Eerst een melding ik wilde dit toch graag kwijt wist alleen niet onder welk dus heb ik deze gekozen.
Het menselijk ras loopt al duizende jaren rond op deze aardbol en tot nu toe is alles goed gelopen we hebben grote rampen als aardbevingen, ijstijden, meteorieten, orkanen en alle andere soorten rampen overleefd maar zal dit altijd zo zijn is de vraag? Het menselijk ras vandaag de dag staat op een glorieus moment qua technologie en ontwikkelingen we zijn het enige ras hier op aarde die de wiskundige wetten kunnen bevatten, die medicijnen kunnen ontwikkelen, bijna andere planeten kunnen bezoeken en we zijn nog niet op ons hoogtepunt. Nu lijkt het of overleven voor ons een 100% kans is helaas is dit niet zo zeker.De mensheid ontwikkeld zich al jaren maar probeert elkaar ook al jaren te vernietigen oorlog is iets wat de mensheid als sinds zijn ontstaan fascineert. Vroeger had dit niet veel effect op de uitroeiing van de de hele mensheid wat kan een oorlog met pijl en boog in Turkije nou uithalen in Amerika. Maar nu is het een ander verhaal de mensheid heeft zich bijna overontwikkeld qua wapens dat zou goed kunnen zijn als er ooit een interstellaire oorlog zou komen maar het zou een ramp zijn als die op de aarde werden gebruikt. Nu een wereldoorlog zou een verhoogde kans op kernwapens betekenen en kan lijden tot de ondergang van ons ras. Dan is dus mijn vraag kan de mensheid overleven en hoe zouden ze dat moeten doen?
PS: Liever geen antwoorden als "de wereld gaat ten onder" of al die andere negatieve onzin
Puzzels