Puzzel Puzzels
Jan van de Velde
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Donator  eendavid  

Score  122  

Date of last work unit 2006-12-10 20:13:24  
de honderdentwaalfde :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Bekijk product

eendavid

Jan van de Velde schreef:
Donator  eendavid  

Score  122  

en als we ons wat spoeien staan we tegen het einde van het jaar in de top 600
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

PdeJongh

eendavid schreef:
Jan van de Velde schreef:
Donator  eendavid  

Score  122  

en als we ons wat spoeien staan we tegen het einde van het jaar in de top 600
Daar gaan we voor :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Jan van de Velde

Nog maar een halve dag later en eendavid heeft er weeral 99 puntjes bij??? :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
PdeJongh

WTF :) Ik had gisteren nog een eiwit van 20.000 frames. Nu is die weg en heb ik er eentje van 500 frames. Maar op die site staat dat ik nog maar 2 WU's heb afgeleverd, terwijl dit er dan nu 3 zouden moeten zijn :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Ger

Kan zijn dat hij een hele kleine WU heeft gekregen. Heb ik ook steeds de afgelopen week, gisteravond heb ik een WU gekregen van 100 frames, en die moest nog 6 uurtjes werken zei hij. Nu moest ik vanmorgen voordat ik vertrok nog iets nakijken op de computer en heb ik hem aan laten staan, dus als ik thuis kom is er weer fijn een WUtje afgeleverd! :)

@PdeJongh: Was je WU van 20.000 al bijna klaar toe je voor het laatst keek? Het kan namelijk voorkomen dat de deadline is verstreken of dat er een fout in het werkpakket zat waardoor hij halverwege gestopt is en een nieuwe WU heeft gedownload.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
eendavid

is dat zo verwonderlijk? gewoon kleintje dat blijkbaar zelfs niet volledig afgewerkt werd. ik zie daar mensen tussenstaan met een daggemiddelde over de 1000... :)
Ger

WTF :) Ik had gisteren nog een eiwit van 20.000 frames. Nu is die weg en heb ik er eentje van 500 frames. Maar op die site staat dat ik nog maar 2 WU's heb afgeleverd, terwijl dit er dan nu 3 zouden moeten zijn :)
Inmiddels sta je wel op 3 WU's. Het duurt altijd even voordat de WU is bijgeschreven op de lijst, volgens mij wordt die maar op een paar momenten per dag bijgewerkt ofzo. Maar je eitje is dus veilig afgeleverd! :)
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
PdeJongh

@PdeJongh: Was je WU van 20.000 al bijna klaar toe je voor het laatst keek? Het kan namelijk voorkomen dat de deadline is verstreken of dat er een fout in het werkpakket zat waardoor hij halverwege gestopt is en een nieuwe WU heeft gedownload.
Ik was op 3600 ofzo.
Inmiddels sta je wel op 3 WU's. Het duurt altijd even voordat de WU is bijgeschreven op de lijst, volgens mij wordt die maar op een paar momenten per dag bijgewerkt ofzo. Maar je eitje is dus veilig afgeleverd! :)
Gelukkig :)
kasper90

Ik heb nu een WU met 20 miljoen (20000000) frames. Het wordt steeds gekker hier. Ik vond 500 duizend frames al veel... Hoeveel frames hebben jullie gemiddeld?
PdeJongh

Ik heb nu een WU met 20 miljoen frames. Het wordt steeds gekker hier. Ik vond 500 duizend frames al veel... Hoeveel frames hebben jullie gemiddeld?
:) :) :) :)

Ik had 2x een eiwit van 500 frames. Daarna had ik er eentje van 20.000 frames. Nu ben ik hard bezig (lees
\((\frac {{2}}{{50}})^e\)
af) bezig met het eiwit p2080_Abete_4mer welke 500 frames telt.
made in flanders

20 miljoen en 500000 is inderdaad heel veel, mijn meeste aanta frames is 50000.

Maar bekijk het van de posititieve kant, jij hebt veel punten voor relatief weinig frames...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Ger

Standaard zijn volgens mij 50, 100, 500, 10.000 en 20.000 frames. Als je echter bij configuratie hebt aangegeven dat je ook experimentele eiwitten wilt ontvangen (heeft een andere naam, maar kan nu niet kijken en ik kom er niet op) dan kun je ook dit soort gigantische WU's krijgen. Maar als je die dan af hebt zullen ze ook wel een enorme partij punten opleveren, niet?
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
PdeJongh

Standaard zijn volgens mij 50, 100, 500, 10.000 en 20.000 frames. Als je echter bij configuratie hebt aangegeven dat je ook experimentele eiwitten wilt ontvangen (heeft een andere naam, maar kan nu niet kijken en ik kom er niet op) dan kun je ook dit soort gigantische WU's krijgen. Maar als je die dan af hebt zullen ze ook wel een enorme partij punten opleveren, niet?
Dat vind ik wel zo logisch ja. Immers, je bent veel langer bezig, en in die tijd had je ook kleinere WU's kunnen doen om punten te verzamelen. Als ze bij Folding@Home dan toch die experimentele WU's willen promoten, lukt dat alleen als ze er ook een aardig aantal punten voor geven.

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Rov

Van 40/500 naar 250/500 in net geen 24u, mijn langverwachte 1e WU gaat niet lang meer op zich laten wachten. En in het verre thuis vouwt nog een tweede pc lekker door :) .

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!