blijft een leuk onderwerp om over te discussieren, volgends einstein kunnen we dat ind wel , ik heb bezig met het lezen ven zijn theory en ben ten stelligste er van ovetruigd dat hij het op een of andere manier wel juist heeft bekeken , echter met zijn kenis (en de onze) niet voldoende is om te kunnen speken van een representatief geheel ,
net als je zegt dat de schoenmaat van mij 41 is en van mijn pa 37 en mijn ma ook dat 2/3 van de wereldbevolking 37 heeft en dat je dus beter 37 maten maakt dan 41 , dit is juist volgends dat ik zeg dat het 2/3 van de wereld 37 heeft echter deze concluse gaat over 2 dingen , daarintegen gaat tijd en ruimte niet samen , en is er te weinig bekend over,
daarbij zou ik het nog kunnen enigsinds begrijpen dat we kunnen terug keren , maar indien we dat kunnen hoe keren we dan terug ? op dat inzicht gaan we dan in de toekomst ,
nu 2005 ik ga naar 2000 eens ik in 2000 ben ga ik terug naar 2005 terug is hier echte vooruit en in de toekomst ,
ook het is niet
bewezen dat het heelal eindig , of oneindig is , maar in een zekere zin is het oneindig als je het bekijkt als oke stel dat het stopt , wat is er dan achter ? , als je dat die er achter is ook als 'heelal' neemt dan is het oneindig.
ik ben ten stelligste tegen het geloof van ufo's mensen kennen het begrip ufo en sommige verlangen er naar , stil , echter zonder dat ze het eignelijk weten , net zoals iedereen , ja ook ik , naar roem rijkdom , en macht streven ongewilt of gewilt . willen mensen zich dingen voorstellen , en als die zich niet voordoen kan hun geest zo actief inbeelden dat ze het ook geloven , en dat noemt men een geesten zieke , die in zijn eigen wereld leeft , echter andere doen er zoveel voor dat ze het ook krijgen , vb een vrouw die haar kind red onder een 10 tonner , dit is niet voor lievde voor het kind maar , voor de wens om dat kind te zien opgroeien , en te zien trouwen. daarom denken mensen zo erg dat UFO's bestaan dat ze er eignelijk ook een zien. net alsof iemand ziek is omdat zijn / haar man/vrouw dood is. dit is enkel een bewijs dat geest sterker is dan lichaam .
het klokken incident , geloof ik niet echt , en denk niet dat nasa zoon domme test deet , met dat doel voor ogen , want die ene klok of die nu electronisc of met wijzers is word aan krachten ontgeven en nieuwe krachten waardoor sowieso afwijking ontstaan , wij wijzers kan er door de zwaartekracht een minimale afwijking zijn die standaart bij iedere klok zo is , dat ze niet word opgemerkt die in de ruimte er natuurlijk niet is.
echter het signaal weer opikken is een andere kwestie uit het verleden is dat best mogelijk , en ook is het volgends mij mogelijk om oude tareferel weer te krijgen en dit kan worden geizen als terug reizen , zo kan men in een bot van een oeroude mens dna vinden (al dan niet beschadigt) zo het lichaam weer opbouwen en daarna hun hersenen ontleden waaroor al hun opgeslagen info visueel word op een LCD scherm.
blijft een leuk onderwerp , maar denk dat tijd en ruimte (in elke vom van zijn begrip) op een manier die wij niet kennen of nog niet kennen wel vast staat.
ik hoop eingelijk dat ik ongelijk krijg maar vrees dat dit niet mogelijk is..
Dat zegt iedereen maar het is geen geldig excuus. Als we namelijk in de toekomst teruggaan in het verleden dan zullen pas dan de geschiedenisboekjes aanpassen en niet nu.
Tijdreizen is mogelijk! Dit volgt onvermijdelijk uit de theorie van Einstein! Voor wie het niet gelooft lees het boekje "Hoe bouw ik een tijdmachine" dan!
das nu niet sereus als ze terug keren vanuit de toekomst gaan wij dat toestel al hebben en 'gebruiken' , hoe kan het dan nog uitgevonden worden ?