Ik zat zo eens te denken... De huidige drugs zijn (voorzover ik weet) of kunstmatig gemaakt of planten. Maar waarom zijn er geen 'dieren-drugs'? Ik bedoel bijvoorbeeld een of ander insect of visje dat een stofje bevat dat mensen in extase kan brengen ofzo.... Tja nog een beetje vaag genoteerd maar de strekking is duidelijk, niet?