Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Afbeelding

lekkuh puh..... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

BenCT
Artikelen: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: za 02 dec 2006, 13:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Bewonderingswaardig die 7sec/frame voor een Gromac ik zit op dit moment op

30 a 45 minuten per frame met een WU van 100 frames. (p996-longkopf)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

F@H log schreef:[15:37:12] Completed 500000 out of 50000000 steps  (1)

[16:35:19] Completed 1000000 out of 50000000 steps  (2)
Nu spreekt ie over 'out of 50.000.000 steps'. Alleen ik heb 'maar' 50.000 frames om te verzamelen :)

@Jan van de Velde: :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ik zit aan 29min 45sec (352 van de 500frames)
Gebruikersavatar
eendavid
Artikelen: 0
Berichten: 3.750
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 14:24

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

om te vergelijken bekijken je best je seconden per punt. 500 seconden per punt is goed, 1000 sec per punt is iets boven het gemiddelde (enfin schat ik toch op basis van enkele reacties)
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Och, wat goed is of niet hangt helemaal af van de computer en wat hij moet doen naast Folding. Ik schat dat een gemiddelde 1,5 GHz chip zo'n 1000 seconden per punt draait. De 3GHz broertjes zullen dan ergens in de buurt van de 400-500 seconden per punt draaien denk ik. Mijn snelste eiwit ooit heb ik afgewerkt met ruim 850 seconden per punt. En ik ben nu met mijn traagste ooit bezig (die overigens ook gekke dingen doet), die draait meestal zo'n 1200-1300 seconden per punt.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb ook maar 1,6Ghz en vouw op dit moment tegen 800.
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

om te vergelijken bekijken je best je seconden per punt. 500 seconden per punt is goed, 1000 sec per punt is iets boven het gemiddelde (enfin schat ik toch op basis van enkele reacties)
Ik zal de berekening even uitvoeren :wink:
\(\frac{\frac{frames}{WU}\times\frac{\seconden}{frame}}{\frac{punten}{WU}}=\frac{\seconden}{punt}\)
wordt voor mij dus:
\(\frac{\frac{50000}{1}\times\frac{6.9}{1}}{\frac{373}{1}}=925\frac{\seconden}{punt}\)
Omdat ik tellen in minuten (ook voor m'n gedachtebeeld erbij) makkelijker is, ook nog even de volgende berekening:
\(\frac{925}{60}=15.4\frac{\minuut}{frame}\)
Jammer... ik kan net geen 4 frames per uur halen :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
eendavid
Artikelen: 0
Berichten: 3.750
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 14:24

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

(die overigens ook gekke dingen doet)


je komt er niet vanover he :)
Assassinator
Artikelen: 0
Berichten: 4.546
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 21:42

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

1000ste post in dit topic!!! ach, toch leuk :)

anyway, ik ben benieuwd, wat merk je nou eigenlijk van dat programma? ik heb zelf een dual core, gebruikt dat programma dan die 2de core als ik die niet gebruik?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Assassinator schreef:1000ste post in dit topic!!! ach, toch leuk :)

anyway, ik ben benieuwd, wat merk je nou eigenlijk van dat programma?
Het is het 1000e antwoord, en de 1001e post. Ik merk niks van het programma en dat vind ik ook zo goed eraan. Je bent wel goed bezig, en hebt geen last :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Stinovic
Artikelen: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: di 26 sep 2006, 17:08

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Het enige dat ik van het programma merk, is dat ik er verslaafd aan begin te raken. Telkens maar weer even kijken of hij al bijna klaar is. Volgens mij ben ik niet de enige hier, als ik de reacties zo lees.
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Het enige dat ik van het programma merk, is dat ik er verslaafd aan begin te raken. Telkens maar weer even kijken of hij al bijna klaar is. Volgens mij ben ik niet de enige hier, als ik de reacties zo lees.
:) Ik weet van niks... :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Mathiz
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik weet er ook niks van :) :)

okal post ik niet eel hier ik ben er egt gek mee

(AAAAAAAAAHHHHHHHHH) :)

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Bekijk product

Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

:)

Gelukkig ben ik alweer op
\(\left\frac{2}{50}\right^e\)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!