masri
Artikelen: 0

D.n.a.

Waarde forumleden

Is het niet zo dat het d.n.a. ons leert,(de d.n.a. streng) en aan toont, dat soort, zijn eigen soort voortbrengt?

Natuurlijk kunnen er variaties mogelijk zijn, de een met een lange neus of de andere met een korte neus.

Maar een aap zal altijd een aap voortbrengen met de meest mogelijke varianten.

Een vlieg een vlieg, enz….

De Genesis soort heeft altijd soort naar soort voortgebracht.

Hoe denkt u wetenschappelijk gefundeerd daarover?
Dalton

Re: D.n.a.

De afkorting DNA wordt met hoofdletters en zonder puntjes geschreven.

Verder snap ik niet helemaal wat je bedoeld.

Het DNA van een mens is anders dan van een aap (lijkt veel op elkaar maar is anders).

Een mens zal dus altijd een mens voortbrengen omdat het DNA niet in 1 klap zoveel kan veranderen dat er een totaal andere soort ontstaat.

Aangezien deze vraagstelling toch weer naar de "evolutie vs creationisme" leidt wil ik daar het volgende aan toevoegen.

DNA kan iedere generatie een heel klein beetje veranderen, 1 zo'n verandering is niet genoeg om van soort te veranderen.

Maar 10.000 generaties (en dus 10.000 kleine veranderingen) kan wel een groot verschil geven en de soort laten veranderen.
Minder dan niks is onmogelijk.

De enige uitzondering op deze regel is mijn salaris.
ypsilon

Re: D.n.a.

Uiteraard krijgt een mens geen aap als kind en omgekeerd. Maar dat stelt de evolutie natuurlijk ook helemaal niet. Als je de zoekfunctie gebruikt, zul je veel topics over evolutie en enkele over intelligent design en creationisme vinden. Daar vindt je de nodige info en kun je indien nodig nog vragen stellen. Hier komt een

-slotje-

Terug naar “Filosofie”