar op een paar momenten per dag bijgewerkt ofzo. Maar je eitje is dus veilig afgeleverd!![]()
Ik heb nu een WU met 20 miljoen frames. Het wordt steeds gekker hier. Ik vond 500 duizend frames al veel... Hoeveel frames hebben jullie gemiddeld?
Dat vind ik wel zo logisch ja. Immers, je bent veel langer bezig, en in die tijd had je ook kleinere WU's kunnen doen om punten te verzamelen. Als ze bij Folding@Home dan toch die experimentele WU's willen promoten, lukt dat alleen als ze er ook een aardig aantal punten voor geven.Standaard zijn volgens mij 50, 100, 500, 10.000 en 20.000 frames. Als je echter bij configuratie hebt aangegeven dat je ook experimentele eiwitten wilt ontvangen (heeft een andere naam, maar kan nu niet kijken en ik kom er niet op) dan kun je ook dit soort gigantische WU's krijgen. Maar als je die dan af hebt zullen ze ook wel een enorme partij punten opleveren, niet?