Goedenmorgen,
Ik hoop dat jullie je ideeën en aanbevelingen met mij willen delen.
Mijn vooropleiding is tweetalig vwo, NG+economie. Hier had ik redelijk moeite mee, al was dit probleem meer motivatie als kennis. Ging met 4/5 het examen in, en heb dmv een huiswerkklasje gemiddeld een 7 gehaald op de eindexamens.
En ik doe momenteel HBO technische bedrijfskunde, en zit hierbij in het tweede jaar. Dit is een erg brede opleiding, maar ik mis wel het e.e.a.
Nu zit ik te twijfelen over WO econometrie, na mijn HBO bedrijfskunde... Ik snap dat dit gelijk een hele stap zwaarder is.
Als ik mijn HBO in 4 jaar haal, ben ik 22 als ik mijn bachelor krijg... Dan zou ik dus 27-28 zijn als ik mijn econometrie afrond...
Jullie ideeën hierover? Aanbevelingen? Misschien ervaringen met econometrie? Baankansen?
Doorstuderen na mijn 22e zie ik nu nog niet als een probleem, ik mis nog veel te veel kennis.
Alvast bedankt voor de reacties.
Edit: Ik ben op WO econometrie terecht gekomen door het lineair programmeren, en het Monty Hall-probleem. Dit interesseerde mij best wel. Het vakgebied is dan misschien meer operational research.