Dag iedereen,
ik ben op dit moment bezig met een zelfstudie wiskunde A op VWO niveau (LOI). Ik gebruik hiervoor de methode Pascal, tweede druk uit 2004. Mijn probleem is erin gelegen, en ik zit hier nogal mee in mijn maag, dat ik twijfel of deze boeken nog wel een gedegen voorbereiding bieden op het vernieuwde examen zoals het vanaf dit jaar geexamineerd zal worden. Ik heb uit de beschrijvingen opgemaakt dat er op algebraïsch gebied nogal wat meer gevraagd gaat worden namelijk.
Is er misschien een wiskunde docent of iemand die hier meer van weet die mij opheldering kan geven?
Najera.
Puzzels