het is dikke ****.
Eerst zou je een decoder en ADSl lijn moeten aanschaffen en dan heb je nog de maandelijkse kosten voor het voetbalabbonement (rond de 40 euro geloof ik). Bovendien moet je ook nog instalatiekosten betalen en geaboneerd zijn op Belgacom. Kortom, het prijskaartje bedraagt ongeveer het maandloon van een gewone arbeider

.
Wat krijg je? belgisch voetbal non-stop, is dat niet boeiend om te zien? Zulte Waregem - Roeselare, Bergen - Brussels, ...
Kortom, geef mij maar studio 1, dan zie ik alle samenvattingen in één keer en daar ben ik tevreden mee. En als ik dan echt is een match wil volgen dan kijk ik zondag wel want op zondag zend Sporza 1 wedstrijd uit. Natuurlijk, de echte voetballiefhebber gaat wel flink moeten betalen.
Volgens mij is dit een grote flop geworden voor Belgacom. Ze betaalde een monsterbedrag voor het Belgisch voetbal in handen te krijgenen nu willen ze dat geld recupereren ten koste van de gewone man. Belgacom zwijgt over het succes van hun voetbalgedoe, naar eigen zeggen omdat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn en geen info vrijgeven maar als je het mij vraagt gaan ze flink af

.
PS: Een wekelijks inkomsticket is WAY goedkoper dan de maandelijkse kosten die je moet betalen voor belgacom voetbal

.